🌸 ႏွစ္ေယာက္တည္း တစ္ကမာၻတည္မယ္ 🌸

956 73 1
                                    

"ခုက်ေတာ့လည္း တုတ္ဓားျမႇားလက္နက္ေတြ ခ်ထားျပန္ပါလား....
ဘယ္လိုေတြ႕ဆံုမႈမ်ဳိးလဲ"

Chanyeol တို႔ ယခုေရာက္ရိွေနသည္မွာ ေလ့က်င့္ေရးကြင္းထဲပင္ျဖစ္သည္..............

"အရွင္ေမ့ေနတာလား.... ေျဗာင္ေလးက ပညာသင္ဖို႔ ေရာက္လာတယ္ဆိုတာ"

"အ့ဆို ဧကၠရာဇ္တစ္ပါးျဖစ္တဲ့ ခ်န္းေညာက သင္ေပးပါ့မလား...
တျခားစစ္သူႀကီးေတြနဲ႔ သင္ခိုင္းေနမွျဖင့္..... စိတ္မခ်ပါဘူးကြာ"

"တိုင္းျပည္ေရးနဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ေနတဲ့ ဧကၠရာဇ္က ေျဗာင္ေလးကို တျခားသူနဲ႔ လႊဲအပ္ထားမလား ဒါမွမဟုတ္ ကိုယ္ဖိရင္ဖိသင္ေပးမလား ၾကည့္ၾကတာေပါ့"

"က်ိန္းေသေပါက္ကို သင္ေပးမွာ မဟုတ္ဘူး"

တထစ္ခ်အေတြးႏွင့္ မ်က္ႏွာစူပုပ္ေနသည့္ Chanyeol ဟာ တကယ္ေတာ့ ေျဗာင္ေလးကို စိတ္မခ်တာပါ.......ျဖစ္ႏိုင္ရင္ သူကိုယ္တိုင္ပင္ ၀င္သင္ေပးလိုက္ခ်င္သည္.....ဒါေပမဲ့ သူဟာ Game ကလြဲၿပီး ဘယ္အရာမွ အျဖစ္ရိွတာမဟုတ္ေပ..........

ေလ့က်င့္ေရး ၀တ္စံုအျပည့္ႏွင့္အရင္ထြက္လာသည္မွာ Chanyeol ေမွ်ာ္မွန္းထားေသာ ေျဗာင္ေလးမဟုတ္ပါပဲ ဧကၠရာဇ္မင္း ခ်န္းေညာပင္ျဖစ္ေပသည္........

ထို႔ေနာက္ အနီးအနားတစ္၀ိုက္မွ နန္းေစာင့္ ရဲမက္မ်ားအား ေလ့က်င့္ေရးကြင္းမွ ႏွင္ေလ၍ လက္နက္မ်ားအား အေသးစိတ္ကအစ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် စစ္လို႔ေနသည့္ တိုင္းျပည္ရဲ႕ မင္းတစ္ပါးဟာ ခ်စ္ရသူမထိခိုက္ေစဖို႔ ရည္ရြယ္ေလသည္............

"ခ်န္း"

"ေရာက္ၿပီလား ေျဗာင္ေလး.... လာပါအံုး ကိုယ့္ဆီ"

ေခါင္းဘယ္ညာလွည့္၍ လူအရိပ္အကဲၾကည့္သည့္ ေျဗာင္ေလးဟာ ေလ့က်င့္ေရး၀တ္စံုအျပည့္ႏွင့္ ပိုလို႔ပင္ က်က္သေရရိွေနတာမို႔ ခ်န္းေညာမွာ သူသာဦးစြာတိုးကပ္၍ ခါးသြယ္သြယ္ေလးအား လွမ္းဖက္လိုက္ေလသည္........

"ကဲၾကည့္ အဲ့ႏွာဘူးဘုရင္ဟာေလ ေျဗာင္ေလးကို ေတြ႕တာနဲ႔ ဥပုပ္မေစာင့္တဲ့ ဖြတ္က်ားႀကီးတစ္ေကာင္လိုပဲ သြားရည္တျမျမနဲ႔"

နှောင်းမြေမှ ကိုယ့်ချစ်သူ Z+U(Completed) Место, где живут истории. Откройте их для себя