🌸 ေျမခသြားေသာ 🌸

961 81 0
                                    

"ဂုဏ္ယူပါတယ္ ခ်န္း"

"ကိုယ္က မိဖုရားေျမႇာက္တင္ရေတာ့မွာေနာ္... ဒါကို ေျဗာင္က ဂုဏ္ယူေနေသးတာလား ဟမ္"

ေျဗာင္ေလးရဲ႕ ပခံုးက်ဥ္းက်ဥ္းေလးအား ဆုပ္ကိုင္ေတာ့ ေျဗာင္ေလးဟာ ၿပံဳးသည္..........

"ဒါဟာ တစ္ေန႔ႀကံဳရမယ္ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ႀကိဳတြက္ၿပီးသားပါ ခ်န္းရယ္....
ဘုရင္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မိဖုရားေျမႇာက္တင္တယ္ဆိုတာ ထံုးစံေပပဲ... ၿပီးေတာ့ မ်ဳိးဆက္ဆိုတာ ခ်န္ထားသင့္တယ္ေလ....အဟြတ္... အဟြတ္"

"ေျဗာင္...မင္း အခ်ဳိေတြစားမိထားေသးလား"

ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးအား ပ၀ါျဖဴေလးအုပ္ကာ တဟြတ္ဟြတ္ႏွင့္ ေျဗာင္ေလးအား စိုးရိမ္ႀကီးစြာျဖင့္ ခ်န္းေညာမွ ေမးေလသည္.......

"ကြၽန္ေတာ့္ကို စိတ္ပူရမဲ့ အခ်ိန္မဟုတ္ဘူး ခ်န္း....
မိဖုရားေျမႇာက္တင္ဖို႔ နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ခြဲခြာဖို႔ ျပင္ဆင္ေနသင့္တယ္... ဒါမွ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနမွာေလ"

"ကိုယ္ လက္မထပ္ခ်င္ဘူး... ေျဗာင္... ေျဗာင္ေလးနဲ႔ပဲ တူတူေနခ်င္တာ.....
ခ်စ္တယ္ေလေနာ္..... ေနာက္ခြဲခြာဖို႔မေျပာပါနဲ႔ကြာ"

"ခ်န္း.... ခ်န္းဟာ ရွင္ဘုရင္တစ္ေယာက္.....
ႏွစ္ႏိုင္ငံဆက္ဆံေရးေျပလည္ေစဖို႔ မိဖုရားေျမႇာက္တင္သင့္တယ္....
ကေလးတစ္ေယာက္မဟုတ္ပဲ ဧကၠရာဇ္တစ္ပါးမို႔ နားလည္ေစခ်င္တယ္......
ၿပီးေတာ့ မခ်စ္လို႔ ခြဲခြာတာမဟုတ္ဘူးခ်န္း.....
အိမ္ေရွ႕စံတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ဟာလည္း ကြၽန္ေတာ့္တိုင္းျပည္အေပၚ အက်ဳိးျပဳရမယ္...
ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ တိုင္းသူျပည္သားေတြကို တစ္ခ်က္ေလာက္ငဲ့ၾကည့္ပါအံုးလား ခ်န္း"

"ဟုတ္ၿပီ.... ကိုယ္မိဖုရားေျမွာက္တင္မဲ့ ကိစၥသေဘာတူလိုက္မယ္.....
ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ ေျဗာင္ေလးနဲ႔ ခြဲခြာမွာမဟုတ္ဘူး.... ခုလိုေလးပဲ ကိုယ္တို႔ ဆက္ခ်စ္လို႔ရေသးတယ္မလား"

ေျဗာင္ေလးရဲ႕ လက္ဖ၀ါးေလးအား ဆုပ္ကိုင္ကာ ေျဗာင္ေလးႏႈတ္ဖ်ားမွ ထြက္က်လာမည့္အေျဖအား ေစာင့္ေနသည့္ ခ်န္းေညာ.....

မ်က္၀န္းထဲမွ မ်က္ရည္စမ်ားအား ေျမခခြင့္မေပးပါပဲ တစ္ဖက္လွည့္သြားေသာ ေျဗာင္ေလး.....

နှောင်းမြေမှ ကိုယ့်ချစ်သူ Z+U(Completed) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz