🌸 ခ်ယ္ရီ ဥယ်ာဥ္ထဲမွ ပန္းႏုေရာင္အနမ္းတစ္ပြင့္ 🌸

986 84 0
                                    

"၀မ္းေျမာက္ပါေပတယ္.....
ေျဗာင္ေလးကို ေခၚသြားေခ်...ငါကိုယ္ေတာ္ခြင့္ျပဳတယ္ အိမ္ေရွ႕စံ......
အဆိုးေလးကို ထည့္ေပးလိုက္ရမွာ အားနာလိုက္တာကြာ"

"ခမည္းေတာ္ကလည္း သားေတာ္ဘယ္တုန္းက ဆိုးဖူးလို႔လဲ ဟြန္႔"

"ဟား... ဟား... ဟား"

အိမ္ေရွ႕စံခ်န္းေညာမွ နန္းတက္ပြဲအတြက္ ေျဗာင္ေလးကို တစ္ပါတည္းေခၚသြားမည္ႏွင့္ ဓားေရး လွံေရး အတတ္ပညာမ်ားသင္ေပးမည္ဟု နားနားကပ္ တက်ီက်ီပူဆာေနတာေၾကာင့္ ေျဗာင္မင္းႀကီးက ခြင့္ျပဳလိုက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္.........

ကိုယ္ရံေတာ္မွ ျမင္းႏွစ္ေကာင္ဇာတ္ႀကိဳးကိုင္၍ ျမင္းလွည္းေမာင္းေနသည့္ေနာက္ အိမ္ေရွ႕စံ ႏွစ္ပါးမွာ စကားတေျပာေျပာႏွင့္ လိုက္ပါလာခဲ့ေလသည္.......

အိမ္ေရွ႕စံေျဗာင္မွာ ျပတင္းေပါက္ လိုက္ကာစေလးအား သိမ္း၍ ပတ္၀န္းက်င္အား စူးစမ္းကာၾကည့္ေနသည္ကို အိမ္ေရွ႕စံခ်န္းေညာမွလည္း ေငးေမာကာၾကည့္ေနေလသည္........

"ခ်န္း.... ကြၽန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာေနရမွာလဲဟင္"

"ေပ်ာ္သေလာက္ေနေလ ေျဗာင္ေလးရဲ႕.... ဘာျဖစ္လို႔လည္း ခုမွ ထြက္လာတာကို ခမည္းေတာ္ကို လြမ္းေနပီလား"

"ဟုတ္.... နည္းနည္း လြမ္းလာလို႔"

လမ္းခုလတ္တစ္ေနရာအေရာက္ အိမ္ေရွ႕စံတို႔ စီးနင္းလာသည့္ ျမင္းလွည္းမွာ ႏြံထဲသို႔ ဘီးတစ္ဖက္နစ္၀င္သြားေလသည္.......

အားစိုက္ဆြဲပါေသာ္လည္း ဘယ္လိုမွ ဆြဲမရတာေၾကာင့္ ျမင္းႏွစ္ေကာင္သာယူ၍ ျမင္းလွည္းအား ႏြံထဲ၌သာ ခ်န္ရစ္ထားခဲ့လိုက္ရသည္.....

"ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိး ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ အရွင္တို႔ ပင္ပန္းေတာ့မယ္"

"ကိစၥမရိွဘူး ကိုယ္ရံေတာ္....ျမင္းစီးၿပီးေတာ့ပဲ နန္းေတာ္ကို အျမန္ျပန္ၾကတာေပါ့"

ျမင္းႏွစ္ေကာင္ရိွသည့္အနက္မွ ျမင္းျဖဴအား ကိုယ္ရံေတာ္ကို စီးေစၿပီး အုန္းခြံေရာင္အေမႊးတို႔ႏွင့္ ျမင္းေပၚသို႔ ခ်န္းေညာမွ ခုန္တက္လိုက္ေလသည္......

"လာ ေျဗာင္ေလး....ကိုယ္နဲ႔တူတူစီးရေအာင္"

လက္ကမ္းကာေခၚသည့္ ခ်န္းေညာလက္အား ေျဗာင္ေလးမွ ဆြဲကိုင္လိုက္ေတာ့ ခ်န္းေညာမွ အားယူဆြဲလိုက္ကာ ေရွ႕သို႔ ထိုင္ေစလိုက္သည္......

နှောင်းမြေမှ ကိုယ့်ချစ်သူ Z+U(Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora