🌸 ခိုးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ ေတြ႕ဆံုျခင္း 🌸

1.2K 96 0
                                    

"ဒါက"

"ေျဗာင္တိုင္းျပည္ပါအရွင္..... "

"ဒီတစ္ေခါက္လည္း ပတ္တိုင္းျပည္နည္းတူ လူ႐ႈပ္ေနျပန္ၿပီေနာ္...... ေတြ႕ဆံုမႈထဲက တစ္ခုပဲလား"

"မွန္တာေပါ့အရွင္...... ဒုတိယေျမာက္ ေတြ႕ဆံုမႈေလးတစ္ခုေပါ့......
သိပ္လွပတဲ့ ညေနခင္းေန၀င္ဆည္းဆာနဲ႔အတူေလ.... ၿပီးေတာ့ ၾကယ္အစံုလင္းလတ္တဲ့ ညေလးတစ္ညေပါ့....."

ဒီေန႔က မီးပံုးပ်ံလႊတ္တင္တဲ့ ပြဲေတာ္တစ္ခုျဖစ္တာေၾကာင့္ အိမ္ေခါင္အထက္၌လည္း ႐ိုးရာမီးပံုးမ်ားႏွင့္ ေသသပ္စြာ ခ်ိတ္ဆြဲအလွဆင္ထားၾကေလရဲ႕........

လူသြားစႀကႍန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္၌လည္း ေမာ့ၾကည့္လိုက္လွ်င္ မီးမထြန္းထားရေသးေသာ မီးပံုးမ်ားအား မ်ားစြာေတြ႕ရိွရေလသည္.......

ညေနခင္းဆည္းဆာအခ်ိန္ေလးေပါ့.....

ပြဲေတာ္က်င္းပဖို႔ ျပင္ဆင္ေနတုန္း အခ်ိန္ေလးေပါ့.........

လူခ်မ္းသာ သခင္ႀကီး.... သခင္ေလးေတြပါမခ်န္ သာမာန္လူ လယ္သမားမ်ားစြာလည္း ညေနခင္း၌ လႈပ္လႈပ္ရွားရွားျဖင့္ လွည့္ပတ္ၾကည့္႐ႈလို႔ေနရဲ႕..........

႐ုပ္ေသးျပဇာတ္ေလးလည္း ျပဖို႔ရိွတယ္လို႔ ၾကားေသးတယ္ေလ......

ၿပီးေတာ့ အဆင္တန္ဆာေလးေတြကို ေဈးေလွ်ာ့ေရာင္းတဲ့ ပြဲေတာ္တစ္ခုဆိုပဲ....

ခ်စ္ခင္သူေတြ အခ်င္းခ်င္း ကုန္ပစၥည္းလက္ေဆာင္ေလးမ်ားလည္း ဖလွယ္ၾကသည္တဲ့ေလ........ ခ်စ္သူမ်ားေန႔လို႔လည္း ေခၚရမလား......

ေသခ်ာသည္က ဒီမီးပံုးပြဲေတာ္ေလးက အဆင့္အတန္းခြဲျခားထားျခင္းမရိွပါပဲ လြတ္လပ္စြာ ေပ်ာ္ပါးႏိုင္သည္တဲ့........

ဒုတိယတစ္ႀကိမ္ ေတြ႕ဆံုမႈက ဘယ္လိုမ်ဳိးလဲဆိုတာ Chanyeol တို႔နဲ႔ တူတူ ၾကည့္ၾကရေအာင္လား.........

"အိမ္ေရွ႕စံေျဗာင္.....ေျဗာင္ေလး........ "

ျပတင္းေပါက္တစ္ဖက္ျခမ္း အျပင္ဘက္တစ္ေနရာဆီမွ လာသည့္ ေလသံေလး ထြက္႐ံုသာ တီးတိုးေခၚေနသည့္ အသံပင္ျဖစ္သည္........

"အိမ္ေရွ႕စံေျဗာင္.... ကိုယ္ပါ...... ပတ္ခ်န္းေညာပါ"

ပတ္ခ်န္းေညာဆိုေသာ အသံၾကားသည္ႏွင့္ အိမ္ေရွ႕စံေျဗာင္မွာ မ်က္လံုးေလး ဆတ္ခနဲပြင့္လာေလသည္.........

နှောင်းမြေမှ ကိုယ့်ချစ်သူ Z+U(Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora