-12- Tanečnice

287 27 2
                                    

Po Vánocích se všichni vrátili do práce kvůli jediné záležitosti - novoroční večírek. Hermiona měla připravené jídlo a byla na sebe hrdá, že se jí to tak povedlo. V kuchyňce se setkala s Dracem. ,,Děkuju ti," řekla místo pozdravu. Draco se zatvářil tak, aby dal najevo, že netuší, za co Hermiona děkuje. ,,Cítila jsem se vážně hrozně, vánoční svátky byly děsné a ty jsi mě z toho dostal."
,,Neděkuj. Taky jsem rád, že jsme si... popovídali," odvětil Draco a podal jí hrneček s kávou. Hermiona mu na oplátku podala talířek se skořicovým dortíkem.
,,Připravovala jsem to na oslavu, tak aspoň jako první vyzkoušíš, zda se to k snědku." Draco se do dortíku rovnou zakousl a zatvářil se spokojeně.
,,Mmm... Moc dobrý," zahuhlal s plnou pusou. Hermionino srdce poskočilo radostí. Nebyla zdatná pekařka, takže se bála výsledku, ale pokud to chutnalo vybíravému Malfoyovi, tak to bude chutnat všem.

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Začalo to pomalu. Všichni si povídali, ujídali jednohubky, Draco se bavil o pracovních plánech s kolegy. Nakonec se ale setkali u skleniček v různými druhy vín.
,,Bavíš se, Hermiono?" zeptal se a vybral si jednu ze skleniček.
,,Trochu nuda, ale mám víno, tak to jde," odpověděla popravdě.
,,Neboj, ono se to rozjede," uklidnil ji a odešel. Měl pravdu. Hermiona se seznámila se spolupracovníky, které ještě neznala, s každým si přiťukla k Novému roku a napila se. Ťuk, lok, ťuk, lok...

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Postupem času byla čím dál víc radostná a spokojená. Svět se točil a motal, míhaly se před ní výjevy, ale nic specifického. Začala hrát hudba a společně s ostatními se snažila o něco, co by se dalo nazvat tancem. Všichni byli stejně opilí jako Hermiona, kromě Draca. Ten si Hermionu vzal stranou.
,,Hermiono, nepřemýšlela jsi o tom, že už bys šla spát?" zeptal se Draco. Hermiona se zamračila a zavrtěla hlavou.
,,Skvěle se bavím," odvětila a stále se vrtěla do rytmu.
,,To ti věřím," uznal trpělivě Draco. ,,Jenže se obávám, že když si teď nepůjdeš lehnout, tak ti zítra bude hrozně špatně." Hermiona Draca chytila za obě ruce a táhla ho doprostřed parketu.
,,Půjdu domů, když si se mnou  zatancuješ," řekla a položila své ruce na jeho ramena. Draco si se vší trpělivostí, kterou v sobě našel, povzdechl a chytil Hermionu kolem pasu. Narozdíl od ní skutečně tancoval, Hermiona jen tak pocupkávala v rytmu (někdy i mimo rytmus). Tiskla se k němu svým tancem rozehřátým tělem. Přitočila se k němu blíž a položila si své čelo nad jeho klíční kost. Draco zpomalil s tancem, bál se, že by Hermioně mohl šlápnout na nohy, protože byla příliš blízko. Jen se pohupovali, což Hermiona uvítala, protože se jí začala hlava motat víc než předtím a začínalo to být nepříjemné. ,,Tak už půjdeme, ano?" zašeptal, když skončila skladba.

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Klikatě a nejistě kráčela ke krbům. Draco ji zastavil. ,,Já to zvládnu," ujišťovala ho Hermiona, ale bylo těžké se mu dívat do očí - měl jich totiž šest.
,,To silně pochybuju, Grangerová, Hermiono," odvětil Draco. Hermiona se stejně snažila dojít ke krbu, ale Draco ji chytil za paži a přemístil se s ní. Hermiona s překvapením zjistila, že je u sebe doma. Draco Hermionu dovedl do ložnice.
,,Ty se mě snažíš svést, že jo?" zeptala se. Draco přimhouřil oči.
,,Proč si to myslíš?" otázal se.
,,Protože jsem opilá a opilý holky jsou snadná kořist," odpověděla Hermiona. Draco se domýšlivě pousmál.
,,Nebalím opilý holky. Jsem totiž tak neodolatelný, že si můžu troufnout na střízlivý. Jsem gentleman, nebudu tě svádět, když jsi pod vlivem alkoholu."
,,Takže mě nebudeš svádět?" zeptala se skoro až zklamaně Hermiona. Draco se zasmál a uložil ji do postele.
,,To jsem neřekl. Jen ne dneska. Dnešek si totiž možná nebudeš ani pamatovat. A moje svádění by pak přišlo vniveč, kdybys o něm další den nevěděla," pověděl něžně a pohladil ji po vlasech.
,,Dobrou noc."
,,Já ale asi neusnu," zakňourala Hermiona. ,,Nemohl bys tu zůstat? Je tu dost místa. I bez svádění." Draco chtěl nejdřív odmítnout, ale nakonec usoudil, že to není nic proti ničemu. Svlékl si sako a košili, pod kterou měl bílé triko. Kalhoty si nechal, ale pásek odložil na židli. Vyzul si boty a vlezl si vedle Hermiony.
,,Tak dobrou noc," řekl.
,,Ne. Povídej si se mnou," zažadonila Hermiona a otočila se k němu čelem.
,,O čem si chceš povídat?"
,,Jak mě budeš svádět, až budu střízlivá," navrhla líbivé téma.
,,Měla bys pít častěji," poznamenal žertovně i okouzleně. ,,Tak... Mé sváděcí techniky jsou vskutku dokonalé," začal, ale ztichl, protože Hermiona usnula. Pohladil ji po paži. ,,Dobrou, ty svůdkyně," zašeptal do temné noci.

Všechna její jménaKde žijí příběhy. Začni objevovat