Bakugou'dan
Okulun arka bahçesinde yerde çömelmiş oturuyorduk. Yanımda ki kızıl saçlı suratı solgun gözüküyordu. Endişelenmeye başlamıştım. Ne olduğunu söylemek istiyordum fakat bir şey söylememi engelliyordu.
Elimi omzuna atacaktım ki,"Dokunma!"
Neye uğradığımı şaşırdım. 'Dokunma' mı? Ne diyordu bu? Kesinlikle bir şeyler normal değildi. Artık ne olduğunu sormam gerekiyordu.
"Ben Yokken... bir şeyler mi oldu?"
Yerden destek alarak ayağa kalktı.
Bende kafamı ona çevirdim."Sadece... yalnız kalmak istiyorum."
"Sorun ne?"
"Hiç... Hiçbir şey."
Kaşlarımı çattım, ayağa kalkıp hızla önüne geçtim.
"Birşey var ve bana söylemiyorsun! Benimle ilgili mi? Birşey mi yaptım? Seni incitecek yada kıracak bir şey yaptıysam söyle bana!"
"Seninle ilgili değil! Yalnız kalmak istiyorum, dedim!"
Bakışlarımı başka yöne çevirdim.
Hiçbir şey demek istemiyordum. Bana ne olup bittiğini söylemesi gerekirdi. Diye düşündüm.Daha fazla zorlamadım.
Hiçbir şey söylemeden oradan ayrıldım.
Onu orada bırakmak gönlüm elvermiyordu. Fakat gittikten sonra bir daha yanına dönemezdim.Kirishima'dan...
Fazla sert davranmıştım, kalbini kırmak istememiştim ama bana yaklaşmasına izin veremezdim. Kirlenmiş gibi hissediyordum. Tuvalet kabinin de olanları hatırladıkça midem bulanıyordu. Bana zorla dokunmaları iğrenç bir histi.
Buna nasıl izin verebildim. Gerçekten savunmasızdım. Birine ihtiyacım olduğunu anladım. Gururumu bırakıp kül sarışını bulacaktım. Ona ihtiyacım vardı.
Hem de çok.Koşarak evin önüne geldim. O'da evin giriş kapısındaydı ve ayak adımlarımı duyup arkasına döndü.
Şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu. Bende tekrar hızlı adımlarla yanına varıp kollarımı ona sardım.
Kokusunu içime çekebildiğim kadar çektim.Anlamıştım. Onun yanında ne kadar rahattım, kendimi iyi hissediyordum, güvendeydim, onun sevgisi benim içimi kabartıyordu.
"Seni ne kadar çok sevdiğimi... Her geçen gün daha çok anlıyorum, kül sarışınım."
Sesim fazla kısık çıkmıştı. Duyup duymadığını bilmiyordum ama o'da kollarını belime sardı.
"Beni çok özlemişsin sanırım ha kızıl saçlı?"
"Sen beni özlemedin mi?"
"10 dakika önce senin yanındaydım ya. Tabiki de özledim, salak!"
"Ben de seni."
İnş hikaye boka sarmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ash BLOND ⭐kiribaku
Fanfiction"Bu sinir nereden geliyor kül sarışın?" ~kiribaku~ Yayımlanma: 17/03/2019 Bitiş: