3. Kişi ağzından...
Masadaki test sorusunu çözmeyi bir kaç denemeden sonra sürekli aklını başa bir şey düşünerken buluyordu. Bu aralar fazla dikkatsiz ve dalgın olmuştu. İşlerini doğru düzgün bitiremiyor, dersi dinleyemiyordu. Okulun son bulmasını diliyordu.
Her zaman yaptığı gibi okuldan çıkmayarak tuvalete koştu. Kabine girdiğinde içinden sürekli lanet ediyordu. Zamanını geri almak istiyordu. O zaman fazla öfkeliyken hiçbir şey düşünemeden ona karşı söylenerek orayı terk etmişti. Neden durdurmadı? Belki bir mazareti yoktu, belki pişmandı, belki de yalan söylemek yerine susmayı tercih etmişti.
Duyduğu kapı ve ayak sesleriyle kafasını yukarı kaydırdı. Şaşkınlığını gizleyerek tekrar önüne döndü.
"Belki bana hala kızgınsın. Ama o gün sen sinirliyken konuşamazdık. Fazla öfkeliydin ve normal düşünemiyordun. Şimdi eğer iyiysen istediğin kadar konuşabiliriz."
Ses çıkarmadı. Kabinin kapısından ayakkabıları ve gölgesi gözüküyordu. Kapıyı kilitlememişti. Kirishima'nın girme şansı varken kapının ardından konuşuyordu.
"Tamam, cevap vermiyorsun. O zaman burada konuşalım, ne dersin?"
Birkaç saniye sessiz kaldı.
"İçeri gir."
Durgun ve boğuk bir ses tonuna sahipti.Kapıyı açıp içeri girdiğinde kapıyı tekrar kapattı.
"Beni görmek istemediğini sanıyordum."
"Öyle."
Kafasını kaldırıpta önünde dikilen Kirishima'ya bakmaya cesaret edemiyordu.
Yavaş yavaş burnuna gelen koku, tanıdık gelmişti. Uzun zaman önce bayıldığı parfümü yine sıkmıştı. Ona sarılıp o kokuyu daha net hissetmek istiyordu.Kulağında duyduğu kıkırdama yankılandı.
"İlk bu tuvalete girdiğimizde yaralarını iyileştirmiştim, hatırlıyorsun öyle değil mi? Şimdi daha iyilerdir."
"Sapık olduğunu düşündüm," sırıttı. "Doğruyu söylemek gerekirse tırsmıştım gömleğimi açmaya başladığında."
"Sana iyi ki yardım etmişim..."
"Keşke bana yardım etmeden oradan gitseymişim."
"İlk bu tuvalette yakınlaştık... Şimdi bu tuvalette mi bitireceğiz?"
Yine ortalık ölüm sessizliğine dönüştü.
"Bana kızıyorsun,"
"Kendime kızıyorum."
"Özür dilesem,"
"Dileme."
"Bakugou, lütfen!.."
Bir an iki kolunuda kızıl saçlıya sararken buldu. Onu özlemişti, onun kokusunu içine çekmeyi özlemişti. Ondan ayrı kaldıkça daha çok onu çekiyordu sanki. Sadece bir süre öyle kalıp rahatlamak istedi.
"Hey, B-bakugou-"
"Kapa çeneni."
"Sana söylemem gereken şeyler var..."
Kollarını gevşetti hiç beklemediği bir suratla karşılaştı. Kirishima'nın hiçte rahat olmadığını gördü.
"Ben... Ben gay değilim."
İçinden 'ne demek istiyor bu aptal?' diye geçirdi.
Kollarını iyice geri çekti."Yani?"
"Yani ben kızlardan da hoşlanabiliyorum."
"Sen beni sevdiğine emin misin?"
"Evet, evet eminim! Şu ana kadar hiç bunu düşünmemiştim. Bir erkeğe aşık olacağımı kim bilebilirdi ki."
"Senin gibi birisini nereden buldum ki? Aptal."
Başını önüne eydi.
"Beni bırakırsan en adi orospu çocuğusun." dedi sarışın.
"Sen istediğin gibi bırakabilirsin."
Anlını onun anlına dayadığında, iyice diz üstüne çöktü.
"Dejavu yaşayalım mı?"
"Nasıl olacak?"
"Bu sefer sen benim gömleğimi aç."
"Sen gömlek giymiyorsun."
"O zaman t-shirtümü çıkart."
İkiside birbirinin gömleklerini açarken ikisininde kalpleri dengesiz bir ritimde hızlı atmaya başladı.
"Ehm kül sarışın-"
Beklemedikleri anda kapı sesi duydular ve ikiside ani tepki gösterip nefeslerini durdurdular.
Birisi bile şu hallerini görse ne yaparlardı.merak ediyorlardı.
İçeri giren kişi kapılarını çaldı.
İkisi de birden 'dolu!' diye bağırdı."Ha? Kaç kişisiniz lan aiz orasa?"
Bu sefer konuşmaya tereddüt ettiler.
"Hey, orada olduğunuzu biliyorum. Cevap verin yoksa hocaları çağırırım!"
"İki kişiyiz, ne olacak?!" diye bağırdı yine kirishima. Bakugou, şaşkın ve anlamsız suratıyla ona bakıyordu.
"Ne yapıyorsunuz orada?"
"Direk dansı yapıyoruz, görmek ister misin?"
"Ne? Ah sapıklar!" hızlıca dışarı çıktı...
"Biz de çıksak iyi olur bunun sonu disiplinde bitecek yoksa."
İkiside üstlerini düzeltip dışarıya çıktı.
Uzun zaman sonra bir bölüm attım. Kurguyu unuttunuz muhtemelen dksjsnsnsjsb. Hesaptan çıkmıştım sadece şifremi şükür unutmadım. Diğer bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama müsait bir zaman atarım sizi seviyorum biçızlarr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ash BLOND ⭐kiribaku
Fanfic"Bu sinir nereden geliyor kül sarışın?" ~kiribaku~ Yayımlanma: 17/03/2019 Bitiş: