•3•

1.6K 94 72
                                    

Sen seçildin Nerissa...

Yine aynı rüyayı görerek uyanıyorum. 16 yaşıma girdiğimden beridir üç kelime Sen seçildin Nerissa tamamladığını için sağ ol iç ses. Rica ederim. Her neyse bunu babama veya anneme söylemeli miyim bilmiyorum. Bir müddet daha sır olarak kalabilir. İçimdeki ses anneme söylememi söylese de Ben öyle birşey söylemedim bozma şu ortamı. Tm Her neyse of ne diyeceğimi unuttum. Biraz garaja inip birşeylerle uğraşsam iyi olur.

Odamdan çıkıp merdivenlerden seri adımlarla indim. Asansör kullanmayı pek sevmezdim bu yüzden hep merdivenleri kullanırdım. Garaja inen merdivenlere geldiğimde babamın zırhları ile ilgilendiğini gördüm. 18 yıl önce Thanos ile savaştıklarından beridir daha büyük düşman gelir tehlikesi ile sürekli zırhlarını geliştiriyordu.

Son savaştan sonra tabi Thanos'u yemişlerdi. Bu da babam ile yenilmezler arasındaki bağı güçlendirdi. Herkes kendi hayatına dönmüştü ama yine hep bir arada oluyorduk.

Şöyle özetlemek gerekirse Babam savaştan hemen sonra annem yani Virginia Pepper Stark'a Ki ondan önce Potts evlenme teklifi etmişti. Düğünde ise Clint amca, Natasha teyzeye Abla desek daha mantıklı kadında teyze tipi yok haklısın iç ses ozaman Natasha ablaya evlenme teklifi etmişti. Sonra Pietro abi dirilmiş. Wanda abla ile kardeşim babam yarattı normal olarak Vision Ile çıkmaya başladı işte falan. Steve amca hala Sam amcaya solundayım esprileri yapıyor. Özet buydu.

Her neyse babamı gördüğüm anda hemen garaj girişine elimi okutup içeri girdim. Tabi girdiğim anda dans etmeye başladım. Babam Queen'den Don't stop me now açmıştı. Beni gördüğü anda elini hızla kenarda duran beze silip yanıma geldi ve elimden tutarak beni etrafında döndürmeye başladı. Ardından bizi gülerek izleyen annemi görmeden deli gibi dans ettik.

Dans ederken müziğin sesi Friday'in kibar sesi ile bölündü. "Efendim Yenilmezler yolda."dedi. Annem sükunet içinde bize doğru gelip "Masa hazır sadece onların gelmesi kaldı."dedi. Ne! Anneme şok içinde bakarak "Ne!" Diye bağırdım. Ben hazır değilim neden haberim yo- hayır vardır nasıl unuttum. Bugün toplanıyorduk.

Hızla merdivenlerden çıkıp odama girdim. Dolabımı açıp hızlı bir analiz yaptım. Ardından hemen dolaptan kıyafetleri çıkarıp giydim.

Üstüme siyah sweatshirt altıma ise siyah pantolonumu giydim. Saçlarıma şekil verdikten sonra aşağıya indiğimde çoktan gelmişlerdi. Hızla Natasha Teyzeye sarıldım. Kendisi Wanda abladan sonra en iyi kankam olurda. Ardından Wanda abla ile birlikte beşlik çaktık. Beşlik çakarken bana sessizce "Cik cik tamam."dedi bende ıslık çaldım. Aramızda ki gizli mesajlaşmamızda çeviriyi yapması için iç sesimi sahneye davet ediyorum.

Sağol kendim. Cik cik Vision oluyor. Alakasız ama neyse. Tamam derken ARTIK ÇIKIYORLAR demek.

Teşekkürler iç ses. Kısaca böyle. Ardından Clint amca saçlarımı karıştırarak "O çok istediğin şeyi getirdim minik Stark."dedi. YAŞASIN!

Elindeki paketi bana verdi. İçinde ne olduğunu biliyordum. Onun oku. Geliştirmek istiyordum ve bana geliştirmem için vermişti. Hızlıca kenara koydum ve sarıldım. Diğerleri ile sarıldıktan sonra topluca yemeğe oturduk. Herkes bir yandan sohbet ederken gülüşüyordu. Steve amca kadehine vurarak herkesin kendinde bakmasını sağladıktan sonra ayağa kalktı. Ardından dudaklarını yalayıp hafif öksürdü. Sonra kadehini kaldırıp "18 yıl önce...bir savaşa girdik. Önce üzülsekte sonra kazandık ve güzel günler geri geldi. Bu akşam zaferimizin 18. Yıl dönümü. Gelecekteki güzel günler adına!"dedi.

Güzel günler adına...

Deniz Ruhu // Daughter of StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin