•8•

774 60 24
                                    

Kurguyu hangi kafayla yazmaya başladım bilmiyorum ama fazla sevilmiş galiba yani bekleyen bir tayfa var hem de ölümüne fğwjfğwkf bu yüzden Nerissa önceki bölümlere göre farklı dış görünüşe sahip olabilir. Tam hatırlamıyorum ama bu bölümden itibaren Nerissa kahverengi saçlı kahverengi gözlü olacak haberiniz olsun dlwjdşwkdile. Neyse sırf bekleyen tayfa için kurguya devam ediyorum ve itiraf edeceğim bir şey var. Bu kurguyu Barbie izledikten sonra yazmaya karar vermiştim fşskfğakfğalf.

•••

"Yakalanmaktan korkmuyor musun?"

İki güzel deniz kızının su altındaki sessizliğini bozan ilk soruyu sordu Nerissa.

Kızıl saçları suyun içinde ahenkle dans eden kadın kafasını bir sağa bir sola salladı.

"Babamın haberi var mı?" diye sordu bu sefer merakla. Kadın cevap vermedi.

Nerissa derin bir nefes verdi. Bu yeni deniz kızı güçleri suda nefes alabilmek gibi işe yarar şeyler barındırıyordu.

Ellerini suyun içinde olmanın etkisi ile ağır ağır hareket ettirerek kavuşturdu. "Pekii." dedi uzatarak.

Pepper gülümsedi. Kızının kafasında milyonlarca soru bulunduğuna yemin edebilirdi ama kanıtlayamazdı. "Sana daha önce anlatmadığım için özür dillerim." dedi suçluluk barındıran bir ses tonuyla.

Nerissa, morun her türlü tonunu barındıran kuyruğunu inceledi sessizce. Annesinin yüzüne baktı ardından. Gözlerini kısmış dalgın bir şekilde düşünüyordu. Nerissa annesinin ellerini tuttu bir anda. "Bana anlatmadıysan ve Anabeth bile gerçekten benden yardım isteyecek duruma geldiyse cidden tehlikeli ve mühim bir konu olsa gerek, değil mi?" dedi güven verici bir ses tonu ile. Pepper kızının kahverengi gözlerinin içine baktı sessizce. Pembe dudaklarını birbirine bastırdı. Gözlerinin yandığını hissetti. Su altında olmasalardı göz yaşları çoktan çenesinden aşağıya damlıyor olacaktı.

Nerissa nazikçe annesine sarıldı. "Herşeyi anlatmanı istiyorum ama babam bizi merak ediyordur bu yüzden bu konuyu sakin bir zamanda konuşalım ne dersin?" diye sordu. Pepper sessizliğini koruyarak kafasını sallamakla yetindi.

Sudan çıkıp eşyalarını aldılar. Pepper gücünü kullanarak ıslak saçlarındaki suyu aldı ve denize boşalttı. Aynı şeyi kızı içinde uyguladıktan sonra geldiği arabaya bindi. Nerissa da ön koltuğa oturdu ve telefonu ile ilgilenmeye -daha çok internette deniz insanlarını araştırmaya- başladı.

Kapağı çok güzel yapmışım bakmadan duramıyorum.

Nerissa telefonuna bakarak konuştu.

"Gemicileri şarkı söyleyerek etkileme olayı doğru mu?"

Pepper yola bakarak gülümsedi.

"Hayır ama babanla aslında böyle tanıştık diyebilirim."

Nerissa annesine döndü.

"Yani babam da biliyor öyle mi?"

Pepper başını salladı.

"Babanın satın aldığı bir cruise gemisiyle ülkeleri gezdiği zamanlardı."

Nerissa başını pencereye çevirirken sırıttı.

"Ah, babamdan beklenir."

Pepper dudaklarını yalayarak gülümsedi.

"Annem yani Kraliçe, fazla katı biriydi. Saraya da fazla istediğim şeyleri yapamazdım." sonra siyah deri direksiyonu biraz daha sıkı tutmaya başladı.

"Zaten yapsamda abim ispitçinin tekiydi."

Not: Onlar yabancı yani dayı değil amca. Hala değil teyze. Okey?

Nerissa, annesine göz ucuyla baktı.

"Yani bir amcam var öyle mi?"

Pepper hızla düzeltti.

"Bir amcan ve iki teyzen yani bir teyzen diğeri..."

Devamını getirmek istemediği belliydi. Nerissa kendine daha sonra hatırlatacağına dair söz verdi.

Pepper kendi tarafındaki camı açtı. Kızıl saçları hareket eden arabadan ötürü hızlı bir şekilde savrulmaya başladı.

"Saraydan uzaklaşmak istediğim günlerden biriydi. Okyanusun derinlerinde yaşardık ve normalde yüzeye yaklaşmamız yasaktı. Ben arada kaçamak yapardım ve kayalıklarda falan otururdum."

Arabayı tek eliyle sürerken güneş gözlüklerini taktı.

"Nadiren de olsa bu tarz büyük gemiler geçerdi fakat hiçbirine yakalanmazdım. Normalde insanlar beni görse bile sadece bir yanılsama falan sanardı ve fazla üstüne gitmezdi."

Sonra sırıttı.

"Ta ki baban görene dek."

Nerissa kıkırdadı.

"Ah Stark merakı işte ne yaparsın?"

Pepper'da kıkırdamasına eşlik etti.

İki Stark kadını da bir süre sessiz kaldıktan sonra Pepper devam etti.

"Sırf benim ne olduğumu anlamak için koca gemiyi durdurttu ve küçük bir botla yanıma kadar geldi."

Derin bir nefes verdi.

"Babanı gördüğümde diğer insanlardan daha farklı ve özel olduğunu anlamıştım. Ondan garip bir şekilde etkilenmiştim ve saklanma gereği duymadım."

Arabayı yavaşlatarak kenara çekti ve Nerissa'ya baktı.

"Bana sanki her gün bir deniz insanıyla konuşur gibi selam verdi. Sonra ne oldu biliyor musun?"

Gözlerini devirdi.

"Teyzen yani en büyük kız kardeşim Noelle, beni takip etmiş. Tam yanıt verecekken beni hızla kuyruğumdan çekti ve bir ton azar işittim."

Arabanın kapısını açtı ve çıkmadan önce "Devamını sonra anlatırım. Şimdi babana haber verme vakti."

Nerissa arabadan indi ve kıkırdadı.

"Bir an önce ona gözükmezsem kalp krizi geçirttirebilirim, evet."

Pepper kızına gülümsedi.

•••

Oyh maşallah. Evt bu kitaba ilham geldi yazıyorum falan. Hemde 4 Ocakta sınavlarım varken. :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deniz Ruhu // Daughter of StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin