•7•

942 71 5
                                    

Çantamdan telefonumu çıkardığımda annem ve babam en az 120 kez aramıştı. En son arayan babam gözüktüğü için babamı aradım. Hızlı bir şekilde açılınca direk kulağımı telefondan çektim. En son etraftaki insanları umursamayarak "Sakin olun!" Diye bağırdım. Bugün okadar çok başım ağrıyordu ki. Annemin ve kendimin bir deniz kızı olduğunu öğrenmek... gerçekten yorucu.

Bağırdığım zaman telefonun ucunda ki ailem susunca babama "Baba anneme ver."dedim. Ardından bana sinirli bir şekilde "Hoparlörde zaten. Friday bütün evin duymasını sağlıyor."dedi. Bende sinirli bir şekilde "Baba ya anneme verirsin yada kapatıyorum."dedim. Babamda telefonunu ucundan bir kaç konuşmadan sonra anneme verdi. Tam annem konuşacakken anneme "Anne telefonu hoparlörden çıkar senle çok önemli birşey konuşacağız. Sahilde ol."dedim. Annemde sakin bir sesle "Peki."dedi.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

-O sırada Stark'ların evi-

"Sana fazla endişe etmemeni söylemiştim Tony. O 16 yaşında."dedi Natasha bar masasına yaslanarak. Tony derin bir nefes alarak "Onun için endişeleniyorum. Çok fazla asileşmeye başladı. Kararlarına saygı duyuyorum fakat...bu onun canını yakacak diye korkuyorum."dedi.

Pepper gülümseyerek Tony'nin omzuna elini koydu. Ardından omzuna sarıldı.

Kızıl ajanın ve Yüzbaşının ise durumu daha farklıydı. Adamı daha önce birisi için böylesine endişeli görmemişti. İşte yüzbaşı 20 yıl önce söylediği o sözlerin ne kadar yanlış olduğunu anladı. Aslında o demir zırhın içersinde sadece kendini düşünen birisi yok.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Pepper uzun tül kumsal elbisesi ile güneşin batışıyla hafif soğumuş kumsalın yumuşacık kumlarına basıyordu. Kızını gördüğü anda adımlarını hızlandırdı. Nerissa hafif kızgınlıkla "Konuşmamız lazım."dedi. Pepper ne olduğunu biliyordu. Bu yüzden gülümseyerek "Demek ben söyleyemeden öğrendin. Sana herşeyi anlatacağım Nerissa." dedi. Nerissa bağdaş kurarak kuma oturunca annesi zarif bir şekilde dönüşüm geçirdi. Aralarında mor renk olan pembe bir kuyruktu.

Pepper suya dalıp ters takla atarak geri dalınca ortaya çıkan görüntü muazzamdı. Pepper eliyle 'gel' işareti yapınca Nerissa gözlerini kapatarak dönüşüm geçirdi ve suya daldı.

Deniz Ruhu // Daughter of StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin