⚫ Q&A ⚫

461 34 6
                                    

1. W skrócie, o co chodzi.

Lauren zakochuje się w swojej nauczycielce, więc jej przyjaciółka wraz z Normani postanawia pomóc jej w powiedzeniu tego. Wymyślają zabawę w A, lecz nie wiedzą, że niewinne żarty mogą przerodzić się w czyny, mające poważne konsekwencje. Kiedy cała prawda wychodzi na jaw, całą ich zabawę przejmuje Melanie, która tworzy swój własny team A. Chce zarządzać nimi wszystkimi, ponieważ każdy z A ma jakiś motyw, aby zniszczyć Lauren i Camilę.

2. Czy będzie coś nowego u Ciebie?

Tak, aktualnie mam plany na co najmniej trzy opowiadania. Jednak myślę, że teraz dokończę pisać Riddle 2 i Napad na serce. Najbliższe ff wstawię dopiero (prawdopodobnie) w święta lub po nich, bo... Będzie maraton nowego opowiadania.

3. Wymienisz wszystkich A?

- na samym początku były to Dinah i Normani

- w drugiej część opowiadania - Vivian Rose, która była podporządkowana Melanie

- w trzeciej część - zespół: Michael, Matthew oraz Melanie, która dowodziła całą grupą

4. Jakie motywy miała Melanie?

Starała się dowodzić swoją drużyną, aby pozbyć się Lauren. Tak naprawdę była tylko dobrą przyjaciółką Matthew'a, ponieważ chciała mu pomóc odzyskać Camilę i zemścić się na niej.

5. Czemu Melanie miałaby również brać w tym udział?

Tak jak powiedziałam, chciała zniszczyć Lauren. Poza tym w drugiej części zginęły ze szkoły akta Alex i Lucy. Oczywiście, Melanie była tego sprawczynią, ponieważ kiedyś uczyła się w tej szkole. A Alex była siostrą Walerii, więc ta chciała ją chronić. I w jakiś sposób musiała dostać się do akt Lauren.

6. Dlaczego było aż tyle podejrzanych osób, które były A?

A było po prostu jedną drużyną. Uwzględniłam wszystkie osoby, które mają motyw skrzywdzenia Lauren i Camili, tworząc z nich team, który był kierowany przez jedną osobę.

I że cię nie opuszczę... || Camren FF || ✅ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz