- Събуди се, Бела! Закъсняваш за училище! - мама ме разтресе още един път. Стреснах се и се изправих рязко, като с това си движение си спечелих удар в главата. Всъщност се ударих с главата на мама, беше се надвесила над мен. Страхотно, като за добро утро!
- Ох! - и двете изохкахме едновременно.
- Бела, следващия път, когато се събуждаш, моля те, по-внимателно. Сега ставай и се оправяй, защото днес имаш тест по История, да не закъснееш.
- Следващият път няма да ме стряскаш така! - казах аз, но никой не ме чу, майка ми вече беше излязла. Значи всичко е било само сън. Започва вече да ми писва. Винаги всичко изглежда толкова реално,и все се заблуждавам, а този път... беше наистина реално. Не знам докога ще продължи това. Станах и направих сутрешната си рутина. Облякох се както винаги - скъсани "модерни" дънки, къса блуза (все пак е почти лято, навън е наистина топло) и си сложих диадема. Както винаги. Честно казано, мразя тези дрехи, но трябва да поддържам репутация. Само диадемата е готина.
След като се оправих и си приготвих раницата за училище, слязох долу и закусвах мюсли с една ябълка и купичка кисело мляко. Едно от любимите ми неща сутрин е закуската. Полезна и вкусна едновременно! Малкият ми брат слезе 5 минути след мен и също закуси. Измих чиниите, оправих масата и с него отидохме да се обуваме.
- Бел, не забравяй, днес трябва да отидеш до библиотеката, за да върнеш книгите, които взехме миналата седмица.
НЕ! Тотално забравих за това. Още вчера се уговорих с Бомгю - най-добрият ми приятел, да се видим след училище в нашата градинка. Ще се наложи да дойде с мен до библиотеката май.
- Добре, мамо! Чао и приятен ден! - извиках аз, заключих и с брат ми тръгнахме към училище. През целия път бях отвеяна, мислех си за съня. Просто не можех да го забравя. Обикновено забравях всичките си сънища до час, но сега не се случва. Имам чувството, че ще се случи нещо. Просто не знам какво.-----------------
Здравейте! Качвам две глави едновременно, понеже просто ми дойде музата и какво да се прави 😂 Надявам се да ви е харесала, ако да, гласувайте, и пишете мнение в коментарите! Благодаря Ви!😘
VOUS LISEZ
Само както ти можеш // p.jm. [СПРЯНА]
FanfictionБела е момиче на 17 години от България. Тя учи в елитно училище, животът ѝ за другите изглежда перфектен, но зад бляскавия живот като отлична ученичка се крие едно тъжно и отчаяно момиче. Фен на корейската група BTS, нейния живот се върти единствено...