2. Bölüm İntikam

75 24 129
                                    

   Beni çok pis tongaya düşürdünüz. İnan bana gerçekten şaşırdım. Ayrıca nasıl tarif edeceğimi bilmediğim bir şeyler hissediyorum. Sanki intikam ve nefret gibi, ne yazık ki uzun zamandır birisinden nefret etmediğim için bu duyguyu unuttum. Bu notu her kim okuyorsa...bir hafta içinde o kimseler ölecek.

   Shiro ve Keito en başta birlikte okudular. Keito hızlı bir hareketle kağıdı diğer üçünden uzak tuttu. Anlaşılan Keito diğerlerini tehlikeye atmak istemiyordu. Sonra Shiro'ya döndü.

   "Normalde ne halin varsa gör derdim ama yardım ettiğin için birlikte çalışmayı öne sürüyorum."

   Shiro'nun seçme şansı yoktu.

   Shiro bir süre düşündü. Arkadaki üçlü hala kağıtta yazanları merak ediyorlardı ancak Keito'ya olan korkuları daha büyüktü.

  " Galiba o büyücü benim büyü gücüm olmadığı için beni fark edemedi. "

  Keito bir süre Shiro'yu bakındı. Sonra ise sığınağa. En sonunda ise diğer üçlüye.

   Keito emreder bir şekilde konuştu.

   " Çocuklar siz diğerlerine haber verin, sakın bu hafta buraya gelmeyin. Anlaşıldı mı? "

   İçlerinden birisi itiraz edecekti ancak Keito'ya karşı gelmek sıkıntıydı. Bu nedenle hepsi üzüntü içinde sığınaktan ayrıldı.

   Artık Shiro ve Keito başbaşa kaldılar.

   Keito, Shiro'ya döndü.

  " Hadi sığınakta işe yarar şeyler var mı bakalım."

   Tabi ki sığınakta hiçbir şey yoktu.

   Ayrıca sığınak yoğun ter ve çöp kokuyordu. Shiro içeriye alışmadan önce uzun bir süre nefes darlığı çekti.

   Ancak Alışabildiğinde etrafa bakınabildi.

   Sığınak bir grup erkeğe göre çok düzenli ve hizalıydı. Eğer ellerinde çer çöp değil de çeşitli büyülü eşya ve silah olsaydı çokça eşya satan bir mağaza olabilirdi burası. Shiro gereksiz çöplerin arasında uzun bir süre gezindi.

   Sonra onu gördü.

   Bu onun geleceğiydi.

   Kusursuz bir küre. Göz boyutunda olup sadece belli bir boyutta daire barındırıyordu üstünde. Turuncu renkteydi bu daire ve üstünde garip bir işaret vardı.

   Keito, Shiro'yu görmüş olacak ki yanına gitti.

   " Garip, bunu daha önce görmemiştim."

   Bir süre daha küreyi eline almadan süzdü.

   " Galiba bunu Furutazo buldu."

   Keito kendi verdiği cevaba tatmin olmadı, ama yine de görmezden geldi. Sonra Shiro okul hırkasının kitabı bile alabileceği cebine küreyi koydu.

   İçinden bir his onu yanında almasını söylüyordu.

   Bir süre daha sığınağa baktıktan sonra önce Keito sonra Shiro dışarı çıktı. Shiro temiz havayı solduğu için Tanrı'ya şükrediyordu. =(burada lütfen din ile alakalı bana kızmayın)=

   İşlerine yarayabilecek çok az şey vardı. Parlak bir demir parçası, içinde diğer eşyalara göre daha fazla büyü olan bir bakır para, sert ve sağlam görünüşlü uzun beyaz bir bez.

   Shiro bir yandan ölme düşüncesinden dolayı umutsuzken, diğer yandan garip bir alev tutuşuyordu. Ona... "sonuna kadar savaş" diyordu. Muhtemelen aynı numara bir daha ise yaramayacaktı. Bu nedenle plan yapmaya başladı.

Tılsımlı Büyücü (yeni yapım) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin