Shiro öğle arası başladığında Yotha ile kantine çıktı. Kantin de küçük okul gibi küçüktü. Uzun bir sıra, temiz demeye bin şahit isteyen masalar ve kıldan ucuz adı abur cuburlar. Yotha kendi klasiğinden olan üstünde ne yazıldığı anlaşılmayan ambalajlı bir kek vardı. Tadı isminden bile berbattı. Shiro ilk tattığında neredeyse kusuyordu.
Shiro ise kantinin en iyi abur cuburlarından olan pakette ekmek kızartma almıştı.Tadı en azından ekmek gibiydi!
Yotha, Shiro'nun beş günlük hikayesini tartışma konusu olarak ortaya attı.
"Şimdi bu büyücü diğer bölgelerdeki büyücülerle aynı mı yoksa gerçekten kötü bir büyücü mü?"
Yotha minik keki ağzında şapırdatarak yerken söylemişti bunu.
Shiro eliyle Yotha'nın ağzından fırlayan kek parçalarını uzak tutmaya çalıştı.
"Yemek yerken konuşma! Domuza benziyorsun."
İkisi birden kahkaha attı. Bir süre sonra Shiro sakinleşti ve sözünü söyledi.
"O adam kesinlikle iyi amaçları olan birisi değildi. Eğer merak ediyorsan Keito'ya sor."
Yotha iki eliyle havayı itekledi.
"Tamam patron. Eğer Keito şimdi okula gelirse korkmadan soracağım bu soruyu."
"Muhtemelen kötü bir fikir bu" diye düşündü Shiro.
Bir süre yemek yedikten sonra herkesin garip sesler çıkardıklarını duydu Shiro. Arkasına baktığında herkes tek bir yere, tek bir kişiye bakıyordu.
Herkesin korktuğu Keito okul üniforması giyerek okula gelmişti ve kantinin kapısında duruyordu.
Shiro aralarındaki yeni ve garip bağın etkisiyle ayağa fırlayıp Keito'nun yanına koştu.
Son anda ikisi ellerini birbirine çarpıştırdı. Herkes bir süre ağızları açık ikiliye baktılar.
Yotha birkaç dakika önceki sözünü hatırlamış olmalıydı çünkü Yotha gülme krizi geçirecekti neredeyse. Bu Yotha'nın sinir bozulduğunda sık sık olan bir durumdu.
Keito konuşmaya başladı.
"Shiro... Bu biraz zor gelecek ama şu büyücü bir not daha bırakmış."
Shiro'nun göz bebekleri büyüdü ve korkmuş gözlerle Keito'ya baktı. Keito fazla bekletmeden cebinden bir not çıkardı.
Üstünde kısa ve öz bir yazı vardı. Son saniyede aceleyle yazılmıştı.
2. Bölge 17. Kısım
SHiRo'ya"Senin GEleCEĞiN bURasI"
2 BÖLGE. Büyücü birliklerinin ve memurların yaşadığı yer! Shiro'nun böyle bir yere çağrılması saçmalıktı. O sıradan bir insandı.
Düne kadar.
Shiro başını yavaş bir şekilde kaldırdı. Bu nasıl olurdu. Aniden yaşamaya alıştığı bu çöplüğü terk edecekti.
Eğer Yotha'nın dediği doğruysa, büyü gücü bölgeyi kalıyordu ve muhafızlardan birisi çoktan büyü gücünü hissetmişti. Buda onu en azından 3. bölgeye çıkarırdı.
Shiro tekrar kağıda baktı. Maskeli büyücü tarafından gelmiş olabilirdi ama bu Shiro'yu heyecanlandırdı. Birisi onu alacak ve daha başka bir hayata başlatacaktı. Şuan sadece beklemesi gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tılsımlı Büyücü (yeni yapım)
FantasíaBüyünün her şey olduğu bir dünyada yapayalnız kendisini güçsüz sanan bir çocuk. Yaşadığı çeşitli olaylar ve tanıştığı özel insanlar. Hepsi bir amaç uğruna bir araya toplandı. Şimdi ise hepsi hünerlerini göstermek zorunda.