8. Bölüm Kopya

13 1 0
                                    

   Shiro beş dakikadır dönük bir şekilde maskeli büyücüye bakıyordu. Onu neredeyse öldürecek olan kişiye. Vücudu tir tir titriyordu. Maskeli büyücünün yanındaki çocuğu hiç fark etmedi bile.

   Çocuk diğer insanlardan farklıydı. İçinde bir alev vardı ama bu bir büyü değildi. Büyüsü olan insanlara karşı beslediği nefretin aleviydi.

   Bir süre konuşmalar ve etrafa bakınmalardan sonra depodaki adamlardan birisi bir kutu getirdi. Bu kargo kutusu küçüktü. Shiro içinde ne olduğunu merak etti. Sonra kutu açıldı. İçinde iki küçük cisim vardı. Üstünde küçük sarı benekler olan siyah küreler, Shiro bir bakışla ne olduğunu anlamıştı.

   Bunlar kendi tılsımıyla aynıydı.

   Maskeli büyücünün ödeme vakti gelmişti ve Shiro çocuğu o zaman fark etmişti, kendisine benziyordu. En azından eski haline. Büyü gücü hiç yoktu ve Shiro yaşlarının ise hemen hemen aynı olduğunu düşünüyordu. Çocuk beyaz hırkasının iç cebinden bir yığın para çıkardı.

   Hepsi 500 sterlic eden onlarca banknotlardı. (sterlic Shiro'nun yaşadığı krallığın para birimi)

   'Bu çocuk her kimse maskeli büyücü ona güveniyor olmalı.' diye düşündü Shiro veya...

   O çocuk maskeli büyücü tarafından kontrol ediliyordu.

   Çocuk umursamaz bir şekilde depodan maskeli büyücünün peşinden çıktı. Shiro sadece birkaç dakika olmasına rağmen ilk kez nefes alıyormuş gibi nefes nefese kalmıştı.
  
   Bir süre daha bekledikten sonra gelen büyüleri hissetti.

   Büyücüler depoyu bastı ve ortaya büyük bir çatışma çıktı. Ortaya büyük ve kudretli bir manzara çıkmıştı. Önceden olsa Shiro böyle bir şey göremezdi.

   'Muhtemelen Yami bunu görmemi istiyordu.'

   Shiro olduğu yerde çömelip her şeyi izliyordu. Etrafta uçuşan çeşitli büyüler etrafı yıktıktan sonra oluşan garip renkler ve yıkıntılar sanki resim tuvaline çarpan fırçalar gibiydi.

   Shiro en çok viking görünümlü düşman büyücüye hayran kalmıştı. Baskına uğramalarına rağmen hala sakindi ve ekibini doğru bir şekilde yönlendiriyordu. Bu büyücü birliklerini zorlasada Shiro'nun umurunda bile değildi.

   Shiro büyücü birliklerinden Piedro ve Terro'ya bakındı. Çatışmada hala yenilmemişlerdi. Onların yakınında ise sabah, Shiro'yla dalga geçen diğer çocuk vardı. Baskı altında olmasına rağmen idare ediyordu.

   Neredeyse bir adamı büyüye yakalanacağı sırada hamle yapan viking şekilli büyücü yaptığı buz büyüsü ile adamını korudu. Shiro'nun gözleri kamaşmıştı. Adamda gerçek lider ruhu vardı güçlüydü ve başkalarını korumayı biliyordu, soğukkanlıydı. Onun aksine acemi genç daha fazla sabredememişti.

   Vikingin hamle yapamayacağını düşünen genç one atıldı. O sırada grubunun liderinin geri dönmesini söyleyen emirleri etrafı boğdu. Ancak çok geçti, viking baltasının tersiyle gence vurdu ve yere yığılmasını sağladı.

   Shiro'nun gözü yine kamaştı. Sadece büyüsüne güvenmeden elindeki silah ile acemi olsa bile bir büyücüyü haklamıştı, ama sonra Shiro 'Neden öldürmek yerine bayılttı?' diye düşündü.

   Bir süre sonra rehin almak için olduğunu anladı. Viking gencin ellerini sıkıştırarak sol kolunun arasında sıkıştırdı. Kapışma durmuş, rehin kurtarma-rehini kullanıp kacma durumuna dönmüştü. Terro hamle yapacaktı ama liderleri şiddetle karşı çıkmıştı.

Tılsımlı Büyücü (yeni yapım) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin