7. Bölüm Görev

19 5 2
                                    

Shiro koltukta oturmuş televizyonda izleyecek dizi arıyordu. Shiro sınırlı bir şekilde iç çekti ve kumandayı koltuğun koluna yerleştirdi. Ayağa kalktı ve odasına çıktı.

Çok sıkılmıştı çünkü neredeyse hiçbir şey yapmıyordu.

Kendisini yatağa attı ve son zamanlarda olan olayları düşündü. Bu eve geldiğinde zaman çok hızlı akıp geçmişti.

Yatakta bir miktar kıpırdandı.

Sonra hep sormak istediği soruyu düşündü.

Bu ev tam olarak ne için vardı? Terro gök kubbesi demişti ama gök kubbesi tam olarak neydi? Bir büyücü Birliği mi yoksa yardım kuruluşu muydu? Yoksa daha derin bir özelliği mi vardı?

Shiro bu sefer daha sinirli bir şekilde iç çekti.

Buraya geldiğinden beri birçok yeni bilgi öğrenmişti. Güçlü bir buz büyüsü yapmıyordu ama buzu oluşturabiliyordu. Büyünün sadece bir bilim adamının yaptığını biliyordu. İnsan vücudunun büyü ile ilişkisini biliyordu. Antik canavarları biliyordu, ama gök kubbesi ve Yami tam olarak neydi?

Shiro tekrar ayağa kalktı. Bu sefer dolabını açtı, çünkü terlemişti ve yeni bir kıyafet giyecekti.

Dolabın kapağını açtı ve karşısında birkaç parça eşya çıktı. Dolabın ortalarında duran Shiro'nun bilmediği bir kıyafet vardı.

Shiro kıyafeti askıdan çekti.

Kıyafet mavi bir cüppeydi. Yakası beyaz yün ile kaplıydı. Cüppenin ucunda bir not aslıydı.

Shiro sol eliyle nota uzandı ve yazanları içinden okudu.

Artık sen de bizdensin. Yami bunu seçmeme izin verdi şanslısın ;)
Piedro

Shiro bu sıkıcı günde bir miktar sevinmişti. Cüppeyi üstüne geçirdi. Cüppe kalındı ama içi serin ve rahattı. Vücuduna tam oturuyordu.

Shiro birkaç kez Cüppeyi inceledikten sonra Piedro'nun odasına gitti. Kapıyı çaldı.

"Gir!"

Shiro kapıyı açtı ve içeri girdiğinde gülmemek için kendini zor tuttu.

Odanın duvarları tamamen pembeydi fakat geri kalan her eşya siyahtı. Bu odaya çok komik bir hava katıyordu.

Bunu fark eden Piedro huzursuzlandı.

"Komik olan ne Shiro?"

Shiro artık zor tutuyordu kendisini.

"Yo-yok bir şey Piedro. Sadece Cüppe için teşekkür etmek istemiştim."

Piedro kısa bir kahkaha attı.

"Öyle desene. Ben de Terro seni buraya yolladı sandım."

Piedro arkasında bir şey saklıyordu. Shiro bunu kendisini tutamayıp kahkaha atmaya başlarken fark etti.

Artık hafiften sakinleşen Shiro, Piedro'ya sordu.

"Arkandaki o şey ne?"

Piedro telaşlanmaya başladı.

"Bu mu? Bu hiçbir şey, yani endişelenme."

Shiro daha faa merak etmişti. O arkasındaki her neyse ona bakacaktı.

Tılsımlı Büyücü (yeni yapım) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin