4.Yabancı

61 7 2
                                    

Son 3 bölüm.  Umarım beklentilerinizi karşılayacak bir bölüm olmuştur. hasta hasta ne kadar yazabildiysem... Bölüm sonunda bana kızmayın :) Yazım hataları olabilir bu seferlik görmezden gelin lütfen. İyi okumalar

  Austyn ne yapacağını bilemeyerek bir süre bekledi. Sonra gidip birkaç kişiye haber verdi. Jimmy' nin cenazesini gerektiği gibi gömmeliydiler.

  Gelen görevliler yardımıyla taşındı Jimmy. Hala öldüğünde yüzünde beliren çocuksu ifade vardı yüzünde.  Austyn mezar kazılması işini tek başına üstlendi. Arkadaşı için en azından bunu yapmalıydı.

  Çok uzun sürmüştü işi ve bitirdiğinde kasları ağrıyordu ama umursamadı. Jimmy ölü bedeninden virüsün yayılmaması için özel kimyasallarla birlikte gömüdü. Üstüne toprak atıldı. Atılan topraklar bedenini yavaş yavaş örttü.

 Kimse arkasından güzel sözler söyleyerek onu anma zahmetine girmemişti. Austyn' in ise boğazına oturmuş yumrudan konuşacak hali yoktu.

Jimmy daha hayatını yaşamalıydı. Küçüktü o. Aşık olacak, evelenecek ve bir aile kuracaktı belki de. Belki de bilimsel bir keşifte bulunacaktı. Ama şimdi hiçbirini yapamayacaktı. O öylece ölmüştü işte. Belki de kimse hatırlamayacaktı.

  Herkes gitti. Austyn orda öylece kalakaldı. Hala yüzünde o hafif gülğmseyen ifade olup olmadığını merak etti. İçinden Jimmy' e veda etti üzüntüyle. Onca yıl yaşamış bir insanın hiçbir izi kalmamıştı bu dünyada. Bir mezar taşı bile yoktu...

  Angelina defterine her zamanki yazısını yazıyordu. Bir an durdu ve yaptığının yanlışlığını düşündü. Ama tam olarak onun hatası da değildi. Austyn de onu öpmüştü. Ne yapacağını bilemiyordu. Hastalık onda sadece ilk aşamadaydı. Ama bunun bulaşma riskine nasıl etki ettiğini bilmiyordu. İşin daha da kötü yanı Austyn den gerçekten hoşlanmıştı. Bu hoşlanmaktan da farklı, onun da ötesinde bir şeydi aslında.

  Hep yanında olsun istiyor, bir kes daha öpsün istiyordu. Dudaklarını hissetmek istiyordu.  Ama aynı zamanda kendinden uzaklaşmasını ve hastalıktan uzak mutlu bir yaşam sürmesini istiyordu. Aşk dedikleri bu muydu? Bilmiyordu. Hayatı boyunca birçok ilişki yapamıştı ama hiçbiririn aşk olduğuna inanmamıştı. Ama içinde olıuşan o duygu, her onu düşündüğünde içinde oluşan o garip his.. Bunu tarif etmesi mümkün değildi.

  Derin bir nefes aldı. Bu hastalığı yenecekti. Evet bunu başaracaktı. Vazgeçmek kanında yoktu bir kere. Çabalayacak ve yenecekti hastalığı. Austyn' e de bir şey olmamış olacaktı. Bu yerden gidip çok uzaklarda evlenecekler, mutlu bir aile kuracaklardı. Hatta çocukları olacaktı ortalıkta koşuşturan. Küçük bir evi ve mutlu bir hayatı olacaktı. 

  Hayalleri camdan bir kule gibi yükselirken içine bir ışık doğduğunu hissetti. Evet, hayallerine ve yeni bulduğu aşkına tutunup bu hastalıktan kurtulacaktı.

  Yeni verdiği kararla daha bir mutlu oldu ve yazmaya devam etti.

Austyn Jimmy nin ölümünden sonra ortalıkta bir ruh gibi gezinmiş, aynı sonun kendinin de yakalayacağını düşünüyordu. Birkaç hastayla ilgilenmiş ama Angelina' nın odasına uğramamıştı. Ne düşünüyordu ki onu öperken? Doğru ya, düşünmemişti.. Bundan sonra hiçbir şey olmamış gibi davranacaktı. Yapabileceğinin en iyisi buydu. Kendine hastalık bulaşmış olma ihtimalini de düşünmüştü. Ama tam olarak bilmiyordu. Vücut salgılarından bulaşma özelliği vardı malesef hastalığın. Belirtiler 2-20 gün içerisinde başlıyordu. Belirtiler başladıktan sonra ise en fazla 9 gün sürüyordu ölüm. Şimdilik bir sorun yoktu kendinde. Bir ay kadar gözlemelemeye karar verdi kendini.

Hastalıklı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin