Povestitor•
Yoongi se misca destul de brutal in J-Hope acesta gemand. Era beat in proportie de 50% iar 50% era cat de cat bine si treaz.
Lui Yoongi nu ii pasa de acesta. Se gandea doar la pozitiile pe care voia sa le testeze cu J-Hope,fiind excitat acesta isi da drumul in J-Hope acesta gemand sau mai bine zis tipand din cauza durerii provocate de el.
Yoongi incepu sa il muste de gat si de piept pana ce tot devenii de aceeasi culoare. Mov.
J-Hope inca se zvarcolea. Nu voia desii stia ca e prea tarziu insa pe moment nu realiza atat de bine ce i se intampla din cauza alcoolului cu drogul consumat de el.
Yoongi atat voia pentru ineput. Iesii din acesta si se imbraca rapid apoi iesii din camera. Momentan atat voia sa faca. Pozitiile le lasa pe data viitoare unde era sigur ca va exista una.
Pe de o parte J-Hope se imbraca incet din cauza durerii provocate de Yoongi.
Dupa ce reusii sa se imbrace se dezichilibra si cazu in genunchi in fata patalui.
A lasat un strain sa ii ia virginitatea. Stand pe ganduri somnul il cuprinse apoi se grabii spre iesirea din club. Nu mai voia sa auda de el sau de seful clubului.
Yoongi era la o masa privindu-l cu mare atentie pe J-Hope iesind grabit din club.
Avea un plan si voia sa il puna in aplicare cat de curand posibil.