16 Serviciul

662 67 2
                                    

Povestitor•
J-Hope era trântit în pat de către Min acesta asezandu-se peste el nu înainte de a se asigura ca J-Hope nu putea sa scape adică îl lega de pat cu cătușele.
Corpul lui J-Hope era o jucărie sexuala pentru Yoongi iar acest lucru nu îi displăcea deloc.
J-Hope se zvarcolea. Încearcă sa scape. Regreta amarnic pentru ce a făcut.
Regreta decizia pe care a luat-o.
Yoongi își  strecura mâinile pe sub tricoul lui apucandu-l de sfârcuri  J-Hope lăsând sa îi scape un geamat printre buzele rozalii care imediat erau acoperite de cele ale lui Yoongi iar încet îl lăsă  pe acesta fără haine.
Intra  încet în el. Ii placea sa simtă corpul fierbinte a lui J-Hope ce se zvarcolea sub el.
Iubea sa îi atingă coapsele și cel mai important când gemea.
Yoongi a fost blând în noaptea aia. Prefera sa îl aibă doar pentru el și sa nu îi fac o impresie greșită dar ce nu știa acesta era ca J-Hope îl ura.
După câteva ore de chin pentru J-Hope acesta adormii.
Yoongi se imbraca rapid și iesii pe fereastra.
Așa avea sa se întâmple aproape în fiecare seara?
Dimineața  Yoongi venii neinvitat în casa lui J-Hope avea sa îi zic ceva.
Hoseok coborî scările dar se sperie cand il văzut pe Yoongi stand relaxat pe canapea.
~C-ce  mai vrei de la mine? (J)
~De data asta  vreau sa accepți un nou serviciu.  Ce zici? (Y)
~În ce consta... ? (J)
~Oh... sa lucrezi pentru mine la clubul meu de noapte. Sunt bani frumoși. Ce zici?(Y)
~Nu. Nu. Nu. Am acceptat deja sa fac o prostie imensa cu tine. Nu mai vreau alta(J
~Ba o sa vrei pentru ca nu trebuie sa accepți sau nu.  Vin în seara asta  sa te iau la 20:00 sa fi pregătit pisic. (Y)
Min pleca lasandu-l pe J-Hope fără sa mai zică ceva.
Nu voia. Simțea ca ceva rău o sa i se întâmple.

𝕾𝖈𝖑𝖆𝖛𝖚𝖑 𝖒𝖊𝖚 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum