Atunci era momentul potrivit ca Yoongi sa acționeze insa nu voia nimic momentan de la roșcat.
~Bună (Y)Povestitor•
~Buna (J)
J-Hope se uita puțin la Yoongi. Părea ca îl cunoaște de undeva dar nu stia de unde.
~Așteaptă - mă puțin aici spune J-Hope indrrptandu-se spre Jimin.
~De ce sa nu o mai repetam o data? Spune Yoongi apoi îi pune ceva în băutura care tocmai venise apoi se uita spre J-Hope care vorbea cu Jimin.
După câteva minute bune în care drogul se dizolvase Bine în băutură, J-Hope se puse pe scaun lângă Yoongi.
~Scuza - mă a apărut o problema... Dar cred ca nu ne-am cunoscut nu? (J)
Yoongi întinse mana:
~Yoongi. Min Yoongi iar tu ești.... Hoseok?
J-Hope rămase statuie. De unde îl știe?
~D-de un-?(J)
~Ai mai venit odată aici iti aduci aminte? (Y)
~Sincer nu prea. Doar mici secvențe cu tine dar nu știam cum te cheamă pana acum.(J)
J-Hope lua paharul de pe masa începând sa bea din el iar în câteva minute îl terminase.
~Fac cinste. (Y)
După ce Yoongi se duse chiar el sa mai ia o sticla de data asta doar pentru J-Hope având grija sa pună prafuletul în sticla.
~Poftim(Y) îi întinse lui J-Hope acesta luand-o și începând s-o bea iar în câteva minute o terminase pe toată.
Yoongi zâmbea privindu-l pe cel în stare de ebrietate din fata lui care se balansa tinandu-se de bar dar Min îi sării în ajutor luandu-l de braț tragandu-l ca și prima data într-o camera separata.
În timp ce mergea J-Hope își aduce amintea câteva secvențe și avea un deja vu. Simțea ca a mai făcut cândva asta.
Când au ajuns amândoi în camera Yoongi o încuie privindu-l insistent pe J-Hope.
Hoseok fugii repede la baie vomitand tot ce băuse el apoi se spălă pe fata.
Yoongi se gândii puțin.
~Dacă si-a adus aminte?(Y)
J-Hope iesii din baie uitandu-se atent la cel ce stătea pe pat.
~Deschide ușa nemernicule! Știu cine ești! (J)