48 ( Înapoi în trecut)2

419 44 0
                                    

Povestitor•
Hoseok era în casa și simțea ca înnebunea.
Se plimba prin toată casa dar din cauza ușilor închise și foarte multe nu știa care dintre ele e cea buna. De ce îi era atât  de greu nici el nu știa și dorea sa afle.
Toți se uitau  ținta la casa si la ușă asteptandu-i  pe cei doi doar cei trei încătușați nu.
După ceva timp Hoseok iesii afară din casa uitandu-se la  toți cei aflați acolo dar nu îl vedea pe director.
Min se uita atent și mut la el.
,,Nu trebuia sa se întâmple așa! " gândii Min.
După ce șeful politiei îi spuse lui Hoseok unde era directorul acesta se întoarce înapoi în casa.
Nu voia sa îl lase singur acolo. Ori toți ori nimeni.
J-Hope fugea repede pe coridorul casei și îl striga pe director acesta apărând și el auzind strigătele  lui J-Hope.
~Trebuie sa ieșim de aici, domnule! (J)
~Ști unde e ieșirea?  (Dir)
~Da.. cred (J)
J-Hope o lua la fuga într-o direcție în spatele lui fiind directorul.
O ușă era deschisa iar o lumina puternica pătrundea în casa.
J-Hope o zării și începea sa fuga spre ea dar minutele s-au scurs iar în urma lor casa a explodat.
Toți polițiștii rămân îngroziți de imaginea din fata lor.
Directorul si J-Hope erau în casa dar casa nu mai era și nici ei.

Planul lui Yoongi a funcționat.

𝕾𝖈𝖑𝖆𝖛𝖚𝖑 𝖒𝖊𝖚 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum