Povestitor•
Yoongi il intinse pe J-Hope in pat acesta revenindu-si putin insa era in starea de ebrietate.
Yoongi pe de o parte pregatii jucariile pentru o noapte fierbinte.
Il lega pe acesta cu catusele de pat asigurandu-se ca nu va putea scapa.
Se pune langa J-Hope uitandu-se atent la el in ochii lui.
Dupa cateva minute J-Hope era mai costient dar incerca totusi sa gandeaca logic si sa vorbeasca.
Yoongi se pune peste acesta incepand sa ii sarute clavicula muscand-o din cand in cand, apoi urca cu saruturile si muscaturile in zona gatalui pana ce devenii toata de aceeasi culoare,mov.
J-Hope gemea si se zbatea. Nu era pentru prima data cand i se intamplase asa ceva insa inca era virgin.
Cu doi ani in urma acesta era sa fie violat dar nu a fost asa din cauza prietenilor lui si a scapat. Acum aminitirea aia neplacuta i-a lovit mintea.
Nu putea sa faca nimic in momentul de fata chiar daca isi dorea asa ceva.
Yoongi incepu sa ii muste buza de jos si sa ii desfaca incet cureaua.
Dupa cateva minute,J-Hope era rosu din cauza ca el era singurul gol din incapere.
Voia sa se acopere cu o patura de rusinea pe care o avea.
~Nu fii rusinos. Imi place ce vad.
Yoongi incepu sa se dezbrace si el apoi pozitionandu-se, ii tachina putin intrarea dar fara sa anunte intrase deja brusc in J-Hope acesta gemand sau zbierand din cauza durerii.