•Povestitor•
Ziua urmatoare Yoongi se tot gandea la J-Hope si noaptea in care l-a facut al lui. Ceva ii spune sa il gaseasca si sa ii spuna adevarul. Ca el era un lup. Nu era credibil. Pana si Yoongi nu putea sa se creada pe el insusi.
Ii placea J-Hope si ii placea ceva mai mult decat celelalte victime.
Lup. Cum va reactiona J-Hope daca o sa afle ca acesta este un lup?
Yoongi facu un mic plan dar avea nevoie de ajutor.
Trebuia sa afle prima data unde sta J-Hope si sa ii urmareasca fiecare miscare pe care o face acesta. Sa il terorizeze putin. Trebuia sa aiba incredere in el pentru o relatie lunga. Asa spera Yoongi. Ii atragea acest Hoseok si nu putea sa zica ,,nu".
Se uita pe fereastra dar in camera da buzna un Jungkook destul de alarmat.
~Ce ai patit?(Jk)
~Vreau sa ma ajuti. Tae unde e?(Y)
~Aici! Apare si acesta din spatele lui Jungkook.
~Cunoasteti pe cineva cu numele de Hoseok? (Y)
Cei doi stateau pe ganduri pana cand...
~E prieten cu Jimin care Jimin e prieten cu mine. De ce intrebi?(Jk)
~Perfect! Am nevoie de Hoseok. Mai multe nu pot sa zic. Vreau sa va duceti la Jimin sa aflati adresa unde sta acest Hoseok si sa mi-o aduceti ca de restul am sa ma ocup eu personal si da Jungkook am sa iti raman dator.(Y)
Jungkook ii arunca o privire confuza lui Taehyung acesta facand la fel apoi il lua pe Jungkook de mana iesind din camera destinatia fiind Jimin.