01.07.2019
Sen.
Evet sen. Bu satırları okuyan sen. Sen kimsin? Bunu hakaret anlamında düşünme lütfen. Sen kimsin? Hayallerin neler? Nasıl bir hayatın var? Ben senin hayatın hakkında bir şey bilmiyorum. Ama seninde bir hayalin, en az bir hayalin, olduğuna eminim. Şimdi şu satırda dur. Evet şuan dur. Kendime fısılda, "Sen kimsin? Sen özelsin. Peki senin özel hayalin ne?" Sen bunu düşün ve yoruma bırak. Hatta hiç düşünmeden bana mesaj yaz.Eğer sizde hazırsanız başlıyoruz. 25 Temmuz da, bu satırlarda görüşmek üzere. Mutlu kal. Hayallerin ve Sen Mutlu kalın.
" Bu hikayenin özeti çok kısa... Tek cevabı birbirinden deli insanların; dostlukları... Bu hikaye her şeyden çok dostluktan esinlenmiştir. Bana ben olmayı öğretenlere..."Bir peri masalı ya da bir prensesin masalı değil bu hikaye. Bu kendi karanlığında kaybolanların da hikayesi de değil. Bu kendi karanlığına ışık tutanların hikayesi.
Bu Karanlığa Saklanan Yıldızların Hikayesi...
Bu vazgeçmeyenlerin, mucizelere inananların hikayesi. Uzun lafın kısası bu senin hikayen... Bizim hikayemiz.
Artık başlayalım mı? O zaman 26 Temmuz da , bu satırlarda buluşalım. Sözleştik artık geç kalma.
Karakter Tanıtımı;
Sevgili okur, umarım senin hayal dünyanda şekillenecek tiplemeleri bozmam bunlar benim zihnimdeki tiplemeler. Umarım güzel bir hikaye olur. İyi okumalar...
.
.
.
Sedef DereKırıklarıyla yaşamak zordur ya o hep zoru başardı. Kırıldı ve hep kırıklarını sevdi. Ümidi tükenmeden, düşmeyi hep bildi.
O bir kalkandı. Sevdiklerinin yaralanmasını engellemek adına gönderilen bir kalkan. Hep korudu, kolladı. Çoğu kez kırılsa da, kırmadı...
.
.
.
Sümmeye TufanBazen yürekten yaşar her şeyi insan. O hep öyle yaşadı. Onun mantığı da kalbiydi... O hep hissetti ve hissetmeyi öğretti. O hep hissetttirendi...
.
.
.
Hilal YükselO gökyüzü gibiydi. Geniş ve büyüleyici... Bazen en sevimli mavi, bazen hırçın lacivert o hep kendiydi. Hep kendi tonunu belirledi. Ne başkaları gibi olma çapası vardı ne de göz önüne çıkma... O bazen güneşli gökyüzü, bazen parçalı buluttu...
.
.
.
Rümeysa Özen
Sessizdi... Çoğu kez sustu ama hep konuştu. İçinden attı çığlıklarını... İçinde kopardı fırtınaları... O hem ateşti, hem su... O hem yakardı hem büyütür...
.
.
.
Dilan TurhanOnun sınırları olmadı. O hep sınırsızdı. Bazen vardı, bazen yok. Bazen geceydi bazen gündüz... O hep istediği oldu. Bazen var, bazen yok... O yaraları sarandı...
.
.
.
Ada KaranBazı şeyler zihinde başlar, zihinde biter. Her şeyi zihin kontrol eder. Bazen karanlık bir oda oluverir ilacı, bazen güneş gören bir dağ yamacı ...
.
.
.
Çok az kaldı. Bu büyük serüvene....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Saklanan Yıldızlar
ChickLit" Bu hikayenin özeti çok kısa... Tek cevabı birbirinden deli insanların; dostlukları... Bu hikaye her şeyden çok dostluktan esinlenmiştir. Bana ben olmayı öğretenlere..." Bir peri masalı ya da bir prensesin masalı değil bu hikaye. Bu kendi karanlı...