26.07.2019
Playlist: Alkan Akdağ/ Küçük Tesadüfler
"Küçük tesadüfler şu hayatta
Çakıl taşlarına benzer yolumuzda
Görmez geçip gidersin
Üstüne basıp ezersin
Koysan cebine belki
Dünyayı baştan gezersin..."
(Koloni Kasabası / 19.03.2000/ Yazarın kaleminden)
"Çocuklar hazır hocam, ne yapalım?" dedi Lila hem itaatkar hem de meraklı sesiyle. Profesör kolundaki saate bakarak konuştu. "Yarım saat sonra, doktorlara söyleyin çocuklara enjekte etsinler!" dedi tek düz bir sesle.
Lila, elindeki telsizle doktorlara ilaçları enjekte edileceği saatler söyledi. Sonra tekrar profesöre döndü ve tüm merakı ile sordu, "Peki,bu çocuklara bir şey olursa yani ya çocuklar ölürse..." Profesör, asistanı Lila'nın sorusuyla daha çok gerildi. Bu soru aklını bir aydır kemiriyordu. Ama inanıyordu istediği gibi olacaktı çocuklar ölmeyecekti. Kafasının içindekileri Lila'ya söylemek için ona döndü ve derin bir nefes aldı.
"Lila, ben insanları bile bile ölüme atacak bir şey yapmam. Yaklaşık yirmi yıldır bu iş için uğraşıyorum. Bu çocuklar birer denek olarak seçilmedi. Bu çocuklar özel çocuklar olma için seçildi. Her birine enjekte edilen ilaçlar tehlikeli ve özel ilaçlar... Şimdi değil ama zamanı geldiğinde göreceksin. Göreceğiz. Şimdi doktorlara söyle enjekte etsinler ve hiçbir şey olmamış gibi hastaneden çıksınlar. Ve son olarak bu çocuklar gizli kalacak. Kimse bu çocukların özel güçleri olan çocuklar olduğunu bilmeyecek." dedi ve odadan çıktı. Lila elindeki telsizle doktorlara enjekte saatinin geldiğini haber verdi.
Elindeki dosyayla merkezin en alt katına indi. Bu çocuklar gizli kalmalıydı. Çok gizli kalmalıydı. Büyük kasanın şifresini açtı ve dosyayı koymadan önce geleceğin unutulmayacak altı ismine baktı.
"Sedef Dere
Sümeyye Tufan
Hilal Yüksel
Rümeysa Özen
Dilan Turhan
Ada Karan"
Çocukların isimlerine bakarak fısıldadı. "Siz çok özel çocuklar olacaksınız. Ve biz çok yakında görüşeceğiz. Umarım..." Ve çocukların bilgilerinin olduğu dosyayı kasaya koyup kasayı kitledi. Biliyordu bu kasa tekrar açılacaktı. Ne zaman olduğu bilinmese de açılacaktı.
.
.
.
(Koloni Kasabası /17.03.2018/Yazarın kaleminden)
12.30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Saklanan Yıldızlar
Genç Kız Edebiyatı" Bu hikayenin özeti çok kısa... Tek cevabı birbirinden deli insanların; dostlukları... Bu hikaye her şeyden çok dostluktan esinlenmiştir. Bana ben olmayı öğretenlere..." Bir peri masalı ya da bir prensesin masalı değil bu hikaye. Bu kendi karanlı...