1.

509 25 10
                                    

Ma trezesc foarte obosita. Mna...daca m-am culcat la 2 noaptea si ma trezesc la 7 pentru a avea timp sa prind avionul de la 10, sufera Jae, sufera!

Ma dau jos din pat si merg sa imi fac rutina, dus, spalat pe fata, dinti, periat parul, machiajul format adesea din putina pudra si eye-liner si un luciu.

Dupa ma schimb.

Nu cred ca deranjeaza daca pun ss-uri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu cred ca deranjeaza daca pun ss-uri. Nu am chef sa editez poza. Oricum tinuta este importanta

Dupa ce ma schimb merg sa mananc, si bine inteles ca imi suna telefonul.

C. T  (conversație telefonica)

-Buna dimineata! Ce faci, Jae?
-Buna dimineata , domnule. Sunt bine astept sa merg acasa.
-Foarte bine. Te-am sunat pentru a te anunta ca banii ii vei primi pe card cam in 2 zile.
-Multumesc!
-Bine. Iti doresc zbor usor. Paa
-La revedere!

C.T.I   (conversație telefonica încheiată)

Macar banii sa ii am cat mai repede. Nu mai suport locul asta! Credeam ca imi va placea in America, dar e oribil! Dupa ce faceam fotoshooting-ul, voiam sa ma plimb, dar de unde? Camere oriunde ma uitam, toate erau pe mine! Aish! In Coreea e mai bine. Acolo nu sunt chiar asa multe camere.

Si mi-e si dor de Oppa.....offfff....nu l-am vazut pe Jungkook de mai bine de doua luni! Nici pe Mina si nici pe baieti. Mi-e dor de ei. Cam in 10 ore sunt la ei. Sper.
(cringe alert)

Cobor din avion si ma indrept spre locul unde ar trebui sa ma astepte Jungkook. Ce bine e in Coreea! Insfarsit pamant asiatic! Nu mai vreau in America de una singura! Ma uit dupa el dar nu il vad.

Dupa alte reprize de descifrat fetele oamenilor, il observ, se uita dupa mine. Ii fac cu mana si....ma vede! Vine repede spre mine si cand ajunge langa mine ma i-a puternic in brate! Ma strange cu toata puterea lui si eu lafel.

Dupa cateva minute bune de imbratisari, ne desprindem.

-Doamne cat de dor mi-a fost de tine!
-Si mie surioara!
-Aish! Urasc America! Nu mai vreau in viata mea acolo!
-Vreau si eu sa vad cum e acolo!
-Nu e! Nu ai ce vedea! E urata! Nu e nimic interesant. Mai bine mergem pana in Busan. Acolo sunt de un milion de ori mai multe lucruri de facut!
-Chiar atat de mult iti displace?
-Da!
-Offff....piticania mea! Hai acasa! A fost foarte goala casa fara tine. Mina nu avea nici o legatura cu ce se intampla in casa. Fara tine suntem ca si morti!
-Awwwww! Ce dragut! Suga ce face?
-Probabil doarme.
-Ca deobicei.

Ajungem in fata casei, Jungkook imi ia bagajul si eu merg tinta spre usa. O deschid si sar tot felul de confetii si persoane de dupa canapea. Sunt ceilalti 6 mirifici si iubirea mea, Mina.

-Doamneeeeeee! Va iubesc!
-Si noi pe tine! *Jin*
-Ce dor mi-a fost de pitica mea! *spune Suga si ma i-a in brate strangandu-ma foarte tare*
-Si mie de voi!
-Aaaaaaa! Deci te bat! Nu am primit pozele! Le vreau!
-Nu mai tipa la mine, Mina. Nu m-a lasat menegerul!
-Al dracului si cu menegerul tau!*asa incepem sa radem*
-Ai mancat ceva? *Jin*
-Nu! Da-mi de mancare!
-CUM NU AI MANCAT?! TRECI ACUM IN BUCATARIE! NU PLECI PANA NU MANANCI TOT CE ITI DAU!
-Da, eomma!

Dupa masa stam si vorbim....vorbim pana se face 12 noaptea.

-Mi-e soooomn! *Suga*
-Du-te si te culca!
-Vii cu mine?
-Nu! Marș!
-Aish, abia ai venit se deja ma superi!
-Si eu te iubesc!
-Da, da,da.

Suga merge la somn si raman doar eu si Jimin in sufragerie.

-Siiiii.......*incepe el*
-Si ce?
-Ti-ai gasit vre-un iubit pe-acolo?
-De ce vrei sa stii?
-Ca vreau. Deci...?
-Deci nu iti zic!
-De ce?
-Ca nu vreau!
-Dar....Jae....zi mai!
-Nu! Esti prea mic pentru a afla ce am facut acolo.
-HAAA! SUNT MAI MARE CA TINE CU 5 ANI!
-Si?
-Ce mama ei de viata ai facut? Daca nu imi spui te bat de nu mai stii de tine!
-De ce te intereseaza?
-Ca ma intereseaza!
-De ce?! Ce iti pasa? Am 18 ani! Fac ce vreau!
-Ba nu! Nu faci!
-Cine esti tu sa imi spui ce sa fac?!
-Cineva de care trebuie sa asculti!
-De ce?! Nu vreau!

Atunci ma trezesc cu o palma peste fata. Nu ma doare asa de tare fizic, ma doare enorm in interior. Imediat imi apar lecrimi pe chip. Imi pun mana pe obrazul lovit si ma uit in ochii lui in timp ce pe fata imi curgeau lacrimi.

-Jae....eu....n-nu a-am-am v-vrut.....e-eu
....

Nu il las sa zica ceva ca fug in camera mea. Imi incui usa si ma las in jos pe ea. Aish! De ce si acum dupa asta eu tot il iubesc?! Aish! Ar trebui sa nu imi mai pese! Dar nu! Eu trebuie sa imi dau si viata pentru el, de ce e asa complicat? De ce el o face asa?!

Dupa o repriza de lacrimi pe langa usa urmeaza una sub dus, din care curge apa rece. Dupa dus una cat ma schimb si una inainte sa adorm plangand.

Ma trezesc cu lacrimi uscate pe chip. Imaginile de aseara imi revin in cap. Stiu ca ii pare rau...si stiu ca nu a vrut...dar ceva imi spune sa nu il iert...dar altceva imi spune sa il iubesc la nesfarsit. Aish! Ma urasc!

Dimineata:

Dupa ce imi fac rutina ma schimb asa:

Dupa ce imi fac rutina ma schimb asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am decis sa nu mai plang pentru el. Nu are rost.

Cobor la micul dejun si ma bucur de un bol cu lapte si cereale in liniste, in curtea din spate in foisor.

Dupa masa merg in sufragerie. Toti sunt acolo. Fiecare are casa lui dar casa mea si a lui Jungkook este cea mai mare asa ca ne strangem toti aici des. Ma duc in dreptul lui Suga, care statea pe marginea canapelei si ii soptesc sa mergem la el in camera.

Imediat a acceptat si eu am plecat prima. Intru in camera si il astept asezata pe pat. Nu m-am machiat fiind ca stiam ca ii voi spune si ca sigur voi plange.

-Ce e, Jae?
-Eu...Jimin...ieri...*abia vorbeam,nici nu puteam vorbit*
-Ce s-a intamplat?
-El...s-a enervat si..si...si m-a lovit...
-POFTIM?! A FACUT CE?!
-Da....si nu stiu de ce continui sa il iubesc!
-Aish! Viata mea! Nu stiu. E dobitoc, stiu asta, dar nu stiu de ce fix de el te-ai indragostit. De cand il stiu e un fustangiu și niciodată nu era la locul lui. Dar daca e cu tine poate se schimba.
-Despre ce vorbesc eu si despre ce vorbesti tu! De ce continui sa il iubesc?!
-Nu stiu , Jae! Nu stiu! E de la mama natura! Nu stiu!
-Dar....daca el nu ma place...eu nu cred ca pot iubi pe altcineva.
-Imposibil. Mereu va fi o alta persoana care sa fie mai buna ca cea anterioara. Nu iti fie frica de asta. Oricum, daca nu vei gasi pe nimeni, ne mutam impreuna si vom imbatrani dormind pe cate un fotoliu cu cate o pisica in brate! Vom fi fericiti! Somnul aduce uitare.
-Aish! Ce m-as face fara tine?
-Stiu...sunt perfect!
-Perfectule! Modestule!

Atunci cineva bate la usa. Suga spune sa intre si pe ea isi face aparitia Jimin...de ce el? Daca nu am plans mai devreme ,plang acum.

Hei...acesta a fost primul capitol! Sper sa va placa cartea! Nu stiu sigur daca voi avea un program fix de postare...voi posta cand pot. Cat mai des sper.

Love! ❤

My Brother or My Love?|||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum