16

166 13 0
                                    


3 dimineata. 

  Jungkook intra în casa, fumat, drogat, beat.  Abia se ținea pe picioare. 

  Cu greu ajunge în camera lui unde adoarme instant când face contact cu patul mare. 

  Dimineata.   Jae se trezește înaintea lui.  Își face ceva de mâncare.  Și îi face și lui.  De ce?  Îl iubeste! S-o fi purtat cu ea ca și cu ultimul om, dar ea îl iubeste. 

  Peste 3 ore, la 12, J7ngkook se trezește.  Durerea de cap îl lovește din plin când vrea să se ridice.  Dupa 10 minute se ridică și merge să facă un dus. 

  Pe urma își face rutină și se schimbă. 

  Deodată, îl lovește, i se măresc ochii, i se măresc venele, respira greu, ochii i se plimba prin camera în căutarea a ceva, începe să tremure, picioarele se deplasează fără voia creierului, înnebunește!

  De ce?

  L-a lovit!

Ce?

Pofta!

De ce?

De droguri! Acele pastile pe care le ia de o lună.  Pastilele de o culoare albă, care se află intr-un tub transparent cu o culoare portocalie și un capac alb. 

Pe care le tine în hol, intr-un sertar, unde știe că nu umbla nimeni. 

  Fuge! Fuge spre ele cât poate de repede.  Le ia, se uita la el cu atata pofta.  Dar decide să mănânce ceva și pe urma să le ia.  Coboară în bucătărie. 

  După masa buna găsită pe masa dreptunghiulară din capătul camerei.

  Ridică farfuria pentru a o pune în mașina de spalat vase.  Dar ceva il oprește.  Sub farfurie se afla un bilet. 

  Pune farfuria în mașină de spalat vase și ia biletul între degetele sale lungi subțiri și albe, albe că varul. 

" Hey! Voiam să îți spun 'să îți fie de bine' pentru ca sigur ai terminat de mancat.  Sper ca ti-a plăcut.  Stiu ca poate te gândești de ce ti-am făcut de mâncare dacă am zis ca te urasc.  Dar, am mințiți.  Vreau sa stii ca am mințit.  Te iubesc foarte mult, mai mult ca orice, și vreau sa te stiu în siguranță.  Simt ca ți se va întâmpla ceva rău.  O simt, o stiu.  Simt ca ceva rau ți se întâmplă acum.  Dar nu stiu ce.  Deși cred ca nu ai vrea asta, as vrea să vorbim.  Dar cred ca nu o vom face.  Te rog sa ai grija de tine, și să te menții sanatos.  Te iubesc!

                                     Sora ta, Jae! " 

    Jungkook lăcrimează.  Vrea să se lase.  De tot.  Stie ca nu e bine.  Vrea.  De fumat, alcool, jocuri se noroc, droguri. 

  Da nu poate.  Orice ar face, nu poate. 

  Se uita la tubul din mâna dreaptă.  Îl examinează.  Îl deschide.  Și de uita la pastilele și el.  Iar în câteva secunde, da pe gât 2 pastile. Nu poate.  Oricat ar vrea, vocea lui Jackson care îi spune că pastilele astea îl ajută, nu îi iese din cap.  Iar acea voce apărea mereu când voia să se lase.  Și așa ajunge sa consume dinou pastilele. 

  Telefonul îi suna.  Jackson. 

C. T. 

-Ce faci, Jungkook?
-Ahh! Jackson, prietenul meu.  Sunt foarte bine.  Ma bucur de viață. 
-Ai luat pastila fericirii? *asa cum o numesc ei.  Droguri luate de Jungkook sunt de 4 ori mai slabe decât cele luate de Jackson, dar asta nu îl împiedica pe Jungkook sa se gândească la pastile ca nu l-ar ajuta. *

-Da. 
-Și? Cum e?
-E bine.  Foarte bine. 
-Am chef azi de un joc, te bagi?
-Frate, diseară, trebuie totuși sa merg la servici, nu pot veni cu mâna goală la tine. 
-Asta este fratele meu.  Hai.  Ma suni când vii.  Stii unde ma gasesti. 
-Da.  Pa.

C. T. I.

  Jungkook pleacă la servici.  Este drogat.  Dar nu îndeajuns de drogat încât să nu poată lucra. 

   Jae când a plecat de dimineata a mers la Jimin.  Băiatul fiind la servici a decis ca ar fi bine să facă puțină curatenie în casa lui și pe urma să facă ceva de mâncare. 

  Zis și facut.  A facut curat și acum a terminat de aranjat patul băiatului.  Începe să șteargă praful pe rafturile Bibliotecii lui când ceva îi atrase atenția. 

  O mică cutiuta.  Sclipea.  Foarte tare.  Era argintie cu sclipici și o fundita frumoasa și micuta deasupra.  Nu se poate abtine și deschide cutiuta. 

Ce vede înăuntru o lasa masca.  Un inel.  Unul scump.  De când da Jimin Banu pe inele scumpe? Scoate inelul și  vede pe interior gravat ceva. 

"Te iubesc, Yuri! "

  Lacrimile dau navală pe obrajii ei.  Începe să plângă sughitand din cauza ca nu lua destul aer.  Pune inelul la loc și cutia de unde a luat-o. 

  Fuge spre ușa și se încalță. Iese pe ușa după ce încuie apartamentul.  Coboară pe scări de la etajul 5 până la parter. 

  Fuge.  Nu stie unde.  Dar fuge. 

  După o oră de plâns și de alergat prin Seol se oprește intr-un parc.  Intr-un loc retras. 

  Își trage sufletul și își șterge lacrimile.  Se uita la ceas.  16 după amiaza.  Jimin încă nu e acasă.  Vine la 6-7.

   Îi e frica.  Chiar tine la Jimin.  Și dacă s-ar afla ca o inseala nu ar suporta gândul.  Nu.  Jimin nu ar face asa ceva.   Nu. 





   

My Brother or My Love?|||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum