10

235 12 0
                                    


Abia ce am terminat de vorbit cu Namjoon, i-am zis ca vreau sa vorbim și când termină serviciul, adică peste o oră, sa vina la mine.  Aish, ce o sa ma distrez!

  Nu am de gând să îl las să scape fără morală, cearta și poate o palma peste cap, pentru ca nu mi-a zis de Haneul.

**

  Am terminat de făcut pastele, nu îl las chiar nemancat pe Namjoon.  Acum doar taiam  câteva fructe știind ca îi plac lui Joonie. Dar ma tai cu cuțitul. 

  Dacă atât ma duce capul...... După ce am oprit sângerarea, care era foarte mică, caut un plasture în dulapul unde sunt medicamente.  Caut ce caut și găsesc plasturii, dar și o altă cutie care imi da o idee fabuloasa. 

  Imi pun plasturele și așez masa. Înainte să pun paharul cu apă a lui Joonie pe masa, ma asigur ca nu poate vedea sucurile, căci stiu ca va vrea suc, și pun în apă conținutul plicului din cutia găsită. 

  Apoi am pus în farfuria lui Joonie un condiment mai picant, care să îl facă să bea apa. 

  L-am trimis pe Jungkook la Haneul cu pretextul că vreau sa stau de vorba cu Mina singure.  Si i-am dat lui Haneul listă cu ce are voi Jungkook să mănânce și ce nu.

  Totul e pregatit. Aproape.  Casa în care stau cu Jungkook are parter, subsol unde este sala de dans și sport, etajul unu și un fel de etajul doi, o cameră de muzică ca să zic așa, jocuri video, biblioteca, aia e a lui Joonie și o cameră cu haine, machiaje și alte chestii de fete si o baie. 

  La subsol e o baie, la parter o baie, la etajul unu unde sunt 7 camere, o cameră de dormit e la parter, fiecare cu baie proprie și una de serviciu.  Iar la etajul următor este o singură baie. 

   Mai am la dispoziție 10 minute.  Merg să ma schimb cat de repede pot. Imi pun bani în borseta  și i-au telefonul care e încărcat punandu-l în buzunarul din spate a pantalonilor, ma machiez puțin și ies din cameră, și după o încui punând cheia în borseta.   Încui toate baile din casa, mai puțin aia de la ultimul etaj,dar în schimb la ultimul etaj încui ușa unde sunt lucrurile mele, și cobor linistita, cu în zâmbet malefic, la parter, asteptându-l pe Joonie. 

Nu ma intrebati de ce am ales ținuta asta, stiu ca nu se poartă chestii din astea prea des în Coreea, dar trecem peste

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Nu ma intrebati de ce am ales ținuta asta, stiu ca nu se poartă chestii din astea prea des în Coreea, dar trecem peste.  Doar mi-a plăcut. :))))

 
Aud ușa cum se deschide și Namjoon intra pe ea. 

-JAE! Ce vrei? De ce m-ai chemat?
-Ce? Nu am voie să imi chem prietenul la pranz?
-Ce ascunzi?
-Adică? Am facut paste și am zis să te chem.
-Ok..... Hai ca mi-e foame.
-În bucătărie.

   Prânzul a decurs perfect.  Am vazut cum condimentul si-a facut efectul, a băut toată apa. Acum astept sa isi faca efectul și pliculetul. 

My Brother or My Love?|||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum