12

200 14 0
                                    

Media ⬆⬆

  Ma trezesc cu lacrimi uscate pe fata.  Yoongi m-a primit aseara și m-a și ascultat. 

  Nu vreau sa cred ca Jungkook, fratele meu, vrea să ma despart de Jimin, iubitul meu!  În ce hal am ajuns?!

-Jae... Neata!
-Buna, Yoongi...
-Stiu ca esti supărată, dar hai coboară.  Ai plâns mult aseara.  Este 12 ceasul.  Te rog. 
-Da... Ok.  Imi dai un tricou? Și o pereche de pantaloni?
-Tricou iti aduc.  Pantaloni, ai lăsat data trecută când ai dormit, ai aici.
-Mersi.

  Yoongi mi-a adus un tricou negru, foarte larg, și aveam o pereche de pantaloni de trening, tot negri. 

  Am ieșit din camera și după am mers în bucătărie. 

  Yoongi are un apartament dragut.  Nu foarte mare, având în vedere ca locuiește singur, dar vin eu din când în când.  2 dormitoare, o sufragerie micuta, o bucatarie.... bucatarie,  nu prea gateste,  și o baie.  Locuiește singur, dar e foarte ordonat și curat, iar casa este foarte frumos mobilata și decorată.  Are gusturi excelente. 

-Nu am știut ce altceva sa fac. 
-E buna omleta, nu e problema. Tu nu mănânci?
-Ba da, vin imediat. 

  Iese din bucătarie și se întoarce cu telefonul lui în mână. 

-Hai sa mâncăm. 

  Am mâncat cu el.  Iar când aproape sa termin începe să vorbească.

-M-a sunat Jungkook.  *M-am înecat* A zis ca vrea să mergi acasă, și eu cred ca are dreptate.  Ar trebui să mergi acasă. 
-Yoongi...
-Jae, stiu.  Nu iti e ușor.  Dar nu poti sa te ascunzi de probleme.  Nu rezolvi nimic dacă ramai aici.  Eu te primesc mereu, te țin, nu-i asta o problemă.  Dar se va supara și Jungkook, și va fi îngrijorat.
-Mda.... Am sa merg...

  Cam după o oră am plecat acasă.

  Când întru în sufragerie îl văd pe Jungkook pe canapea.  Se ridică când ma vede și ma prinde de încheietura, destul de strâns.

-Jungkook! Ma doare! Lasa-ma!
-Te duci în camera ta și stai acolo! Nu pleci nicăieri! Și dacă te prind ca vorbesti cu Jimin, nu stiu ce va fac!
-Tu ma ameninți?!
-O iei cum vrei! Acum du-te în camera ta!
-Jungkook! Nu! Ce ai?  Ai înnebunit?!
-Du-te!

  Ma trage de încheietura până în camera mea unde ma împinge și ma încuie acolo. 

   Nu cred ca e așa de nesimtit încât să ma încuie! Care e problema lui?! Cum să ma incuie în propria camera?! Nu e normal!

  Lacrimile au început să curgă pe chipul meu.  Ma arunc în pat și continui sa plâng. 

P. O. V Jimin.

  Ma doare sa stau departe de Jae.  Dar Jungkook a zis asta.  Și cred ca are dreptate. 

  Nu am știut că părinții mei au făcut asta.  Și nici nu stiu de ce au făcut asta.   După ce Jungkook a plecat cu Jae, m-am uitat la persoanele care mi-au dat viața, dar au omorât părinții iubitei mele. 

Flash back

După ce Jungkook a plecat cu Jae, m-am uitat la cele două persoane de lângă mine. 

-Jimin... Nu e ceea ce pare...
-A! Nu e, tată?! Cum sa nu fie?  Ati omorât părinți celui mai bun prieten și a fetei pe care o iubesc mai mult decât ma iubesc pe mine! Deși nu stiu de ce! Nici nu vreau sa stiu! Pun pariu ca e pentru bani!
-Nu e așa.... *vorbește și mama*
-Mi-e sila de voi!

  După ce am spus asta am ieșit din secția de poliție mergând pe strazi. Cum sa faca asa ceva? Cum?!  Pe fata imi curge o lacrima.  Stiu ca în lacrima aia se află atât nervi cât și tristețe! Ii urasc!

  Am dat cu piciorul intr-un scaun de lângă un magazin.  După ce mai merg puțin intru intr-un non-stop și am luat un pachet de țigări, începând sa fumez imediat ce ies din magazin. 

Flash back end

După aceste ganduri ma decid să ies pe balcon și sa fumez celelalte țigări, adică 4 la număr. 

P. O. V Jae

 
  Nu mai rezist sa stau în casa.  Ma ridic rapid și iau un ghiozdan mai mare.  Imi pun în el câteva haine, periuta de dinți, perie, parfum și inghesui o pereche de pantofi. 

  Ma duc la dulap și i-au niște haine.  Fac un dus cât de repede pot și imi perii părul.  Ma încalt rapid și pun portofelul în ghiozdan, am 2 carduri și câțiva bani cash.  Imi iau ghiozdanul și ma gandesc cum sa ies.  Ma uit la geam.

  Nu cred ca am ajuns sa sar pe geam. 

Nu e foarte sus.  Cred ca ma voi ajuta de frumosul copac. 

  Ma mai uit odată la ținută. Sper sa nu ma deranjeze cât cobor. Cred ca nu o sa pățesc nimic. 

Ma aplec peste marginea geamului și cu greu ma prind de creanga copacului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ma aplec peste marginea geamului și cu greu ma prind de creanga copacului.  Ușor, ușor ajung pe sol.  Trăiesc!

  Fug din curte.  Acum unde?  Am plecat de acasă fara stiu unde ma duc.  Mina sigur ii va zice lui Jungkook imediat, și e cam aproape de casa.  Yoongi nu prea vrea să ma primească. Namjoon cu Jin cred ca nu vor să audă de mine.  Cu Jimin mi-e frică să dau ochii.  Pai... mai sunt 2 variante.  Hoseok și Tae.  Cine? Imi incerc norocul la Hoseok.  Sper sa ma primească. 

  Am ajuns în fața apartamentului lui Hoseok.  Bat și după câteva minute deschide Hoseok, destul de mirat sa ma vadă. 

-Jae?  Ce faci aici? Intra.

Am intrat în sufragerie unde mi-am lăsat ghiozdanul și m-am asezat pe canapea. 

-Hoseok... Vreau sa te rog ceva!
-Ok. Ce e?
-Ma primesti sa dorm la tine ceva timp?
-Da, dar de ce?
-E o poveste lungă...
-Am timp.
-Ok.......


Deci! Abia am inceput! Uuu! Abia astept!  Spuneti-mi cum vi se pare cartea, în comentarii, va rog. 

  Încă un lucru.  Dacă pun "Namjun" să știți că e din cauza ca m-am jucat jocul BTS și acolo numele liderului e scris în varianta coreeană, nu cea în engleză.  În coreeană e "Namjun" si în engleză e " Namjoon".

Și am o întrebare.  De ce lui Suga în BTS World i se spune Yonki?

Love! ❤

My Brother or My Love?|||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum