/3/

336 15 4
                                    

~Jennie~

Stála jsem už před školou a čekala než mě doběhnou holky. Včera jsme vymyslely super plán~

Šly jsme rovnou na tělocvik.
Zazvonilo na hodinu a přišel učitel. Očima prohlížel všechny studenty a pohledem se zastavil  u mě.

"Proč nemáš převlečení na tělocvik!"křikl na mě.
"Pane učiteli, omlouvám se, ale dnes nemůžu cvičit."
Tohle bylo součástí našeho plánu, musela jsem se nějak vyhnout tělocviku, abych mohla provést svůj plán.

Ale učitel se k tomu asi moc neměl. "Pane učiteli, no víte, ženské problémy" řekla Rosie.

Učitel si mě změřil pohledem a lehce přikývl. "Ale jen dnes"
"Děkuji pane učiteli"usmála jsem se a sedla si na lavičku.

Rose na mě mrkla a učitel zahájil hodinu. Když učitel nedával pozor nenápadně jsem se vytratila z tělocvičny, směr klučičí šatna.

Vkradla jsem se dovnitř a očima vyhledávala Kaioův oděv, co měl dnes na sobě. Pak mi pohled padl na hromádku složeného oblečení na konci lavičky.

Hromádka se skládala ze světle modrých džínů a černého Gucci trika. "Tak tohle bude teprve zábava" řekla jsem si a rukou nahmatala nůžky ze zadní kapsy mých džín...~

~Kai~

Zvonek nám oznámil konec hodiny a já s klukama jsem se vydal do klučičích šaten.

Šel jsem se vysprchovat jako po každé hodině tělocviku a za chvíli s ručníkem kolem pasu jsem mířil se převléct do složeného oblečení na konci lavičky.

Přes hlavu jsem si přetáhl své Gucci triko a poté si nasadil světlé džíny. Zapl jsem si pásek a chystal se odejít, kdyby mě nezastavil Baekhyunův smích na mou osobu.

"Co je?" zabručel jsem. To se ale začal smát i Chanyeol a prstem ukázal na mou hruď.

Pohledem jsem sjel dolů na mé triko s účelem zjistit co je v nepořádku. "No to si ze mě děláš prdel" šeptl jsem, když dvě vystřižená kola v mém drahém tričku ukazovala moje bradavky.

Rozhlédl jsem se okolo a všiml si jak se smějí i kluci z Bts. Svraštil jsem obočí a rukou si frustrovaně prohrábl vlasy.

"Kdo to mohl být?" položil mi ruku na rameno Suho. "Vím o někom, kdo teď měl volno" ušklíbl jsem se. Sundal jsem si teď už zničené triko a mrskl s ním rovnou do koše.

"Na" hodil po mě Sehun svojí černou mikinu. "To fakt nechci" zašklebil jsem se. "Tak půjdeš nahej?" pozvedl obočí a já si  poraženecky oblékl jeho mikinu.

"Ta holčička neví s kým si zahrává" ušklíbl jsem se.~

~Jennie~

"Tak co?" šťouchla mi do ramene Lisa. "No já si myslím, že na jedničku" zvedla jsem palec.

V hlavě se mi ale usídlila myšlenka, jak Kai asi zuří. Celkem se bojím, jaká bude jeho reakce.

Zvedla jsem se a s domněnkou, že radši celou přestávku  přebydu v kabinkách jsem se rozešla ke dveřím vedoucím ze třídy ven.

Kdyby mě nezastavila ruka, která hlasitě dopadla vedle mé hlavy na rám dveří...~

___________________________________

Další díl 🙈❤️ Jakpak se dneska máte?😁💕


K-POP school Kde žijí příběhy. Začni objevovat