~Jennie~
Vzbudil mě obrovský hluk o 3 patra níž z kuchyně. Vylezla jsem z postele a bosy otevřela dveře.
Sešla jsem do kuchyně, kde u stolu seděli skoro všichni přítomní ze včerejška.Když mě zahlédl Suho tak na mě s úsměvem mávl. "Ahoj Jennie" pousmál se i Baek.
"Pojď si sednout" vystrčil mi Kyungsoo židli před sebe a já se posadila."Co chceš na snídani?"zeptal se Xiu. "Asi nic. Spíš kdybych mohla pití?" zeptala jsem se a zvedla se.
"Jasně, dole když se sehneš tak tam je pomerančový džus" ukázal na skříňku vedle ledničky.
Sehla jsem se a z dolní poličky vytáhla džus. Nalila jsem si ho skleničky a naráz ho celý vypila.To jsem si všimla, že přišel nový příchozí. Jeho vlasy mu trčely do všech světových stran. Byl v proužkovaných kalhotách i se stejným svrškem. V tu chvíli jsem si uvědomila, že nejsem učesaná a ani nemám vyčištěné zuby.
Studem jsem zčervenala a triko od něho si stáhla trochu níž. Když mě spatřil, celou si mě prohlédl a potom se usmál. Zasedl za stůl a na talíř si nabral zeleninu, co byla přichystaná na stole.
Rychle jsem vyběhla z kuchyně směrem k mému pokoji spáchat ranní hygienu. Vyčistila jsem si zuby a rukou jsem si prohrábla vlasy, protože tu bohužel nemám hřeben. Smuchlala jsem si je do vysokého drdolu a oblékla se do oblečení, co jsem měla včera na sobě. Triko od Kaie jsem složila a položila ho na postel.
Seběhla jsem znovu schody dolů a přišla do obýváku. To už se vzbudily i holky. Lehce jsem na ně mávla a sedla si vedle nich na gauč.
"Nechtěli by jste tu zůstat ještě dnes? Jeli by jste s námi do školy a odpoledne bychom mohli někam zajít" podíval se na nás Lay. "To není vůbec špatný nápad"podotkl Xiumin a usmál se.
"No já nevím,ale museli by jsme po škole zajet k nám domů pro pár věcí" rozhodla za nás Lisa. "Dobře, to nebude problém" usmál se Suho...~
___________________________________
Tak dneska opravdu kraťoučká kapitolka😅💞