/4/

290 17 4
                                    

~Jennie~

Kai mi zablokoval odchod ze třídy a hluboko se mi zahleděl do očí.

"Víš o tom co jsi právě provedla?"zeptal se a přitom si na prst namotal moje vlasy.

Strčila jsem do jeho ruky, která se opírala o rám dveří a během vteřiny už běžela chodbou.

Slyšela jsem za mnou klapot jeho bot. Můj dech se zvýšil a na čele se mi dokonce ukázaly známky potu.

Už jsem se snažila zatočit do uličky, když v tom mě za pas chytily dvě svalnaté ruce.

"Mně neutečeš" potichu se zasmál hlas blízko u mého ucha.
Za ramena mě přitlačil ke zdi za mnou a své ruce si položil vedle mé hlavy...~

~Kai~

Upřel jsem pohled na její vystrašený obličej a ušklíbl se. Zničehonic se ale Jennie vzchopila a silně mě kopla do rozkroku.

Překvapeně jsem se sehl do polodřepu, jako kdyby mi to mohlo pomoct od náhlé bolesti. Na mém obličeji se udělala bolestivá grimasa...~

~Jennie~

Po kopnutí Kaie do rozkroku jsem rychlým krokem vyběhla pryč co nejdál od něj.

Ale to bych nebyla já, kdyby se mi nohy nezapletly do sebe a já se nezřítila na zem. Při dopadu jsem si narazila pravé zápěstí a já bolestně sykla...~

~•~

Přicházející zvonek oznámil konec přírodopisné a zároveň poslední hodiny. Učebnice a pomůcky jsem si pomalu sbalila do školní tašky.

Kvůli velkému teplu jsem si rukávy své mikiny vyhrnula nad lokty a očima zabloudila na své zápěstí.

Moc jsem se nedivila, když jsem spatřila modro fialovou modřinu. Nechala jsem modřinu modřinou a přes záda si přehodila batoh.

Už jsem se chystala odejít, když v tom mě zastavil dotyk na bradě. Černovlásek prsty zvedl mou bradu, abych mu viděla do jeho jiskřících očí.

Celou si mě prohlédl. "Neudělal ti něco?" zeptal se ustaraně Kook a pohledem si mě stále pomalu prohlížel.

Když jeho oči zaregistrovaly mou rýsující se modřinu, ruku rychle uchopil do svých dlaní. Prsty jemně přejel po povrchu modřiny a já potichu sykla.

"To ti udělal on?" zeptal se s pohledem stále zabodnutým na mou modřinu.
"Ne, spadla jsem a zápěstí si narazila" odpověděla jsem a ruku vymanila z jeho sevření.

Jungkook se podrbal na zátylku.
"Už musím jít" řekl a pohladil mě po vlasech. Rychlou chůzí odešel ze třídy a já se zmateným výrazem se dívala na jeho odcházející záda.

"To si nám neřekla, že ses už seznámila s Jungkookem" chytila mě kolem ramen Jisoo...

Když jsme s holkama konečně vyšly ze školy tak mě zastavila ruka spočívající na mém rameni.
Tentokrát to byl Chanyeol.

"Jennie prosím" zaškemral.
"Copak potřebuješ?" uchechtla jsem se. "Já vím, že se s Kaiem nemusíte, ale přijďte prosím na tu dnešní párty. Budou tam skoro všichni a vy by jste tam chyběly"
ukázal mi Chany jeho kukuč.

"Achjo, opravdu nevím proč s tím souhlasím" zabrblala jsem.
Chanyeol se zakřenil.

"Tak pojďte, jestli chcete tu párty stihnout" chytila mě okolo ramen Lisa...~

___________________________________

Tentokrát trochu kratší, ale doufám, že se vám i tak líbí 😁❤️











K-POP school Kde žijí příběhy. Začni objevovat