/29/

89 6 2
                                    

~Jennie~

"Co?!" podíval se Jungkook před nás a když zjistil, že před námi opravdu nikdo není, tak se mu mezi obočím udělala výrazná čára. "To snad není možný" svěsil hlavu.

"Asi by bylo lepší se vrátit zpět a jít cestu, kterou si pamatujeme. Než tady bloudit" poznamenal Tae a prázdnou láhev si zpátky uklidil do batohu.

Přikývli jsme. Kook mi ze zad sundal můj batoh a přehodil si ho přes rameno. "Tak jdeme" podotkl a my se vydali na cestu zpět.

Po asi dvaceti minutách jsme se dostali na plac, kde jsme vymýšleli choreografie. Tam jsme se zastavili a na chvíli se vydechli. Napila jsem se z flašky, kterou jsem dostala od Kooka.

Při vstyku vody s mým hrdlem, se mi trochu ulevilo. Láhev jsem podala Kookovy, ale ten však odmítl. Přešla jsem k Taemu a též mu dala nabídnout, ale i Tae flašku s vodou odmítl...~

~•~

Přešli jsme skalnatou cestou a přišli na lesní cestu. Znovu se mi zamotala hlava a já pocítila, že podrážky mých bot už nestojí pevně na prašné cestě pode mnou.

Tentokrát ani Jungkook nestihl zareagovat a já těžce dopadla na zem. "Ježiš, Jennie jsi v pohodě?" přiběhl ke mně rychle Tae. Chytil mě za ruku a pomohl mi se dostat na nejbližší kámen.

Oklepal mi sedřená kolena a Kook mezitím vytáhl láhev, kterou mi věnoval. "Napí se" podal mi jí, ale já si jí nevzala. "Dokavaď se nenapijete vy, tak se taky nenapiju" zakroutila jsem hlavou.

Jungkook si povzdechl a lokl si, pak láhev podal Taemu a ten ho napodobil. "Na, teď pí" strčil mi jí do ruky a já si též lokla. Pohlédla jsem na kluky. Taehyung celý spocený, zhluboka dýchal na zaprášené zemi, na které seděl.
Jungkook také na tom nevypadal nejlíp. Spocené vlasy se mu lepily na tvář a to stejné i černé triko na jeho hrudi.

Položila jsem Kookovy dlaň na čelo a s neštěstím zjistila, že má úpal. "Máš úpal" povzdechla jsem si. "Neřeš mě a radši se ještě napí" přesměroval své oči plné starostí na mě.

Po chvíli jsme se zvedli. Chtěla jsem jít dál, ale Jungkook mě zastavil. "Vlez mi na záda" pokynul mi a skrčil se. "Ne, tobě samotnému je špatně a ještě mě budeš nést na zádech" obešla jsem ho.

Jungkook ale má slova ignoroval a po chvíli jsem pocítila dotyk pod koleny. Má chodidla opustila pevnou půdu pod nohami a já se objevila na Jungkookových zádech.

"Kooku" zaprotestovala jsem. Jungkook se mě ale rozhodl ignorovat. Po chvíli jsem na Kookieho zádech usnula...~

~Lisa~

Po dobré hodině jsme přišli před naší školu. Napila jsem se a očima vyhledala Jennie, protože jsem jí už dlouho neviděla. Pak se mi málem zastavil dech, když jsem zjistila, že tu opravdu není.

Na to nás učitelka spočítala a též zjistila, že nám někdo chybí. "Děcka! Zastavte se! Kdo nám chybí?" zeptala se a znovu nás spočítala. "Jennie" přišla jsem k ní. Na to přiběhl i Jimin. "Jungkook s Taehyungem taky chybí".

"Běžte se převléct, my s učitelem tu zůstaneme a počkáme dokavaď nepřijdou" řekla s úsměvem...~

~Jungkook~

Na novo se mi roztřeštila hlava a já se chytil za čelo. Málem jsem upadl a to upoutalo pozornost Taehyunga. "Ukaž já jí vezmu" řekl. "Ne, dobrý" odpověděl jsem, ale ucítil odlehčení na mých zádech. Hned na to jsem viděl, že Jen na zádech má teď on. Její tváře a hořely a spocené vlasy se jí lepily na čelo. Až přijdeme do školy, tak tomu hajzlovy rozbiju hubu...~

~Jennie~

Vzbudila jsem se a zjistila, že jsem tentokrát na zádech Taehyunga. Něco jsem zamumlala a Tae se na mě otočil. "Jsi vzhůru? Už tam skoro budeme" pousmál se.

Jak řekl, tak jsme po chvíli před sebou uviděli velkou budovu školy. Došli jsme až před bránu a zjistili, že tam stojí celá naše třída i s učitely. 

Tae mě postavil na zem, ale stále mě podepíral. Rychle ke mně přiběhly holky. Koutkem oka jsem zahlédla, jak Jungkook za límec drží Adriena a než jsem stačila něco říct, Jungkook sevřenou pěstí udeřil Adriena do obličeje.

Na to se Adrien svalil na zem a chytil se za krvavý nos. Hned se ale postavil a rukou setřásl své kamarády, co se ho snažili zastavit. Vyběhl čelem ke Kookovy a svou pěstí zasáhl jeho tvář. Kook se ale nenechal odradit a dal mu ránu do břicha.

Všichni se kolem nich seběhli a snažili se je zastavit. Zatajila jsem dech a vymanila se ze sevření Taeho.

"Nechte toho!" zakřičela jsem a vběhla před Jungkooka, který byl připraven dát Adrienovy další ránu. Kookovy zesvětlily oči a svou ruku pomalu svěsil dolů.

Pohlédla jsem na Jungkooka a hřbetem ruky mu setřela čůrek krve, který mu drze ztekl na vrchní ret. Na to se mi znovu zamotala hlava a já pocítila silné ruce, které mě stihly zachytit do své náruče...~

___________________________________

Další díl!🤗❤️ Jak se vám líbí?
A co jste dneska dělali? Já zatím pouze ležela zachumlaná v posteli a koukala na seriály😂❤️






K-POP school Kde žijí příběhy. Začni objevovat