/28/

117 9 4
                                    

~Jennie~

"Tak koho jste si vylosovaly do dvojice?" pozvedl obočí Yoongi.
Zapřemýšlela jsem co myslí tím losování dvojice a hned se mi v hlavě rozzářila vzpomínka, jak nám pan učitel na konci hodiny dával vylosovat papírek se jménem našeho partnera, s kterým budeme po zbytek pobytu tady tančit.

"No vidíš, já jsem se ještě ani nepodívala" uchechtla jsem se a z batohu vytáhla smuchlaný papírek. Kluci napětě pozorovali jak se onen papírek snažím otevřít. Když jsem uviděla jméno mého partnera trochu jsem se pousmála.

"Je to někdo z nás?" zeptal se napětě Hobi. Lehce jsem přikývla hlavou. "Uhh, kdo to jee?" vytrhl mi papírek se jménem Jimin. Kluci nakoukli Jiminovy přes rameno. "To není fér!" naštval se Jimin a já se musela nad jeho reakcí zasmát.

"Takže mi jsme od teď partneři?" přiskočil ke mně Taehyung a s rukou kolem mých ramen si mě přitáhl trochu blíž k sobě. "Taneční partneři" zdůraznil Jungkook a vetřel se mezi nás. Yoongi si povzdechl a podíval se na holky, který celou dobu s humorem pozorovaly toto divadlo.

"A koho máte vy?" zeptal se se zájmem. "Uhm, já mám Chanyeola" uchechtla se Lisa. "Tak to bude zajímavý" podotkla jsem. "Já mám Jina" mrkla na něj Rose a Jin jí s úšklebkem poslal vzdušnou pusu. "Já mám nějakýho Nikiho, tak uvidím kdo to bude" pokrčila rameny JiJi.

"No tak to se bojím, kdo si vylosoval mě. Doufám, že to bude někdo normální a ne s prominutím nějaká kravka" povzdechl si Jungkook vedle mě. "No tak to já mám jistý. Já totiž mám tu nejlepší partnerku~" zavrněl mu Tae škodolibě do ucha. Jungkook na něj hodil vražedný pohled a Taeho rameno si vysloužilo bouchnutí jeho sevřenou pěstí.

~• druhý den •~

Do svého černého batohu jsem si hodila mobil a větší láhev s pitím. Protože je dneska hezky a na mě až moc velké teplo, tak jdeme do přírody. Naposledy jsem jukla do zrcadla a vlasy si sepnula do dolního culíku.

"Jdeme?" houkla jsem na holky a ty se společně se mnou vyřítily z našeho pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jdeme?" houkla jsem na holky a ty se společně se mnou vyřítily z našeho pokoje.

Před školou už čekaly skupinky lidí společně se dvěma učitely.
"Jsme všichni?" rozhlídli se učitelé a po spočítání jsme vyšli na dnešní výlet...~

~•~

Právě jdeme do kopce lesní cestou a i když jsou sluneční paprsky zastíněny stromy, tak mi je hrozný teplo. Zastavila jsem se a z batohu si vytáhla flašku s vodou.

"Copak princezno, teplo?" zastavil se přede mnou Adrien s úšklebkem na rtech. Obešla jsem ho a rozhodla se ho ignorovat. Ale jeho ruka mě za batoh vrátila zpátky. "Já nejsem někdo, koho můžeš ignorovat" řekl a vytrhl mi flašku s pitím. Celý obsah vylil na rozprášenou cestu a se slovy "teď už mě ignorovat nebudeš" odešel. Koukala jsem se na jeho odcházející záda s šokovaným výrazem.

K-POP school Kde žijí příběhy. Začni objevovat