~Jennie~
S batohem přes rameno a s holkama po boku jsme se vydaly do jídelny. Postavily jsme se do fronty a čekaly než se řada aspoň trochu posune.
"Hej Jennie!! Jennie! Pojď přede mně!"zavolal na mě klučina s roztomilým obličejem. Přesněji Rocky.
Nejprve jsem stočila pohled k holkám a na to mě Rose popostrčila dopředu. Rychlým krokem jsem se vydala k Rockymu a jeho partě.
Rocky se na mě vřele usmál a uvolnil mi místo před sebou.
Byli na začátku fronty, takže zanedlouho jsem seděla u stolu.
Na místo proti mně přistály táci. Zvedla jsem pohled a uviděla celou skupinu Astro.
"Snad nevadí, že jsme si přisedli" zeptal se JinJin. "Ne, nevadí"usmála jsem se.Za ani ne deset minut se skoro všichni moji společníci u stolu rozprchli pryč. Zůstali jsme tu jenom já, Sanha a Eun-woo.
"No, vlastně Eun si s tebou chtěl sednout na obědě, ale byl stydlivý tě o to požádat" řekl Sanha a se svým tácem odešel pryč.
Zmateně jsem upřela zrak na Eun-woa, který přesunul pohled na talíř před sebou.Ucítila jsem na sobě hrozně moc pohledů. Poté se Cha Eun-woo schopil a zeptal se na otázku, která mě mile překvapila "Mohl bych poprosit o tvé telefoní číslo?"
Zaraženě jsem se mu podívala do očí, ale přijmula jeho mobil a následně naťukala svoje telefoní číslo. Mobil jsem mu vrátila a usmála se. "Už radši půjdu, aby na mě kluci nečekali dlouho" roztomile se pousmál a odešel.
Když odešel za ani ne minutu mi na stole přistály tácy holek.
"Omo. O čem jste mluvili?" zeptala se nadšeně Jisoo. "Chtěl moje telefoní číslo" pousmála jsem se. "To je ale skvělý, dala jsi mu ho že jo?"zeptala se Rose.
"Ne, nedala" řekla jsem ironicky. Na tož mě Lisa bouchla do ramene.~•~
Když jsme přišly domů, tak jsme si udělaly večeři a poté se shodly, že si pustíme film.
Zítra nás čeká sportovní den.
Je to akce která trvá skoro celý den, neboli od 8:00 do 14:30.
Celou tu dobu budeme hrát hry a různě soutěžit. Dvě třídy, které vyhrajou pojedou na týdenní výlet...~___________________________________
Další díl ❤️
Má tady někdo rád Astro??
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
A jaký je váš bias?😍💕