~Jennie~
"Kurva!! Dělej!! Nestíháme!!!"
probudily mě křiky z vedlejšího pokoje. Podívala jsem se tedy na mobil a jakmile uviděla čas, vyskočila na nohy."7:46!!!"zakřičela jsem zděšeně a rychle na sebe hodila úplé džíny s šedým trikem. Vlasy jsem si dala do rychlého ohonu a do batohu si hodila peněženku s mobilem.
Vběhla jsem do koupelny, kde jsem si rychle vyčistila zuby a aspoň opláchla obličej. Když jsem vyšla na chodbu, viděla jsem jak na patře zběsile utíká Chanyeol s Baekhyunem.
A když jsem sešla do kuchyně, zjistila jsem že už všichni jsou zřejmě ve škole a nás nevzbudili.
Posadila jsem se ke stolu v kuchyni a čekala než přijde Chany s Baekem.K tomu sešel schody úplně ospalý Kai. Kdyby byl víkend řekla bych mu, ať si jde ještě lehnout.
"Dělej, ty ještě nejsi oblečenej? Si děláš srandu?!" proběhl kolem něj Chanyeol oblečený v černých roztrhaných kalhotech a černé dlouhé mikině.
Kai se nechápavě podíval, ale když kolem něj prošel Baekhyun s mobilem v ruce ukazující mu čas, rychle to obrátil zpátky do svého pokoje.
Vrátil se během dvou minut, už vypadající k světu. S přehoze-ným batohem přes rameno sešel schody a odešel do chodby se přezout. "Proč nás nevzbudili?"
zeptal se nechápavě Chanyeol."No... já vás měl vzbudit, ale potom jsem usnul" podrbal se ve vlasech Baekhyun. "Ježiši, pohněte jestli chcete přijít aspoň do konci hodiny" ozval se Kai z chodby.
~•~
Vešli jsme dovnitř školy a rychle se přezuli. Sprintem jsme vyběhli k naší třídě a Kai následně zaťukal na dveře.
Ze třídy se ozvalo hlasité "dále" a my vešli dovnitř. "Kde jste byli?!" zakřičela na nás učitelka dějepisu. "Omlouváme se" řekli jsme sborově a poté si šli sednout na své místo.
"Máte štěstí, že je teprve třetí den školy, příště vám to zapíšu" řekla přísně učitelka se zvednutým prstem."Vsadím se že Baekhyun zaspal" pronesla tiše Lisa...~
___________________________________
Další kapitolka!❣️🤗