Düş'ün'ü'yorumda

49 3 0
                                    

Düşlerimin prensesi ; hayatımın en seçkin kişisi .Sevdiğim... Hislerimi yazmam , sana olan şeyleri buralara yazmam pek yerli mi bilmiyorum. Bazen yüzüne söylemek istediklerimi yutkunuyor insan , söyleyemiyor . Ama burası heralde , burası ! Yazmak işte . Seni anlatmam için en doğru yer ... Benim kaderim . Ne zamandır yazıyorum bunları bilmiyorum ama , bunları sana yazmak bile haz veriyor okumasan da . Kelimeler seni anlatırken güzel , harfler senin adını oluştururken halay yeri ! El ele tutuşuyorlar sanki senin ismin olunca ..Seviyorum...

Belki de artık inandırıcı bir kelime değil ; Seni seviyorum. Şu an ki düzen ; şu an ki ortam gerçekten de bunu gerektiriyor. Samimi olmak , samimiyet ! Hislerimde hissettiklerinde ve yazdıklarında ! En önemli üç nokta bana göre , Samimiyetim...

Samimiyetle söylemeliyim artık , yüzüne yüzüne ! Kokunu hissedercesine yazmalıyım artık . Rüzgarı hissetmeliyim ! Soluğun aynı yerde olmayı bilmekten huzur bulmalıyım . Her an yanında olamamak var sevdiğim ; her an şöyle baktığında karşındakini görememek . Bazen özlemek ; kokuna hasret , sesine özlem duymak var . Özlediğim...

Şu an yazarken özlemek. Şu an seni severken kalp ritmimin değiştiğini her an hissetmek . Kimse değiştiremiyor senden b'aşk'a ! Kimse sen olamıyor bu konudaki kadar becerikli. Kimse sen değil artık ! Sen de herkes değilsin ! Sen TEKSİN . Sen benim sevdiğim kadın ; sen AŞK'sın ...

Aşık oldğum söyleniyor sana . Aşk olsun o zaman binlerce defa sana !.. Aşık olduğum ; yandığım, susadığım ve en çok da hasret kal'dığım. Kalıyorsun hep .Uzaklardasın sanki bana , gel yanıma artık ! Hadi durma...

Biliyorsun ki çok uzun zaman oldu ; ya da ben öyle biliyorum.Zamana dur diyemiyorum, SENİ ÇOK SEVİYORUM ...

Bay AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin