Içinde yaşadığım bu şehri zehredecek kadar zehir dolu ve bu şehri yaşanılacak bir yer kılacak kadar da güzelsin ... Neden bu kadar güzel bir yüzün var ? Neden bu kadar güzelsin benim için . Sana ihtiyacım var , sana çok ihtiyacım var su aralar ; ama herkesten çok sen lazımsın bana . Aşırı dozda sen eksik , sensizim artık !!!
Hiç görüşemedik uzaklardaydık oysa ikimiz . Bir oyun da tanışmıştık , hayat gibi bir oyun . Sade sessiz yaşamlar , yanlış kişiler , yanlış aşklar... Bir bitmedi dedirtecek türden , iç karartıcı ama o içimde sen oldugun sürece cennet misali aydınlık ...
Hatalar zinciri gibi gelmiştin ömrüme ne olduysa sözlerine güvenerek başladım her seye , daha sonra inandım sevdim ve yine yeniden seviyorum seni bu yazılarımda . Artık ömrümün geri kalanı belki sensiz olacak , sen ki sevmekten hiç bıkma ! Olur mu ? Sen ki sevenini hiç bırakma ; benim gibi yarım kalmasın . Yarı da koyma sevenlerini , aşk öyle kolay seyler değil işte . Defalarca aklımdan çıkmayan sevginle yaşıyorum artık . Adın bütün filmi baştan yaşamama sebebiyet , artık bozuk bir plak gibi ne ara bozulsam tamir edilemiyor gönlüm kalıyorum sende , açıklaması yok ; Sen dozu çok !Bağrıma bastım seni hilal gibiydin , vatanım gibi seviyordum seni , yüreğimin en güzel yerinde yer bulmuştun oysa . Seninle her şeye varım derdin ? Ölüme bile var mıydın benimle ??? Ölüme . Ben sende ölmeyi göze aldım sevmeyenim . Artık bitmeyen bir tutku bu , sevmek ve acılar . Hepsi daha hoş geliyor bana ; alıştım ...
Hala beklerim seni ; bir dua ile de olsan ,cehennemimi cennet yapacak kişi sensin. Seni hiç göremesem bile yaşıyorum artık ; adın yeter bana her seyi H'atırlatmaya ...Tam bir kurgu gibiydin , sahnesi belli değil ama sonu hep aynı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Aşk
Storie d'amoreHayatınızı bir anda değiştiriveren birileri hep karşınıza çıkar ansızın ; anlamak zordur , anlamak istemek bile belki aklınızda yoktur . O artık sizin değişmez bir parçanız olmuştur . Acılar mutluluklar hep onunladır . İsmi ne olursa olsun o bizde h...