Seni sevmek bir b'AŞK'aydı...

56 4 2
                                    

İnsan severdi aslında sebepsiz , belli belirsiz ... Ya sevdiğini söyleyemezdi yutkunur bakarak yaşar aşkını , ya da söyler karışıdakinin fikrine bırakırdı sevdasını . En çok da sevdiklerim yaktı benim yüreğimi desem , en çok da onlar bilmedi yaşadıklarımı desem ? Bazılarına palavra , bazılarına ise yeni bir fikir ; düşünce artık neyse ...

Onunla yaşamayı , onunla yaşlanmayı herkes ister , sevdiğinin her an yanında olmasını herkes ister .Ama öyle bir an gelir ki artık sevgi bile birleştiremez sizi.Aşksız ışıksız kalırsınız . Karanlık bir odada şu koca dünyada bile her şey size dar gelir.Uzaklara bakanların uzaklarda bir hikayesi olur derler ne denli doğrudur bilmem ama , ben bir yerlere bakıyorsam gönlüm ile konusuyorumdur . Özlemişimdir başka şeyleri , düşünüyorumdur seni . Anlatmak artık zor bana insan sevdiğini kelimelere bile sıgdıramazken iki satırda sevdiğimi anlatmam zor . O yüzden sevdiğim ; sorun ne , nerede ?

Anlamsız her şey . Anlamını yitirmiş anlamlı gelen her şey.Tadı tuzu oldugun hayatımın artık sade bir yaşamdan farkı yok. Sensiz yaşarım ; ama senli daha güzel yaş'lanırım.

Biliyor musun ? Seni unutmaya ne sigara yetiyor, ne de içtiğim içkiler.Kalbimdesin hala ıssız yüreğimin en nadide yerindesin . Kimse yok tek arkadaşımsın orada , hayatımı verebileceğim tek insan . Sarılıyorum her gece yüreğime , sana sarılmak için kollarına bedenine ihtiyacım yok sevdiğim...Sevmeyenim diyordum sana , ama sen de benim seni sevdiğim gibi başkasını seversin belki de . Yokluk en acı şeydir . Yoklugun yüreğimde nefesimi keserken , vucudumun en hücra noktası bile adını tekrar tekrar fısıldar kulağıma ve en çok da bu hayatı sensiz geçirmem koyar bana . Aşk'sızım.

İnsanın yüreği yanar ve hayallerimiz artık yıkılmış değersiz bir anı olarak kalır . Ama bazı anılar vardır ki hayatı anlamamıza ve şekillendirmemize yararken ; bazı anılar ise insanın hayattan soğuması için tek geçerli sebep olabilir .

Mesela ilk konuşmamız , ilk buluşmamız , yanlış anlamıyorsun değil mi dediğimiz çocukça laflarımız , şakalarımız , güzeller vakitlerimiz ... Bazen bir mekan bile bu anıların tekrar yaşanmasına nefesimin kesilmesine neden olabilecek kadar keskindir. Sevmek bazen yaralanmaktır. Nedeni ne olursa olsun sonucunu bilmeden sevmek en güzelidir . Ölmek bile yakışır güzel bir sevda uğruna ...

Fark ettin mi geçen günleri ? Bi basit toplama çıkarma işlemi gibi düşün mesela bunları ? Soruyorum sana , "Bensiz günlerin ile benli günlerini karşılaştır mesela ? " Kavga etmeyi bile özlersin değil mi benimle ? Benim için sinir olmayı , kıskanmayı , vaktini bana ayırıp beni mutlu etmek için güzel şeyler yapmayı... Ya da tersinden düşün ? Şimdi ben yokum mesela ; arkadaşların dostların yanındayken gülüyor olabilirsin ama tek kaldıgın zaman anıların tekrar ettiği zaman ? Bunlar başına geliyordur . Gelmiyorsa sevmemişin demektir! Sevenin sevdiği yanındayken hüznü ,mutlulugu,acı günü ya da ne olursa olsun her şeyi... Fark etmez işte çünkü başını yaslayabileceği , çünkü dimdik onu ayakta tutan maddi manevi bir sevgisi vardır yanında.Ama yokum işte ... Ama yoksun işte . Artık sensizim ve artık gözlerine baktıgım günlerden başka bir şey gelmiyor aklıma .

Şimdi yüreğimde sen varsın . Şimdi yanımda yine sen varsın.Hala sol yanım seninle . Öpüyorum o güzel gülüşünü , bakışını ve yine seviyorum sensiz de olsa seninle yaşamayı . Her gece seninle yaş'lanmayı. Hüznüm artık yoksun ! Yoksunum sensiz ve yokum sensiz bu dünyada.

Hala bekler insan ; bir kıvılcım bile alevlendirmeye yeter aşkı ! O istemese bile yüreği hep O'nu ister...

Bay AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin