cap 1...mutarea

200 6 0
                                    

Buna, eu sunt Beatrice Hero. Am 17 ani si ieri mam mutat in Miami cu familia mea, am un frate care se numeste Bogdan, mama mea este Andra Lome si tatal meu este Tom Hero. Azi e prima zi in noul liceu, sper sa nu fim dati afara din prima zi😈😈.
Verisorul meu este Dan Braxton, mama lui este Zizi si tatal lui e fratele lui tata Franc, prietenul mamei Yuni, inca e forever alone, nu are sotie, iubita sau copil, am aflat ca mama il poreclea bona cand noi eram mici deoarece statea mereu cu noi.
Gata cu introducerea...

*dimineata*
Ma scol din cauza batailor in usa. Merg la usa si deschid, era fratmiu.
*Bia: mai tare nu poti bate?
*Bogdan: pot, daca vrei...
*Bia: hooo.
*Bogdan: tata si mama au zis sa te pregatesti, intro juma de ora trebuie sa fim la scoala.
*Bia: juma de ora??? Numi ajunge.
Ii trantesc usa in fata si plec la baie sa imi fac rutina. Ues din baie si caut timp de 10 minute niste haine potrivite...:

(Fara chipiu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Fara chipiu.)

Ma machiez cu ruj roșu inchis mat, tus si rimel negru si fon de ten. Unghiile le am asa:(3 cea cu orasul)

Imi iau geanta si cobor jos, la masa ma asteptau Bogdan, mama, tata si verisorul meu Dan

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau geanta si cobor jos, la masa ma asteptau Bogdan, mama, tata si verisorul meu Dan.
*Bia: neața.
*Ei: buna.
*Bia: unde e unchiul Franc si matusa Zizi?
*Dan: au plecat intro vacanta...
*Bia: ok
Dupa ce am mancat am mers afara si neam urcat fiecare in masina lor, eu am un Mercedes sur, Dan are un Ferrari negru, Bogdan are un Audi negru.
Ne urcam in masini si facem cursa pana la liceu, ajunsa acolo prima fac niste drift-uri, dupa mine si Bogdan apoi Dan fac si ei drift-uri si coboram toti trei din masini o data, dam pumnul si intram in scoala cu toate privirile atintite spre noi.
Mergem la director si ne luam orarul, sunt intro clasa cu baietii, super, mergem la dulap si ne luam diar cartea si caietul de biologie, avem prima lectie😢. Mergem in cabinet vb si razand, amintindune despre "aventurile noastre"
*Dan: iti amintesti in clasa 5 cand lai lovit de bad-boy in...
*Bia: nu continua. Da tu iti amintesti cand ai injurato pe profa in clasa 6 cand ai pierdut jocul cu masinelele.
*Dan: eu?
*Bia: nu Bogdan.
*Bogdan: pidarasca mititica, am pierdut din cauza ta. Se imita el.
Incepem sa radem si intram in clasa.
*Noi: buna.
*Profa: buna ziua. Treceti in ultimile bănci.
*Bia: ok.
Neam asezat in ultimile banci, eu cu Dan si Bogdan singur.
Incepe lectia, vine diriga in clasa.
*Diriga: buna ziua, azi avem in clasa 3 elevi noi, va rog treceti in fata clasei.
Mergem in fata clasei si cand sa incep sa ma prezint, intra un grup de 2 fete si un baiat.
*Ei: ne scuzati de ibtarziere.
*Diriga: da de ce ati intarziat.
* I fata: sa zicem ca cineva a facut o farsa.
Se uita la baiat.
*Diriga: treceti la loc, acestia sunt noii colegi
*Bia: eu sunt Beatrice Hero, dar toti imi zic Bia, am 17 ani.
*Bogdan: eu sunt Bogdan Hero, fratele lu Bia, am 17 ani.
*Dan: eu sunt Dan Braxton. Am 16 ani, nu intrebati de ce...
*Diriga: treceti la loc.
Am trecut inapoi in banci si am 8nceput sa vb despre gasca care a intarziat...
Dupa ce lectia sa terminat, imi iau cartile si impreuna cu Dan si Bogdan vream sa iesim, insa cand sa plec aud un strigat.
*###: Bia!!!
*Bia: Bogdan, Dan plecati, va prind eu din urma.
Lam asteptat la us ape cel care ma strigat.
*Bia: deci, care e numele tau?
*Nick: Ma numesc Nick.
*Bia: am vazut ca ai o gasca.
*Nick: da, sunt cele mai bune prietene ale mele si singurele, bruneta e Risa si cealalta e Kaila.
*Bia: tu nu maia i niciun prieten inafara de ele?
*Nick: pai toata scoala ne stie ca gasca popularilor si nimeni nu prea se apropie de noi, daca vrei putem fi prieteni.
*Bia: sigur, haide la urmatoarea lectie.
*Nick: avem mate?
*Bia: yep.
Am plecat la cabinetul de mate, am deschis usa si iam vazut pe Bogdan si Dan cum vb cu Risa si Kaila.
*Bia: sa inteleg ca deja vati facut prietene?
*Bogdan: cam asa pe la noi surioara.
*Bia: eu sunt Bia.
*Kaila: ey sunt Kaila aka Kai.
*Risa: eu sunt Risa.
*Bia: incantata.
*Nick: stai cu mine in banca?
*Bia: sigur.

***
In sfârșit sau terminat orele, mam distrat azi, stateam langa masini cu gasca, acum nu mai suntem 2 gasti ci doar una.

C.T.
*Bia: buna mami.
*An: buan Bia, sa intamplat ceva?
*Bia: pai...as vrea sa aduc cativa prieteni acasa, sa privim un film.
*An: ok, cati sunteti?
*Bia: 6
*An: ok, va fac Pop-corn.
*Bia: mersi mami.
C.T.Î.

*Bia: mergem?
*Nick: unde?
*Kia: tu ești chior ori surd?
*Nick: cred ca putin din ambele.
*Bia: mergem la mine.
*Nick: ok.

Neam urcat fiecare in masina lor si am plecat acasa la mine. Ajunsa acasa, am intrat cu gasca si am salutato pe mama si tata, si am plecat la mine in camera, gasca a ranas in cinema(avem cinema acasa) eu am mers la mine in camera si mam schimbat in:(3)

 Ajunsa acasa, am intrat cu gasca si am salutato pe mama si tata, si am plecat la mine in camera, gasca a ranas in cinema(avem cinema acasa) eu am mers la mine in camera si mam schimbat in:(3)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am plecat la mama si am luat floricelele si am plecat la cinema, am privit un film horror.

Dupa film:
*Nick: normal filmu'
*Bia: hai sa mancam.
Am mers in sufragerie si am rugato pe mama sa comande vreo 3 pizza, dupa cateva minute pizza a venit, am platito si am inceput sa mancam.

Dupa ce am mancato, am vb putin, neam cunoscut si gasca a plecat, eu am mers in canera mea, Bogdan in a lui si Dan in a lui.
Deodata mama vine la mine in camera.
*An: ce zici ca maine sa mergem la plaja?
*Bia: doar noi?
*An: nu, toti.
*Bia: ok, ma bucur.
*An: va motivez absenta de maine si mergem la plaja.
*Bia: ma duc sai anunt pe baieti.
Am alergat la Bogdan in camera era si Dan acolo.
*Bia: ggici ce??
*Dan: maine chiulim.
*Bia: pe aproape insa nu, Maine mergem la plaja si mama ne motiveaza absențele.
*Bogdan: ce data e azi?
*Bia: 4 aprilie, de ce?
*Bogdan: ca daca era 1 aprilie nu te credeam.
*Bia: haha.
Am mers la mama si iam cerut bani, am luat banii si telefonul, mam urcat in masina si am mers la Mall sa imi iau costum de baie si "putine" haine.

bad girl ²Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum