Ma scol dimineata in patul lui Nick, insa Nick nu e nicaieri, ma duc la baie, imi fac rutina, ma imbrac di merg jos la bucatarie, Nick vb cu cnv prin mess, asa concentrat ca nici nu ma vazut, lam imbratisat pe la spaye su a tresarit, a inchis repede telefonul fin care am vazut doar un mess : "la ce ora vom ajunge la mare?" Ma prefac ca nam vazut nimic si ma așez la masa, Nick imi da o cafea si lui una, leam baut si apoi am mers acasa, am mers la Bogdan in camera, stătea si vb cu cnv prin mess, merg la Dan, stătea si el si vb prin mess, ce au azi toti? Merg la mn in camera si imi deschid telefonul, un mess de la Risa si unu de la Kia, aproape același mess, aproape:
"Risa"
Ce face Bogdan, numi raspunde la mess, imi da seen?
"Eu"
Vb cu cnv prin mess...
Da Nick ce face?"Kia"
Cf Dan? E viu? Imi da SEEN!
"Eu"
Vb cu cnv prin mess, da e viu...
Dar Nick Cf?😶Nu mia raspuns nimeni la mess, Mi-au dat seen, au vazut ca baietii sunt bn si mie nu mai treb sami răspundă nimeni.
Pe neprins de veste in camera mea vine Bogdan.*Bogdan: fati bagaju!
*Bia: unde?
Numi mai raspunde, se întoarce si pleaca, offfff baietii astia.
Ma suna mama, nui raspund, cas enervată insa imi trimite un mess in care ma întreabă dac merg si eu cu Bogdan la mare, eu ii raspund ca a si imi fac bagaju, deci iaca unde mergem , cobor jos si vad ca bagajele baietilor sunt la usa.*Bia: telefoanele le-ați luat? Incarcatoarele? Filmele? Căștile? Cipsurile? Băuturile? Țigările?
*Dan: am luat tot
*Bogdan: Țigările...noi am luat numa 3 pachete eu si 3 Dan.
*Bia: ok, o sa mai iau eu. La cat ne pornim?
*Bogdan: peste 30 min
*Bia: CEEEEE? Dar... dar... Mir imi treb mai mult!!!
*Bogdan: inca 29 min
*Bia: BOGDAN!!! TE BAAAAT!!!Am mers la mn in camera si am trântit tot in geanta, machiajul nu încape, ok, lam băgat dar nu pot Închide geanta, of
*Bia: BOGDAN!!! Dan!!! Nu pot Închide geanta!!!
Ei vin in camera si incep a rade
*Dan: stii ca mergem numa pe 7 zile?
*Bia: pai da, intro geanta sunt numa pantofi, 5 perechi de pantofi, o pereche de ciupiți, si 2 perechi de adidași. In cealaltă geanta sunt 5 perechi de șorți, 2 perechi de pantaloni, 2 fuste, 2 rochii, 5 top-uri, 2 maiouri si 2 bluze.
*Bogdan: ok, tu aseazate pe geanta si eu o sa incerc sa o închid fara sa rup fermoarul.
Ok, peste vreo 10 min am reușit, baietii au carat gentile jos si eu miam amintit ca nu miam luat ghiozdanul meu mic, in care mereu imi pun Căștile, încărcătorul si un ruj si un tuș. Caut, caut și-mi amintesc, ghiozdanul e la Nick, lam uitat fmm.
*Bogdan: Bia ce mai cauți?
*Bia: Cat e ora?
*Bogdan: ora 16 , ap pan te miști tu.
*Bia: Fmm
*Dan: calmeazate, ce sa intamplat?
*Bia: știți eu ieri nam dormit acasa da am dormit la Nick, Apu miam uitat ghiozdanul ăla negru a meu negru acolo si fara el nu pot merge...
*Bogdan: numi pasa, haide
Ma ia pr un umăr si ma arunca in masina, el se urca la volan si Dan alaturi, eu pe bancheta din spate, ne pornim, vasele le trecem repede si peste vreo 10 ire suntem la Bulgaria la hotel. Hotel de 5 * cu Aquaparck, prima linie(adica hotel pe plaja), cu șezlonguri si umbrele pe plaja, Loby Bar, Pool Bar si Beach Bar, neAm dus la receptie si am luat cheia de la camera, Bogdan a lui, Dan a lui si eu a mea. Ok, asta e ciudat, de-obicei stăteam toti 3, ok asta nu conteaza, merg in camera cu bagajele, imi scot costumul de baie si ma imbrac in el, imi iau un ștergar si ies la piscina, la poarta hotelului ajunge o masina, nui dau importantă si merg la baieti.
*Bia: voi ce așteptați? Dc nu mergeți in camere? Dc nu va lăsați bagajel in camera?
*Bogdan: Mai acuș, mai întâi sa vedem ce mai e pe aici.
*Bia: ce camere aveti?
*Bogdan: 703
*Dan: 303, tu?
*Bia: 805, cu vedere spre mare, ok Bogdan da cheia, hai in camerA.
Ii iau cheia lui Bogdan si mergem in camera, deschis usa si las bagajele in Isa, il împing înăuntru si ii zic ca vin peste 5 min, sa fie schimbat.
Închid usa si merg in camera la Dan, ii las bagajele in unsa si il împing ii zic același lucru ca lui Bogdan si plec la piscina, ocup 3 șezlonguri la umbra, șezlongurile VIP, ma dau cu crema solară si vin baietii, ii iau de mâna si mergem la un topogan, un topogan de 7 persoane, in culorile curcubeului, si drepte, număr pan la trei si ne dram drumu, in timp ce strig:
*Bia: ATERIZARE BRUSCA BAIETI!!!
Aterizăm in apa si iesim la suprafața, asa ne distram toata ziua...* Seara *
Mergem toti in camere si ne schimbam in alte haine si mergem pana la Port(acolo unde sunt tot gelu de bărci) facem multe poze(mai ales yo) si cand sa ne întoarcem trecem pe lângă un hotel si o vad pe Zizi si Franc, Dan taman fuma o Țigara.
*Bia: Dan uite părinții tai.
El se îneacă si aducă repede Țigara si se uita la mn.
*dan: unde proasto?
*Zizi: Dan, Bia, Bogdan, veniti aici!
*Bia: ce ziceai?
Mergem la masa unde erau Zizi si Franc si ne așezăm la masa.
*Zizi: ce faceti?
*Bia: la mare
*Zizi:numai voi 3?
*Bia: da pai cine sa mai vina?
*Zizi: Mai stiu eu?
Intre timt Bogdan si Dan se uitau unu la altu si zambeau.
*Franc: pot sa vb cu tn putin Bia?
*Bia: da
Trecem strada si suntem pe plaja, ne descălțăm si Franc își pune mâna pe umărul meu, mergem prin apa de mare si vb.
*Franc: cum iti mere cu Nick?
*Bia: ce?
*Franc: eu stiu ca inca tineri legătura, mia zis Lio, doar e verișori meu.
*Bia: Franc...cine mai stie?
*Franc: Eu, Lio, Tatal tau.
*Bia: si acum ce vir face?
*Franc: nimic, vom ascunde asta de mamele voastre, noi suntem mai de treaba, ele sunt putin mai nebune, cum sa zic, mama ta a suferit ft mult cand a murit bunica ta, deodată credea ca Edward, fratele ei si tatăl lu Kia o va susține in toate, insa dupa cateva luni el a uitat de ea, ea nu a mai vrute a se răzbune, deoarece o avea pe Deea, mama lu Risa, singura prietena din orfelinat, ok apropie singura, pt ca mai era Gașca tatălui tau, "tipii cei rai" si da, Dup ce a plecat si Deea, a întâlnit-o pe nebuna de Zizi cu care se certa ft rau, insa dupa ce a aflat ca Tatăl tau a pus un pariu, sa împrietenit cu Zizi, practic, su nu mai termin povestea cai prea mult, stiu ca putin din poveste tia zis si Lio, deci cum iti merge cu Nick?
*Bia: Bine, as crea sa fie si el aici.
*Franc: uite o stea căzătoare, o sati îndeplinească dorința.
*Bia: inca crezi in prostii de astea?
*Franc: da, ok hai la hotel ca e noapte, e târziu, si inca treb sa vedem cei face Zizi lu Dan, ca a aflat ca fumează.
Incep a rade si deja imi imaginea jumătate de hotel uitându-se la Zizi cum il cearta pe Dan. Mergem la hotel si ii vad pe baieti ca pleca, imi iau la revedere de la Franc si Zizi si plec impreuna cu Baietii, era miezul nopții, cand am ajuns la hotel, intru pe poarta hotelului si cum ma gândeam la printul meu, ma împiedic si ma prinde un baiat , ma ridic si ma uit la el, imi cer scuze si mergem fiecare in camera lui, si ce sa vezi, surpriza, o geanta la usa, merg înăuntru si de pe usa de la baie iese.....
CITEȘTI
bad girl ²
Teen FictionVolumul 1: Fata simpla or bad girl Volumul 2: Bad girl povestea de viata a lui Bogdan, Bia si Dan... ce se va intampla cand vor cunoaste pe cineva din trecutul parintilor sai, veti afla in carte...♡♡♡ ...