cap 9...Gloria

56 3 0
                                    

*Dan pov*
Bună dimineața, Da glumesc nu e deloc buna, încă mă gândesc la Kia, o să o alung din gândurile mele și mă scol din pat mă duc la baie îmi fac rutină ies din cameră împreună cu bagajul si dau cheia la recepție.ies din hotel și mă îndrept spre alt hotel unde am fost când eram mic și mia plăcut foarte mult.
Ajuns acolo îmi iau o cameră și merg direct în cameră. Era la etajul 6 acolo unde era și camera unde am fost eu, deschide ușa și ce observ , era fix aceeași cameră când am fost cu părinții. Era totul cum îmi amintesc, patul în care dormeam, perna în care am plâns, dulapul pe care stătea mereu telefonul și căștile, dulapul în care îmi puneam toate hainele, seiful in care ținea tata tigari si eu le luam si fumam, totul absolut totul era acolo așteptânduma pe mine. De când am început a fuma (la 12 ani) cu țigările tatălui nu ma mai lăsat. Insa tata da. Nimeni în afară de Bia și Bogdan nu mai știe că eu fumez.

Mă arunc pe patul moale și cad pe gânduri. Brusc  îmi amintesc cel mai important detaliu care sa întâmplat aici.
Aici am cunoscut prima dragoste, pe EA.
O iubesc însă am realizat asta prea târziu și acum numai prieteni ați cu ea tot din cauza mea. Sunt un prost.
Mă ridic din pat și mă duc la balcon uitânduma afara. Erau mulți oameni, printre ei era o fată cunoscută. Era frumoasă si misterioasă însă asta nu ma împiedicat să îmi dau seama cine e.
Era Gloria. îmi iau o pereche de pantaloni scurți și un maiou și ștergar și ies afară la bazin. Îmi las maieul și ce ștergarul pe un șezlong și mă arunc în bazin, stau câteva secunde în bazin și când ies la suprafață Gloria vină la mine și mă întreabă:
*Gloria: ești bine? ai ieșit cam greu.
*Dan: așteptăm să mă salvezi însă cu un erou ca tine era să mor.
*Gloria: știi de ce nu te am salvat?
*Dan: să îți aflu motivul...
*Gloria: pentru că prințul salvează prințesa însă nu invers. De fapt prințesa mea va avea niciodată nevoie de ajutor.
*Dan: deci acum ești prințesă da? Insa prințul nu a uitat cai esti dator cu un telefon, iPhone X apropo.
*Gloria: o noapte acopera telefonul?
*Dan: perversa, îmi place. Depinde cat de fierbinte.
*Gloria: tu cât vrei?
*Dan: 69
Si cu asta termin, o iau de mijloc și o trag în bazin. O iau strans d talie si ma scufund cu cu ea in brate. O țin sub apa si ma uit la ea, este cu ochii închiși, ma tinea de gat si la un moment dat strânsoarea se slăbește. O vad cum se duce la fundul bazinului. O nu! O apuc speriat de talie si o scot la suprafață, cand ies din bazin ea se incepe a rade la mine in brate, eu eram speriat si cand am văzut-o că rade mi-am dat seama că fata asta este nebuna.
A sărit din brațele mele și a inceput a alerga si a intrat pe ușa hotelului, eu dupa ea, sa dus pe scări si sa coborât la subsol, acolo unde era sauna, bazinul si jacuzzi-ul. A intrat în saună. Eu am intrat după ea. Eram la câțiva cm depărtare de ea, insa nu rămâne asa. Se ridica, vine la mine si se așează pe picioarele mele si ma imbratiseaza, apoi slăbește îmbrățișarea si se uita în ochii mei apoi vrea sa ma sărute. Eu feresc capul. Îmi aduce aminte de EA. Insa EA era diferita. EA era opusul Gloriei. EA era frumoasă, timida, nebuna și indragostita. Gloria este frumoasa, perversa, nebuna si vrea doar distracție. Nu le poti compara.
E chestia saună și o las singură pe Gloria. Merg direct în camera mea încui ușa și mă trântesc pe patul moale. Îmi iau căștile alea conectează un laptop, deoarece telefon nam. Îmi pun basuri și le las să răsune la maximum în căști.
Cu muzica în urechi mă gândeam la EA. EA mereu asculta muzica tristă însă era o persoană pozitivă. De ce făcea asta numai EA stie. Asa stand si gândinduma am adormit

bad girl ²Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum