cap5...adevarul

97 4 0
                                    

*Dimineață*
Ma scol din pat, merg la baie, imi fac rutina si ma schimb in:

Imi verific telefonul si vad ca am un mesaj de la mama, unu' de la tata si unu' de la Bogdan

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi verific telefonul si vad ca am un mesaj de la mama, unu' de la tata si unu' de la Bogdan. Le deschid.

#mama:

Eu cu tatal tau ne mutam in casa de langa plaja, tu cu Bogdan ramaneti acolo.

#tata:

Nu stiu daca tia zis mama, insa noi ne mutam, sa fiti cuminti!!!

Eram super, super bucuroasa xand am aflat ca vom ramane singuri acasa si deja imi faceam planuri sa il chem pe Nick, pana am vazut mesajul lui Bogdan.

#Bogdan:

In casa sunt camere, mama si tata au plecat special ca sa vada dac mai vb cu Nick, Risa si Kia. Eu sunt in parc cu Risa. Fii cuminte!

Intre timp mia mai venit un mesaj de la Nick.

#Nick:

sunt singur acasă, vii la mine?

#eu:

E o coincidenta ca si eu am ramas singura casa?

#Nick:

Ce crezi?

#Eu:

Mama si tata au pus camere in casa, deci cred ca e ceva la mijloc si in casa ta.

#Nick:

Idk, nu conteaza, ne vedem la 15:00 in parc.

#Eu:

Ok

Am mers la bucatarie si miam facut o cafea, am bauto si am plecat la părinți in doemitor, am observat ca acolo nu erau camere, am scotocit prin dulap în speranța ca voi gasi ceva, si ce credeti, am gasit jurnalul mamei. Am deschis la ultima pagina si am citit ce era scris:

A sosit ziua, am 18 ani, am iesit din orfelinat in aceeasi zi cu Tom, am plecat de la orfelinat direct acasa, era libera, sa ghicesc, "fratele" si "prietenii" mei se distreaza nepasandule de mine. Am lasat pe masa din sufragerie brățările si colierul cu inscriptia "Bff" am lasat acolo un bilețel in care era scris: Nu ma cautati! Apoi am iesit din casa si am plecat la casa unde voi trai eu cu iubitul meu Tom.

Peste cateva luni:

Miam facut schimbare de look, pe "fratele" si "prietenii" mei iam vazut de cateva ori la curse, insa eram straini, au uitat de mine, stiam că într-un sfarsit asta se va intampla...
Miam continuat viata alturi de Tom cu care acum am 2 copii, il iubesc. De "fratele" si "prietenii" mei nu am mai auzit nimic, insa Tom mia zic ca la sunat pe Lio si ia zis ca sau mutat. Sper sa nu mai aud de ei, sper sa am o viata liniștită langa familia mea: Tom, Beatrice, Bogdan, Zizi, Franc si Dan si desigur Yuni- minunata mea bona.😂

Si aici am terminat.
Voi uita totul si voi trai in continuare...

Nu intelegeam, nu stiam ca mama are un frate, si daca da cine era el? Si cine erau prietenii ei? Cine era Lio? Voi afla mai tarziu, acum insa trebuie sa mă pregătesc.

Am iesit din cameră de la parinti si am fugit la mine in camera, mam imbracat asa:

Am iesit din cameră de la parinti si am fugit la mine in camera, mam imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Miam indrepatat parul si lam lasat liber, miam verificat telefonul si am plecat.

*In parc*

*Nick: ooo, da ce frumoasa suntem azi...
*Bia: da cw pana acum nu eram sau ce?
*Nick: glumeam, vino aici iubito.
Neam imbratisat, neam sarutata si am inceput sa ne plimbăm. Am fost la MC si neam luat un cocktail, de la Mc am ajuns la bar, am baut putin, o....k putin cam mult, insa Nick are grija de mine...cred.

*Nick: iubito hai acasa.
*Bia: nu vleau, vleau sa stau cu tine.
*Nick: ok, hai la mine, am verificat si nu sunt camere.
*Bia: yeyyy.

Am ajuns acsa la Nick, am intrat si pe canapea statea un bărbat.
*Nick: buna, Lio te rog sa nu zici la nimeni, mama ma omoara daca afla
*Lio: ok. E iubita ta?
*Nick: da, ea e Bia Hero.
*Lio: Hero? Semeni cu o fosta prietena.
*Bia: oare cu Andra Lome?
*Lio: esti fiica ei?
*Bia: da
*Lio: tatal tau e Tom Hero?
*Bia: exact, am nistr intrebari.
*Lio: ia loc, te ascult.
*Bia: Nick, stai langa mine, acum vom afla adevarul.
*Lio: te ascult.
*Bia: cine eati tu pt tatal meu?
*Lio: verisorul lui.
*Bia: dar pt mama?
*Lio: prieteni de la scoala de corecție.
*Bia: mama a fost la școală de corectie?
*Lio: da, nu gia zis?
*Bia: ce a facut?
*Lio: a batut o fata pana a ajuns in spital.
*Nick: tare...
*Bia: ok,ce stii despre fratele mamei?
*Lio: Edward Lome impreuna cu Rebeca- cea mai buna prietena a mamei tale- fiica lor Kaila Lome.
*Nick: Edward???
*Bia: cine sunt, ma rog au fost prietenii mamei inainte de a nimeri in orfelinat?
*Lio: Rebeca, Adelina Tyler-mama lui Nick- Deea-prietena de la orfelinat, mama lui Risa- Alin Macov-tatal lui Nick- și Marco Dupper- tatal lui Risa.
*Bia: aha, deci, de aceea se urasc. Dar tu Lio dc ma ajuti?
*Lio: nu stiu, simt ca trebuie sa stii asta, si apropo Adelina si Alin se intorc maine la 16:00.
*Nick: ok.
*Bia: dami te rog nr tau de telefon, dac voi mai avea nevoie de informații. Si apropo Ms de tot.

Am luat nr lui ai am plecat in camera la Nick. Neam uitat la filmul Battle Angel si apoi neam culcat.

-----------------------------------------------------
Nush dac miati simtit absenta, insa imi pare rau. Nush dac va intereseaza insa unicele motive pt absenta mea au fost: lenea, instagram-ul si noua mea gasca cu care am iesit afara cam in fiecare seară.

bad girl ²Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum