...am mers in sufragerie ca cica Nick are o surpriza pentru mine.
Neam asezat pe canapea si Nick pregătea proiectorul, ceea ce el nu stia era ca aveam si eu o surpriza pentru el. A aprinso proiectorul si a stins lumina si a aprins un filmuleț facut de el:
dupa ce a terminat mam dus si iam dat un pupic pe obraz si iam șoptit ca si eu iam facut un asa video.
*Bia: aaa. Nick am ceva sa iti zic.
*Nick: da..?
*Bia: am facut si eu un asa video, numai ca pe altă melodie. Uite:
*Nick: mersi.
Dupa ce am privit ambele filmulețe neam sarutat.
*Bogdan: da ce-aveti azi?
*Bia&Nick: împlinim 3 luni de relație.
*Bogdan: mmmm, ok.Am plecat in cameră si neam culcat.
*DIMINEAȚĂ*
Mam sculat si miam facut rutina, mam imbracat in:
Miam pus castile in urechi si am coborat jos sa mananc. Am coborat si am mancat apoi vine fratele meu.
*Bogdan: gata?
*Bia: pentru?
*Bogdan: scoala/iad/distracție/misto-uri??
*Bia: ba, tu mai inscris la scoala?
*Bogdan: pai pe toti.
*Bia: Super(sarcazm) nai avut ce face cu viata ta? Ok, haide, cheamai pe toti.
*Bogdan: sunt afara.
*Bia: ok.Miam luat geaca mea e piele si am iesit afara, Risa era in masina lui Bogdan, Kia in masina lui Dan si Nick ma astepta pe mine, cum ma vazut ca vin, mia deschis portiera si mam urcat in masina, apoi a urcat el la volan, am pornit toate 3 masini si peste cateva minute am ajuns la scoala, toti au facut cateva drifturi si Nick a coborat din masina, am vazut toate fetele uitanduse la el, el vine simi deschide portiera si eu ma cobor, ma ia de mana si intram in scoala, mergem la director, luam orarul si plecam la prima ora. Aveam Biologia. Am intrat toti 6 in cabinet si neam asezat in ultimile banci.
*Profa: buna ziua, azi avem 6 elevi noi, va rog sa va prezentati.
Il iau de mana pe Nick, Risa pe Bogdan si Kia pe Dan si mergem in fata.
*Bia: eu sunt Beatrice aka Bia.
*Kia: eu sunt Kaila aka Kia.
*Risa: eu sunt Risa.
*Bogdan: eu sunt Bogdan.
*Dan: eu sunt Daniel aka Dan.
*Nick: eu sunt Nick.
*Profa: va rog sa treceti la loc.
Am trecut la loc si am inceput sa trimitem biletele la tot grupul, intelegandune la ce film ne uitam azi, eu vreau de groaza, Nick, Dan si Bogdan vor de actiune iar Risa si Kia romantic. Trimiteam biletelele pana au ajuns la profa in mana, bine ca era foita împăturită.
*Profa: o deschid sau imi ziceti ce e aici?
Eu io zmulg din mana si ii zic.
*Bia: nu cred ca e treaba Dvs.
*Profa: va mai vad o data cu biletele la ora mea, ajung fix la director.
*Bia: pai poate ajungeti chiar acum?
*Profa: daca binevoiesti.
*Bia:eu? Ati zis "ajung" nu "vei ajunge" asa ca ati vb despre dumneavoastră.
*Profa:....
*Bia: cand te ablamești si nu stii ce sa mai zici. Hah. Facem azi lectie???
Si fix atunci sa sunat.
*Bia: cred ca nu.😈.
Am iesit din clasa si am mers la masina cu fetele de oarece miam uitat acolo telefonul si castile, lam luat si am mers in curte si ii zarim pe baieti cu cate o curva in brate.
*Bia&Risa&Kia: E AL MEU CURVO!!!
*Fata1: cine zice?
*Bia: eu.
*Fata2: curva esti tu!
*Risa: sa auzit o musculita sau mi sa parut, ai zburat acum de aici!
*Fata3: haideti de aici fetelor, mam saturat de fitele lor, oricum nu stiu cine suntem noi.
*Fata1&fata2: ok, haideti.
*Bia: si cine sunteti voi? Curvele scolii, ca daca da, asta stiam.
Atubci simt o palma, atat de tare incat cad pe jos, ma ridic, zambesc draceste si incep sa o bat pe fata 1, mama ma invatat ceva.
Peste vreo catev minute simt o mana care ma imbratiseaza si il vad pe Nick si fata 1 era tinuta de Dan.
*Nick: gata iubito, iti ajunge.
*Dan: va mai apropiti o dat de noi o veti pati si mai tare, nu stiti ce poate fata asta.
*Fetele: offf.
Au plecat iar noi neam asezat pe scaune, cand in fata liceului parcheaza 5 masini. Toti se uita la masini, si cand usele se deschid de acolo coboara.
*Noi: mama?? Tata??
*Bia: haideti la masini repede.
Am fugut la masini insa cand sa ma urc in masina la Nick, mama ma prins de mana, iam zis lui Nick sa plece cu ceilalti, au plecat, eu mam urcat in masina la mama si ma uitam pe geam, a inceput sa ploua, tata era la volan iar mama statea cu mine pe bancheta din spate. Plangeam si ma durea inima ca iam lasat pe ei sa plece.
*Bia: de unde ii cunoasteti si de unde atata ura?
*An: e o poveste lunga, ingropata in cea mai adâncă gaura din inima si nu vreau sa o dezgrop, e mai bine sa nu afli si sa o lasi asa
*Bia: dar il iubesc....
*An: stiu...si eu am simtit asta o data....
*Bia: e din cauza asta nu?
*An: aproape, acum toti vor merge acasa si vor uita unii de altii, si apropo nici cu Kia si Risa nu te vei mai jntalni.
*Bia: dar ele ce vina au?
*An: e mai bine sa nu vb despre asta.
Mam rezemat de geam si am adormit.
Cand am ajuns acasa, am vazut masina lui Bogdan, am coborât din masina si am fugit in camera, mam incuiat in camera si mam imbracat in colanti negri si un pulover crem
Mam asezat langa pat pe jos si am inceput sa plang. In gandul meu rasunau aceleasi intrebari: de unde se cunosc? De unde atata ura? De ce noi trebuie sa suferim din cauza lor?....Am adormit, insa ma trezit telefonul, era unesaj, de la Nick.
Nick: imi pare rau iubito...
Bia: si mie....💔
Nick: nu cred ca tu vei lasa pe cineva sa ne desparte🖤
Bia: ba da....e mai bine asa...💔
Am inchis telefonul si mam ridicat de pe podea, am mers la usa la Bogdan, am batut in usa si cu o voce stinsa iam zis ca sunt eu, a deschis usa si am intrat, apoi a incuiat usa.
*Bogdan: nu plange...
*Bia: ce va fi acum?
*Bogdan: nu stiu, insa va fi totul bine pana la urma...
*Bia: ce bine?? De cand neam mutat aici doar binele nu ne ajunge.
*Bogdan: hai in parc.
*Bia: haide.
Neam luat gecile si am plecat in parc, cand am ajuns acolo am mers unde era un lac, unde mereu veneam cu prietenii mei, mam asezat pe mal si dupa cateva minute incepe sa ploua si cateva trupuri se aseaza pe mal, miam ridicat capul, erau ei, era Risa, Nick si Kia, nu am zis nimic, priveam lacul in timp ce mă ploua, Dan a venit si el in scurt timp, sa asezat si el si toti pastram o liniste mortala, insa cat poate sa tina...
*Bogdan: eu nu rezist asa...
*Nick: nici eu.
*Risa: nici eu.
*Kia: nici eu.
*Dan: nici eu....
*Nick: dar tu Bia?
Eu mam ridicat si am fugit, fugeam prin ploaie fara o destinatie anume, fugeam, plamgeam, sufeream.... Nu stiam ce e cu mine, vroiam sa mor, sa strig, sa tip sa ma auda toata lumea....insa nu puteam....
In scurt timp ma opresc, ma opresc si ma prinde intro imbratisare calduroasa si plina de siguranta Nick.
*Nick: calmeazate, subt aici, si voi fi mereu langa tine, la bine si la greu, chiar daca vom fi iubiti, prieteni, dusmani sau străini...
Mam calmat, lam ztrans tare in bratele mele si iam luat mana si am inceput sa ne plimbam, peste vreo cateva minute el sparge linistea.
*Nick: haide acasa, esti uda leoarcă, vei raci.
*Bia: cat timp sunt cu tine totul va fi bine ....
*Nick: haide.
Am mers la poarta si neam urcat la el in masina, cand am ajuns, mam dat jos din masina si am intrat in casa, mama si tata sau repezut la mine cu intrebari, dar parca eram surda, muta.. parca eram o papusa, faceam ce vroiam, nu ii auzeam, nu ii vedeam, nu vorbeam, am mers la mine in camera si am ibcuiat usa, am mers la baie unde mam dezbracat de hainele ude si am intrat in apa fuerbinte, se simtea atat de bine, atat de relaxant...
Dupa vreo ora am ieșit din cada si mam imbracat in pijamaua:Mam culact si am adormit deodata.
CITEȘTI
bad girl ²
Teen FictionVolumul 1: Fata simpla or bad girl Volumul 2: Bad girl povestea de viata a lui Bogdan, Bia si Dan... ce se va intampla cand vor cunoaste pe cineva din trecutul parintilor sai, veti afla in carte...♡♡♡ ...