cap 12...pupic de rămas bun

57 5 3
                                    

*Bia pov*
Mă îndrept spre ea, se preface că nu mă vede, ha, mă crede proasta? Mă apropii de ea, ii pun mana pe umăr și ii zic.
*Bia: salut, eu sunt Beatrice, ce face aici?
*Gloria: english please.
*Bia: oh, hello, nu name is Beatrice, what are you doing here?
*Gloria: nothing, you?
*Bia: I swam, what's your name?
*Gloria: Gloria, I have to go.
*Bia:ok
E ciudat, îmi pare cunoscută și nu pare să fie Englezoaica, adică nu pare un nume englez.

*Gloria pov*

Și când vreau sa plec, apare Dan și mă strigă.

*Dan: Gloria! Hey, ce face aici?
Bia se uita la mine și apoi la Dan, Dan se oprește și se uita la Bia, cei cu ei? Bia se ridică și aleargă și îi sare in gât lui Dan, Dan o cuprinde și apoi ii da drumul. Se cunosc?

*Bia: te-am căutat
*Dan: upsi
*Bia: știam că te distrezi cu fete.
*Dan: serios?
*Bia: aveam 2 variante.
*Dan: ce face Bogdan?
*Bia: își face bagajul.
*Dan: ah, exact mâine plecam.
*Bia: Kia e îngrijorată, a început să bea.
*Dan: e vina ei.
*Bia: ok, gata, poftim telefonul meu, te suna mâine Bogdan că sa plecam, ok?
*Dan: bine.

Îl mai strânge odată în brațe și da sa plece, insa Dan o apucă de mână și îi da hanoracul lui.
*Dan: o sa răcești, pune asta pe tine, cine mai înoată l ora asta?
*Bia: nu e foarte târziu.
*Dan: fugi până nu te bat.
*Bia: ok , pa, te pup.

Dan a venit la mine, mă cuprins și a mers cu mine pana la hotel, insa ce nu știe el este că eu nu plec mâine. Va pleca iar și mă va lasa.

*Dan: ești bine.
*Gloria: da, mie puțin frig.
*Dan: vino sa te încălzesc.
*Gloria: nu mersi, uite am ajuns, pa.
Vreau sa plec, insa mă apuca de mana și vrea să mă conducă, ne oprim pe scări, mă trage înspre el și vrea să mă sărute, ii dau doar un pupic.
*Gloria: pupic de rămas bun?
*Dan: nu.
*Gloria: ba da, e că data trecută.
Am plecat în camera.

_______________________________

*Dan pov*
Mă scol dimineață din cauza telefonului, mă uit este Bogdan, o nu! Noi plecam! Nu mi-am făcut bagajul! Nu răspund și nici nu întrerup, îmi fac rutina și bag toate hainele în geantă. Când sunt gata îl sun pe Bogdan.

C.T.

*Bogdan: Te-am sunat!
*Dan: bună dimineața și ție, sunt la ușa hotelului.
*Bogdan: care hotel?
*Dan: Prestige.
*Bogdan: vin să te iau.
*Dan: te aștept.

C.T.Î.

Ies din camera, dau cheia la recepție, îmi iau un cocktail cu alcool și ies din hotel, acolo mă aștepta mașină lui Bogdan, fetele erau în urma, deschid portiera și intru pe locul de lângă șofer, fetele râdeau, dau palma cu Bogdan, dau palma cu Risa și ii zic un simplu "salut" lu Kia. Mă salută înapoi și își lăsă capul în jos. Mergem în tăcere pana la aeroport și acolo ne întâlnim cu Nick și cu Bia, dau palma cu ambii și mergem în continuare, drumul cu avionul a fost liniștit cu excepția unui conflict când am zis sa nu afle nimeni că nam fost și eu la acel hotel, pan la urma au acceptat. Am coborât din avion și am urcat în mașină trimisa de unchi că s venim acasă de la aeroport, iam dus pe Nick, Risa so Kia și apoi am plecat și noi acasă. Neam făcut popcorn și ne-am pus la un film de groaza.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

E un capitol plictisitor, și știu ca și cartea nu e prea buna, la un moment dat, m-am gândit să o șterg, insa chiar daca va pare absurd, oricât de rea e o carte, e facuta cu munca și vreau să văd idei de ale voastre, pareri pentru carte și dacă mai are rost sa o las.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 10, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

bad girl ²Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum