• 3.kapitola •

2.1K 75 0
                                    

Kašlala som na chrániče prilbu a všetko na moju ochranu. Na trati nebol zatiaľ nikto. Sadla som si na motorku. Trať sa delí na 4 časti prvá je pre začiatočníkov, druhá je stredne náročná, potom ťažká a nakoniec tu máme jedno miesto na trati ktoré ešte nikto neprešiel bez zranení. Prešla som jedno kolo a pri štarte čakal Lukas.

"Jaky samovrah s teba" povedal zo smiechom, no mne moc do smiechu nebolo

" Hej, si v pohode?" spýtal sa asi tu najabsurdnejšiu otázku

" Ako môžem byť v pohode keď ma otec predal nejakému skurvenemu mafiánskemu idiotovi??!!" zakričala som na neho so slzami v očiach

" Erik mi to hovoril" povzdychol si

"Bohužiaľ sa s tým nedá nič robiť, taký ľudia nemajú zábrany ani svedomie....počuj Lara choď dobrovoľne bude to lepšie ..ak budeš robiť problémy len si to zhoršíš" povedal skleslo

Ale ja s nim nechcem ísť čo to kurva nikto nechápe??! Len som si povzdychla a začala zase jazdiť.

Nemôžem, ja nechcem odísť, mám tu kamarátov a všetko. Bola som pred dvojitým skokom. Rodičia ma predali mafianom! Že vraj si somnou môže robiť čo chce!! Stále som pridávala a pridávala plyn. Keď som bola už len kúsok pred skokmi. Pootočila som hlavu a stále pridávala viac a viac plynu. Pozrela som sa na Lukasa no nebol sám. Stal pri ňom môj otec moja mama nejaký chalan, muž v otcovom veku a vedľa neho nejaká žena. Došlo mi kto to je. Collinsovci. Pridala som najviac ako to šlo,spravila som 2 triky na obydvoch skokoch

 Pridala som najviac ako to šlo,spravila som 2 triky na obydvoch skokoch

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Druhý máte hore v médiách , btw neviete niekto ako tu pridať video z galérie ? Ďakujem )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Druhý máte hore v médiách , btw neviete niekto ako tu pridať video z galérie ? Ďakujem )

Ruky som nechala spustené pozdĺž tela a nechala sa len tak viezť. Mama sa zamnou rozbehla

"Lara! Pre boha! Chceš sa zabiť??!" to už ku nej prišli aj ostatný.

Nenávistnym pohľadom som sa pozrela na otca a nezabudla som ho darovať aj môjmu budúcemu manželovi. Pamätaj čo ti radil Lukas. "Vyzerám na to?" odpovedala som úplne s kľudom a usmiala som sa na ňu.

"Lara nebuď drzá!" zaziapal na mňa otec len som ho odignorovala a išla zaparkovať motorku. Domov ju nebudem brať aj tak tam asi už dlho nebudem.

Keď som bola v garáži prišiel zamnou môj užasny nastávajúci. "Som zvedaví či si taká drsná ako sa tváriš aj v posteli" bude veľmi vadiť ak ho tu zabijem?

"Môžeš si byť istý že ty to nikdy nezistíš" odvrkla som mu. Hlavne kľud. Rob čo ti povedal Lukas.

"Povedal kto?" uškrnul sa. Odignorovala som ho a obišla s tím že som do neho vrazila.

"Hej cica?"

Zastavila som a prudko sa na neho otočila a keby sa dalo pohľadom zabíjať tak by tu ležal v kaluži krvy. To neznie až tak zle.

" Čítala si zmluvu? " povedal posmešne. Sakra ja som ju nečítala!

"Nie" odvrkla som mu.

" Tak by si si ju mala prečítať, už sa teším keď budeš vzdychať moje meno" uškrnul sa a ja som mala chuť mu ten úškrn z tváre hneď zmazat.

Otočila som sa a kráčala rýchlou chôdzou naspäť k rodičom. Načo sa zaoberať takým idiotom?

"Nastúp si do ich auta už tam máš aj pobalene kufre" povedal otec.

Nič som nehovorila len si sadla do ich auta. Nebudem robiť scény načo, aj tak by ma zato len zmlatili alebo čo. Sedela som v aute kým sa naši rodičia rozprávali. Ku autu sa blížil Dominik. Pozorovala som ho vražedným pohľadom. Idiot jeden. Ako nieže by bol škaredý ale...no radšej sa nejdem vyjadrovať. Sadol si na miesto vodiča a ani sa na mňa nepozrel. Žeby bol pán dokonalí urazený? Heh. O chvíľu prišli aj jeho rodičia. Jeho mama si sadla ku mne a snažila sa somnou nadviazať rozhovor.
"Ahoj, ani sme sa ti nepredstavili, ja som Sandra, toto je Max a Dominika už poznaš." usmiala sa na mňa no mne do smiechu nebolo. Len som sa otočila ku oknu a ignorovala všetko okolo seba.

**********************

Vôbec som nečakala že cesta bude taka dlhá ani neviem ako som zaspala. Zobudila som sa v mekkej posteli ktorá sa nachádzala pravdepodobne v chalanskej izbe. Ak sa ma ten debil len dotkol tak to ho asi zabijem. Nie asi. Ja ho vážne zabijem.

Pomali som sa rozhliadla po izbe. Ak je to jeho izba tak aj keď nerada ale priznávam že chalan ma dobrý vkus. Bola ladená do čiernobiela. Boli tam ešte jedny čierne dvere a tie asi viedli do kúpeľne. Postavila som sa a zamierila k tím dverám. Mala som pravdu je to kúpeľňa. Keď som sa pozrela do zrkadla skoro som dostala infark. Strapaté vlasy, kruhy pod očami a jemne červené oči. Prehrala som si vlasy, oplachla tvár a vyšla z kúpeľne. Keď som vyšla skoro som dostala ďalší infarkt. Pred dverami stal Dominik.

"Chceš mi privodiť infarkt?!"........







Moto/mafia lifeWhere stories live. Discover now