• 10.kapitola •

1.8K 65 2
                                    

Pomalým krokom ako bez duše som kráčala do izby ....bála som sa...aj keď si to nerada priznávam. Pomali som otvorila dvere vošla dnu ...nebol tu ....fuuuu. No asi som si vydýchla predčasne .

"No konečne ..." Ozvalo sa mi spoza chrbta až som jemne naskočila.

"Začínal som si myslieť že otec chce urobiť moju prácu za mňa " počula som ako zamkol dvere . Srdce sa mi rozbúchalo o niečo viac . Otočila som sa k nemu . Keď sa ku mne začal približovať ja som začala cúvať

"A-aku prácu?" Vážne som sa začínala báť . Ten jeho pohľad, postoj ,neveštilo to nič dobré .

"Zmenil som plány" keď som narazila do steny naklonil sa ku mne a pošepkal mi do ucha chladným hlasom

"...zmluvu dodržíme " potom ma začal bozkávať . Snažila som sa odtiahnuť no nešlo to . Ako môže byť taký silný? Otočil nás tak aby bol on otočený chrbtom k stene a začal kráčať čo mňa donútilo cúvať . Zastavila má až posteľ na ktorú som spadla a on bol sklonený nadomnou . Ruky mi chytil nad hlavu . Ja som sa zatiaľ celú dobu mykala. Už ho to asi začínalo štvať tak mi druhú ruku ktorou sa podopierali zatlačil na brucho čo spôsobilo že som sa nemohla tak moc hmýriť .

" Takže máš dve možnosti ...aby si si nemyslela že som úplne z kameňa ...vyspiš sa somnou dobrovoľne a nebudeš protestovať ,takže ťa to nebude bolieť a ja budem jemný , alebo máš druhú možnosť a to tú že sa budeš stále vzpierať a potom sa týždeň nepostaviš . A ver mi že keď si panna tak ťa to nebude bolieť malo." Posledné slová mi šepkal do ucha a ja som nevedela čo robiť

"Tak?" Pozeral sa mi do očí . Mne sa do tých mojich začali hrnúť slzy sklamania no snažila som sa ich zahnať tým že som sa znova pokúsila vyslobodiť . Neúspešne .

"Ako chceš " . Chytil mi ruky pevnejšie a znova ma začal bozkávať . Ruku ktorú mal položenú na mojom bruchu mi presunul pod tričko a začal ho vyhŕňať . To mne sa už spustila jedna slza .

" Hovoril si že nechceš skončiť ako ostatný " vzlykla som

"Dal som ti na výber srdiečko " keď už som mala dole tričko ani neviem ako ale už som bola aj bez tých legín . Napadla ma absurdná myšlienka ale bude to lepšie ako by ma mal znásilniť .

"Ja.....urobím to dobrovoľne len prosím .....prestaň ." Odtiahol sa a pozrel sa mi do očí . Keď sa presvedčil že neklamem pustil mi ruky . Chvíľku počkal kým sa ukľudnim . Potom sa ku mne pomali naklonil a spojil naše pery. Nie tak ako pred tým ale teraz jemne . Tak ako to sľúbil . Ja som nemala inú možnosť ako spolupracovať .

"Keď sa zajtra otec bude pýtať...povieš že som idiot nenávidiš ma a že som ťa znásilnil ." Ja som sa na neho pozrela cez uslzene oči on sa odtiahol postavil sa z postele zo skrine vybral čierne tričko a prevliekol mi ho cez hlavu . Ja som na neho prekvapene kukala . Potom si ľahol ku mne do postele .

"Nechapem ťa" ozvala som sa pošepky

"Nechcem ti ublížiť ".....

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Zobudila som sa večer asi o 00:00 . Pozrela som sa na spiaceho Dominika ...neurobil to , ani nechcel donútil ho otec ...toto som si stále opakovala ...po chvíľke som sa k nemu pritulila a objala ho skoro okamžite mi objatie opätoval a ja som sa zase ponorila do ríše snov.

Ráno som sa zobudila na to ako mi niekto vyzlieka tričko . Otvorila som jedno oko a nechápavo sa pozrela na Dominika

" Čo to robíš?" Spýtala som sa chraplavim hlasom a zývla si .

"Otec to pôjde asi skontrolovať " zrazu bolo počuť ako niekto kráča hore schodami . Dominik mi chytil odopinanie na podprsenke a dekou mi zakryl to čo nemal vidieť . Potom mi ju dal dole a hodil niekde neviem kde . Rýchlo sa postavil a zobral zo skrine nejaké veci ktoré hodil na zem . Ľahol si naspäť ku mne a otočil ma k sebe chrbtom . Odkryl mi chrbát a ja som si jednou rukou držala deku v predu . Otvorili sa dvere . Srdce mi začalo byť o niečo viac .

"Dominik" pri tom tóne mi prešiel mráz po chrbte . Keď si predstavím čo všetko si Dominik musel pretrpieť .

"Hmmmm..."herec by z neho bol . Po chvíľke ticha Max prehovoril

  "Som rád že sme sa pochopili" odišiel . Po chvíľke ma Dominik posunul ku nemu a objal zozadu .

"Čo ti spraví keď zistí že si to....nespravil?" Bála som sa odpovede

" Nič...zajtra nastupujem na jeho miesto ....už mi nebude môcť nič." Otočila som sa ku nemu objala ho a len tak sama do seba som mu dala pusu .

"Ďakujem " bol chvíľku prekvapený ale potom ma objal silnejšie .

Po chvíľke ležania sa rozleteli dvere obaja sme sa strhli . Vo dverách stala vysmiata Sofia no keď videla všetky tie veci po zemi a nás ....jej úsmev sa zmenil na úškrn

"Joj takža noc?" Zachichotala sa . Ja som po nej hodila vankúš

"Čo máš stále proti tým vankúšom" spýtal sa Dominik so smiechom.

"No ja len že za chvíľku vám donesie slúžka raňajky a tebe Domino odkazuje oco že máš dnes voľno " stále sa škerila jak retardovaná . Potom rýchlo zdrhla skôr ako som po nej stihla hodiť ďalší vankúš .

" Keď dnes mám to voľno ....neviužijeme ho?" V očiach mal šibalské iskričky. Však počkajte ja mu dám.

" Kľudne ...." trochu som sa k nemu naklonila

"Len ty a ja..." Už som sa skoro dotýkala jeho pier

"Motorky a trať " rýchlo som sa odtiahla a chcela sa postaviť no Dominik má stiahol naspäť

"Prestaň. Ma. Mučiť ." Začal ma šteklit a ja som si len tak tak držala tu deku .

"Stačí " dostala som zo seba spomedzi smiech .

"V skrini máš veci na motorku ..." Tváril sa trochu urazene. Viem že sa to pýtam stále ale môže byť tak sexi? Podišla som k nemu dala mu pusu zobrala si veci a zavrela sa do kúpeľne . Bez zamknutia.

Moto/mafia lifeWhere stories live. Discover now