Pomali sa ku mne priblížil a spojil naše pery. Najprv som nespolupracovala ale potom som sa poddala. Nedalo sa odolať.
Keď sa dotiahol myslela som si že skončil no on spokojné pokračoval na mojom krku."Dominik?" spýtala som sa
"Hmmm?"
"Prisahám že ak tam budem mať cucfelky.....zabijem ťa" zavrčala som na neho.
"Každý musí vedieť že si moja, a úprimne neviem kto by koho skôr zabil " povedal jemne vyhražným hlasom.
Úprimne? Trochu som sa ho bála, jeho mafia patrila k najkrutejšim. Ale tak čo už nech si chlapec zvyká. Ja nebudem to poslušne dievčatko.
"Už ma pustíš?" spýtala som sa s nádejou v hlase
"Mmmm...nie" idiot jeden.
"Čo mám spraviť aby si ma pustil?" bože čo to trepem.
"Ty vieš čo chcem" uškrnul sa
"Zabudni" jasne že som vedela čo chce, to tu radšej budem celý deň.
"Tak aspoň pusu" keď to tak zvažujem tak tu nechcem s ním byť celý deň. Naklonila som sa k nemu a spojila naše pery. Keď sa po chvíli začal uvoľňovať, rýchlo som ho odstrčila.
"Heeej" začal sa tváriť urazene. Keby ho nepoznám tak poviem že vyzeral celkom cute ale bohužiaľ viem čo je zač.
"Ahoj" otočila som sa a išla smerom ku dverám.
"Lara? " spýtal sa keď už som otvárala dvere
"No?" zastavila som ale neotočila som sa.
"Si panna?" I-d-i-o-t.
"N-nie?" Občas je lepšie klamať akoby sa mi mal potom vysmievať že?. Jop a od dnes ho budeme volať idiot. Áno...to slovo ho presne vystihuje.
DOMINIK
Keď za sebou zavrela dvere postavil som sa a bežal za ňou.
"Čo si hneď tak ušla" smial som sa zadychane ďalej.
Keď neodpovedala chytil som ju za ruku otočil k sebe a objal. Stuhla a objatie mi neopetovala.
"Em, čo to robíš?" bolo na nej počuť že je zmätená.
"Objímam svoju budúcu manželku?" jemne som sa uchechtol.
"A to už prečo?" tiež ma objala ale len jemne akoby sa bála.
"Lebo chcem".
LARA
Stále som bola mierne mimo z jeho správania, odkedy ma objal správa sa milo a pozorne. Je to divne. Veď po tých veciach čo som o ňom počúvala som rada že ma ešte neznásilnil. Do večera som len pozerala telku a nudila sa lebo asi pred hoďkou Dominik aj s otcom odišiel, jeho mama šla nakupovať a Sofia šla na rande takže som bola sama.
Keď už bolo neskoro išla som do izby. Vošla som do kúpeľne a keďže aj tak nikto nebol doma tak som nejak neriešila že som sa nezamkla. Chyba. Napustila som si vaňu a dala do nej penu s vôňou čokolády. Ľahla som si do nej a cítila ako sa mi telo uvoľňuje. No moje kľudne ležanie vo vani musel prerušiť zvuk otvárania dverí v izbe. Rýchlo som vybehla z vane.
Vedela som že je to Dominik lebo nikto iný by do tejto izby nevkročil. Rýchlo som si okolo seba dala uterák keďže som si nezobrala zo sebou veci a práve keď som si ho dala tak aby nespadol sa otvorili dvere.
Stal tam v plnej kráse s úškrnom na tvári. A bez trička! Och tie svaly. Ok musím sa ukludniť. Prezrel si ma odhora dole a spravil krok ku mne. O história sa opakuje.
Keď prišiel až ku mne sklonil sa ku môjmu uchu
"Byť tebou okamžite sa idem obliecť lebo za seba neručím" skôr to vzrušene zavrčal ako povedal.
Rýchlo som ho obehla zavrela ho v kúpeľni a chvíľku počkala, keď sa spustila voda tak som si rýchlo vybrala kratase a veľké tričko ktoré mi bolo nad kolená. Jasne že bolo jeho koho iného. A fajne voňalo.
YOU ARE READING
Moto/mafia life
Teen FictionLara žije obyčajný život. A možno nie až tak obyčajný. Je slávna motokrosova pretekárka. Ma úžasných kamarátov a skvelého brata Erika. Až kym sa jej otec nerozhodne ju vydať za syna najobavanejšieho mafiána v okolí. Dominik je egoistycky, bohatý, a...