BAŞLANGIÇ

183 19 26
                                    

"Lanet olsun, hepinizden nefret ediyorum!" diye bağırdım tüm nefretimi kusmak istercesine. Elimdeki küçük kuş biblosu yerle buluşup paramparça olurken heryeri yıkma isteğim kat kat artıyordu.

Az önce ne mi oldu? Baba diye hitap etmeye utandığım adam, ilgisizliğini zirveye taşıyarak, bana yurtdışında yaşayıp, bir daha Türkiye'ye gelmeyeceğini söyledi. Birde yüzsüzlük yapıp bana para yollayacağını tüm ilgisizliğiyle anlatmış çekip gitmişti ve arkasında öfkeden deliye dönmüş bir ben bırakmıştı.

Sinirimden hıçkıra hıçkıra ağlamak, heryeri yıkıp dökmek istiyordum. Sessizce bir köşede ağlıyordum. Sarılacak kimsem olmadığından kolarımı bacaklarıma sarmış çağresizce bekliyordum. Belki biri gelir diye. Değer verdiğim bir kişi gelir diye.

Annemin beni 7 yaşında bırakması koyuyorken üstüne üstlük babam da işkolik olmuş beni hayatından def etmişti. Zaten yanlızdım en azından babamın bedeni olmasada ruhu vardı, yakınımdaydı diye düşünüyordum, şimdiye kadar. Benden daha fazla işleriyle ilgilendiği için aile şirketimiz daha ileri bir seviyeye gelmiş, daha başarılı olmuştu. Ama beni bırakıp gitmişti işte. Aynı annem gibi bırakmıştı. Yapayalnız kalmıştım bu şehirde. Kimse yoktu değer verdiğim, kimse yoktu beni seven.

Ailem bu sefer tamamiyle dağılmıştı. Sadece bedenler değil ruhlarda dağılmıştı. Belki annem ölmüştür ve ruhu her zaman koruyucu melek gibi beni izliyor diyede düşünüyordum. Ama şimdiye kadar. Tamamen dağılmıştı, ruhen dağılmıştı. Yapayanlız bir hayat yaşayacaktım artık. Kendi başıma mücadele edecektim. Yeni bir hayata başlamam gerekiyordu artık. Herşey yeni, herşey daha yalnız...

Merhabalar!

İlk hikayemle karşınızdayım. Bu konuyu 3. kez yazacağım. En basta kitabın taslağını oluşturup herşeyi birbirine oturttum. İkinci kez yazdığımda basit ve imla hatalarıyla dolu bir yazı stiliyle karşılaştım. Biraz da cıvık davrandığımı fark ettim. Fazla cıvıklık iyi değil. Ben yazarken keyif alacağımı düşünüyorum. Sıkılmamanız dileğiyle. Kitap daha önce 3. bölüme kadar yazılmıştı fakat sonradan okuduğumda bağenmedim. Daha okunabilir hale getirip size sunacağım.  Yayımlayacağım tarih 1 ay da olabilir, 3 ay da, belki 1 yıl da. Sadece okuma kitlesi elde etmek için başlangıcı yayımlıyorum.

Tarih: 01/11/19

Okuma tarihinizi buraya bırakabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACI MASAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin