Tidigare
- Eh ja jätte! sa Ylva och jag i mun på varandra.
~nutid~
Vi tog några plagg var och gick och betalade sen var vi tvungna att åka hem.
- VI ÄR HÄÄR! skrek jag och klev in genom dörren.
Vi fick inget svar men jag hörde några viskningar som: åh, ja äntligen. Eller: Ja, det har varit tomt utan dem.
- KILLAAAR! Jag hör er! Kom hit så vi kan prata istället! skrek jag.
- Eh Ojdå, VI KOMMER! fick jag som svar av Oscar.
Så kom killarna men Felix hade INGEN TRÖJA PÅ SIG! OH MY GOD VILKEN MAGE!
Sedan kom jag på mig med att stirra så jag tittade snabbt ner på mina skor och blev lite röd om kinderna.
- Gillar du det du ser? sa Felix och bet sig nervöst i läppen.
Jag vågade typ inte svara så jag nickade svagt.
- Men hallå, gå någon annanstans! skrek Clara i mitt öra.
- Men vafan, din dumma snögubbe! skrek jag och började jaga henne.
Jag kastade mig tillslut över henne och vi låg i snön och skrattade. Jag blev helt blöt på baken, pinsamt..
- Vi kanske ska gå tillbaka till de andra, sa Clara och reste sig upp jag var inte långt efter.
- Mm, men jag måste byta kläder nu, sa jag.
- I snön? sa hon.
- Ne, i mitt rum såklart och när var det som flytt grejerna skulle komma förresten? sa jag.
- Imorgon klockan 6 på morgonen så jag sover över här inatt och det gör Melina och Ylven också.
- Okej, nice, sa jag och vi gick till huset igen.
- Jag går och byter om, sa jag och sprang upp för trappan och in i mitt rum.
- Varför är du blöt? Hörde jag Felix säga.
- För att jag var i snön, sa jag.
- Jaha.
Jag gick in till min garderob och klädde av mig de blöta kläderna innan jag hörde att dörren till WIC:en öppnades. Det var Felix.
- Men gå, jag har bara underkläder på mig! fräste jag.
- Men det är tråkigt att vara där nere utan dig! De sitter bara och pussas hela tiden! klagade han.
- Det gör väl vi med, suckade jag.
- Jaja, men får jag vara här? sa han och log mot mig äckligt.
- Okej men om du lovar att inte titta när jag byter underkläder, varnade jag.
- Ja, jag LOVAR, sa han.
- Bra, blunda nu, sa jag och bytte snabbt underkläder och satte på mig min svarta one Piece med ett tryck på baken där det stod "FANCY BITCH".
- Du kan titta nu, sa jag.
- Jag har redan tittat, hela tiden, sa han och flinade.
- Men usch ditt peddo! sa jag och gav honom fingret.
Han skrattade bara.
- Vi är ihop plus så har jag redan sett dig naken, när du tappade handduken, sa han och blinkade.
- Jaja, nu går vi ner, sa jag och gick ut ur mitt rum och ner till köket.
Där stod en mycket saknad person....
*******
FORTSÄTTNING FÖLJER! CHOKLADMOS PÅ ER ALLA! 🍫🍫🍫//Maliin🍫🍫
YOU ARE READING
Varför just jag av tusen andra? (The Fooo Fanfiction)
Teen FictionOm man aldrig har upplevt svek. Varför då svika själv? Varför är det alltid den vackra vintern som förstör allting? Dom frågorna finns just nu i Malins 16 åriga huvud. När hon var på semester fanns det kärlek, hopp, tro men nu finns allt annat än po...